Gmach sądu w Katowicach zostanie zdezynfekowany

Data: 2020-03-23 15:12:11
Autor: Robert Tomasik
Gmach sądu w Katowicach zostanie zdezynfekowany
W dniu 23.03.2020 o 14:39, u2 pisze:

Resort podkreśla, że w ubiegłym tygodniu do prezesów sądów apelacyjnych
przekazano wykaz jednostek penitencjarnych wyposażonych w profesjonalny
sprzęt do przesłuchań na odległość. Może on być wykorzystany do rozpraw
aresztowych. Dotychczas był stosowany przy czynnościach procesowych
prowadzonych przez sądy okręgowe z udziałem niebezpiecznych sprawców.
Ponadto w każdym zakładzie karnym znajduje się sprzęt do wideokonferencji.

Tylko, że rozprawy z udziałem tymczasowo aresztowanych, to niewielki
odsetek, a w dodatku oskarżony jest jeden, a na sali rozpraw i
korytarzach miesza się wielu ludzi.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-03-23 15:32:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e78c3bb$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Rozprawy zawieslili/ograniczyli.
Teraz glownie sie te aresztowe odbywaja.

J.

Data: 2020-03-25 10:53:01
Autor: mrbluesky.pl
Gmach sądu w Katowicach zostanie zdezynfekowany
P sedzina byla na nartach? Wlochy czy Austria? ;)

Gmach sądu w Katowicach zostanie zdezynfekowany