Głupota dziennikarzy nie przestaje mnie zadziwiać

Data: 2009-09-12 16:48:56
Autor: Tomasz Radko
Głupota dziennikarzy nie przestaje mnie zadziwiać

which says a team needs at least two big-timers to even dream about winning a title. You know: Michael/Scottie, Tim/Tony, KG/Pierce/Ray, etc. While the Lakers were certainly blessed with Pau Gasol and quality players who did what they do well, the achievement gap between the best and second-best on that team was wider than Eddy Curry. The Lakers orbited around the otherworldly skills of Kobe, who helped elevate his supporting cast when it mattered most.

"Wider than Eddy Curry"? Przewaga Gasola nad Bryantem jest stosunkowo niewielka. Pewnie, bierze się to z niskiego USG% Gasola, ale z drugiej strony gdyby Bryant zaczął rzucać mniej, a Gasol więcej, to efektywność pierwszego by wzrosła, a drugiego zmalała.

Lakers przypominają mi Rakiety Drexlera i Olajuwona czy Spurs Parkera i Duncana. Wszystkie te zespoły były przewodzone przez duet świetnych graczy, a gryzipiórki postrzegały je jako wcielenie modelu Robinsona i Piętaszka.

Ech, jak niewiele trzeba, żeby zarabiać na życie klawiaturą. W większości przypadków wystarczy być.

pzdr

TRad

Głupota dziennikarzy nie przestaje mnie zadziwiać