Gmail - ustawienia powiadomień

Data: 2019-03-31 23:50:06
Autor: radekp@konto.pl
Gmail - ustawienia powiadomień
Szlag mnie trafi z tymi powiadomieniami Gmaila -- nie ogarniam ich menu.

Chcę ustawić tak:
- jakaś wiadomość (z tych "mało waznych", czyli newsletter itp.) - jedno
piknięcie jakimś dzwonkiem i cisza (o następnym takim liście nie dostaję infa,
dopóki nie przyczytam pierwszego)
- wiadomość ważna (czy priorytetowa, nie wiem czym to się różni) -- (inny
głośny dzwonek i za każdą nową wiadomością

Na starym andku i starym gmailu było to proste do ustawienia.
Jak to zrobić na aktualnym??

Data: 2019-04-01 18:51:45
Autor: ? you jump on top of my dick ?
radekp@konto.pl wrote:
Szlag mnie trafi z tymi powiadomieniami Gmaila -- nie ogarniam ich menu.

Strzel zdjecie obrazu (screenshot),  wyslij,  podaj
URL (link do obejzenia), w celu unikniecia "gdyban"

Data: 2019-04-01 23:26:37
Autor: radekp@konto.pl
Gmail - ustawienia powiadomień
Mon, 1 Apr 2019 18:51:45 +0200, w <q7tfj4$59o$1@news.albasani.net>, ? you jump
on top of my dick ? <skocz.mi.na.chuja@ty.skurwialy.usraelski.palancie.invalid>
napisał(-a):

radekp@konto.pl wrote:
> Szlag mnie trafi z tymi powiadomieniami Gmaila -- nie ogarniam ich menu.

Strzel zdjecie obrazu (screenshot),  wyslij,  podaj
URL (link do obejzenia), w celu unikniecia "gdyban"

Przecież widzisz menu gmaila na swoim phonie :)

Mam ustawione 1 powiadomienie dla etykiety Wszystkie
oraz o każdej wiadomości dla Ważne

Dostaję podwójne powiadomienie o każdej Ważnej wiadomości - jedno z moim
emailem, drugie z napisem Ważne.

Da się w ogóle ustawić osobne dźwięki dla etykiet?

Data: 2019-04-01 23:34:21
Autor: radekp@konto.pl
napisał(-a):

radekp@konto.pl wrote:
> Szlag mnie trafi z tymi powiadomieniami Gmaila -- nie ogarniam ich menu.

Strzel zdjecie obrazu (screenshot),  wyslij,  podaj
URL (link do obejzenia), w celu unikniecia "gdyban"

Zrobiłem zrzut:
http://i68.tinypic.com/9kvxvm.png

Data: 2019-04-03 02:23:25
Autor: ? you jump on top of my dick ?
Gmail - ustawienia powiadomień
radekp@konto.pl wrote:
http://bit.ly/2YO6Zj0

Pieronie, masz racje!  AndroSraka 'Pie'
ma jeszcze mniej niz 'Oreo'... i jeszcze
mniej niz 'Nougat' i zupelmnie mniej jak
'Marshmallow'... (_CHUJE!_)...

Wszystko wskazuje na to, ze Cie nie
poratuje; nawet gdybym mial sie zesrac!

Jak bys o tym nie zaanonsowal, sam bym
przeoczyl (ta "KURWOstie").

Ja mam swoje server'y eMail, Web, etc.
na ktorych bazuje. Ale w gUUrguła
kolchozie musze tez widniec; ze wzgledu
na wznowienia (update's).

Brachu jak "rozjebiesz" temat, to prosze
daj tu znac! Niech inne ciecwierze troche
zakumaja czacze!

--
Zajebałowo WIOCHA

Gmail - ustawienia powiadomień