Głupota twoja jest wielką....

Data: 2011-04-03 10:58:18
Autor: news
Głupota twoja jest wielką....
Wiesz, abecadło, mnie tylko jedno cieszy. Za to, jak szkodzisz prawdziwej wierze w BOGA, będziesz naprawdę porządnie cierpiał w piekle....

Data: 2011-04-03 13:15:49
Autor: Harry z Tybetu
Głupota twoja jest wielką....

"news" <long-joe@versanet.de> wrote in message news:in9cra$at3$1dont-email.me...
Wiesz, abecadło, mnie tylko jedno cieszy. Za to, jak szkodzisz prawdziwej wierze w BOGA, będziesz naprawdę porządnie cierpiał w piekle....

A moze juz wczesniej, np. zdychajac w cierpieniach, ktore nigdy sie nie skonczy.

Zapamietajcie sobie przybledy... W obliczu smierci nie ma ateistow ale takie ku...y jak wy zdaja sobie z tego sprawe dopiero jak zdychaja a to poglebia cierpienie.

Głupota twoja jest wielką....