Glut. dla poczatkujacych.

Data: 2011-05-26 18:50:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Glut. dla poczatkujacych.

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irllin$kn9$1inews.gazeta.pl...
Zainteresowalem sie tym glutem do uszczelniania detek (bo mam wrazenie, ze by
mi pomogl w zyciu ;) ). A skoro sie zainteresowalem, to i pytania mam.

1. Czy zeby tego napchac do detki z zaworkiem AV (samochodowym), trzeba
wykrecic ten zaworek z rurki?

2. Czy sa lepsze/gorsze gluty wg Waszego doswiadczenia? A jesli tak, to
ktorych unikac?

1. Tak, musisz wykręcić rdzeń zaworu - inaczej nic nie napchasz.
2. Ten którego używam jest naprawdę dobry, ale drogi i nie sprawdzałem go w dętkach ino w oponach.

Jeżeli Ci sie nie pali to proponuję poczekać chwilę na mój test oraz instrukcję :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Glut. dla poczatkujacych.