Gmina zlikwidowana za długi. Wójt powiąz any z PO miał zadłuĹźać ją w parabankach

Data: 2019-01-02 10:23:25
Autor: Lord Donald
Gmina zlikwidowana za długi. Wójt powiąz any z PO miał zadłuĹźać ją w parabankach
Gmina zlikwidowana za długi. Wójt powiązany z PO miał zadłużać ją w parabankach, a na pomoc prosił... Billa Gatesa

Ze względu na zadłużenie gmina Ostrowice, powstała po wojnie, została zniesiona i włączona do gmin Drawsko Pomorskie i Złocieniec dzisiaj, 1 stycznia 2019 r. To pierwszy taki wypadek w Polsce, do którego doprowadziły decyzje wójta Wacława M., który w 2014 r. startował z komitetu Platformy Obywatelskiej. Gmina została zlikwidowana na mocy specustawy.

https://niezalezna.pl/252528-gmina-zlikwidowana-za-dlugi-wojt-powiazany-z-po-mial-zadluzac-ja-w-parabankach-a-na-pomoc-prosil-billa-gatesa?fbclid=IwAR141r5Z6Wd4gSKtiFbhzESJIvW1OJ1i6jEI5TOESoqiI_J7JeThDLTBxQI

POsrańcy łupią co się jeszcze da. Teraz gminy zaczynają padać gdzie jeszcze rządzą.

Data: 2019-01-02 01:51:47
Autor: japanizer
On Wednesday, January 2, 2019 at 6:23:26 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
Gmina zlikwidowana za długi. Wójt powiązany z PO miał zadłużać ją w parabankach, a na pomoc prosił... Billa Gatesa

No widzicie, kłamcy z PiS - poza łganiem, to coś jeszcze potraficie?

cyt.

  Wyniki wyborów z Ostrowic. Micewski ponownie wójtem

  Wacław Micewski startował z Komitetu Wyborczego Wyborców Lokalne Porozumienie   Samorządowe.

A dalej:

https://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/pis-i-porozumienie-samorzadowe-zawarly-koalicje-w-powiecie-szczecineckim,117024.html

  PiS i Porozumienie Samorządowe zawarły koalicję w powiecie szczecineckim

Aj waj, złodzieja do złodzieja ciągnie!

Data: 2019-01-02 10:58:29
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

  PiS i Porozumienie Samorządowe zawarły koalicję w powiecie szczecineckim

znowu łgarz z pisuaru zaorany jak wessermanówna

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-02 15:29:17
Autor: Lord Donald
W dniu 02.01.2019 o 10:58, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak nie ma szans aby twoje debilno kłamliwe monologi z kilkunastoma twoimi kontami jakie tu uprawiasz od kilku lat przykryły prawdę o twoich posrańcach. Produkujesz się tu ze swoim bełkotem a sondaże wam lecą w dół. Coś mało skuteczny jesteś, ja na miejscu POPsrańców nie zapłacił bym ci za ten bezskuteczny bełkot. Debilowatymi postami jakie tu od lat produkujesz prawdy nie zakrzyczysz.

Data: 2019-01-02 16:36:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Srajdak nie ma szans aby twoje debilno kłamliwe monologi z kilkunastoma twoimi kontami jakie tu uprawiasz od kilku lat przykryły prawdę o twoich posrańcach. Produkujesz się tu ze swoim bełkotem a sondaże wam lecą w dół. Coś mało skuteczny jesteś, ja na miejscu POPsrańców nie zapłacił bym ci za ten bezskuteczny bełkot. Debilowatymi postami jakie tu od lat produkujesz prawdy nie zakrzyczysz.

lordziku pisuarowy łgarzu, co to za słowotok mający przykryć twoje parchate
kłamstewka
nieładnie, nieładnie
ale cieszy mnie fakt że tyrasz tutaj w imieniu władców twojego umysłu
całkowicie za darmo :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-02 17:43:15
Autor: Lord Donald
W dniu 02.01.2019 o 16:36, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Widzisz srajdaczku, miło jest na prawdę nawet za darmo pewną chwilkę poświęcić. No ale teraz stajdaczku zyskałeś troszkę, wszyscy na liście myśleli, że jesteś tępym debilem i powielasz ten niemiecki bełkot z TVN, itp... promując waszą szwabską PO za darmo. Teraz przyznajesz, że ci za to płacą. Nie zmienia to faktu, że jesteś nadal szwabską sprzedajną mendą i gnidą, ale jednak to że ci za to płacą i nie robisz tego za darmo chociaż rehabilituje ciebie jako skończonego kretyna. To podobnie jak twoi POsrańcy, mimo że nadal jak gnidy pchają kraj, to nie robią tego całkiem za darmo. No może za bezcen, bo jak sami fryce o nich powiedzieli w swojej niemieckiej prasie, że są tak głupi za kilogram niemieckiej kiełbasy oddadzą swoje stado krów..., no ale czego się po waszych POsrańcach spodziewać, skoro dla waszego wodza polskość to nienormalność. To że ty i twoi POsrańcy sprzedajecie nasz kraj za kasę, może marną ale zawsze coś, nie zmienia to jednak faktu, że POsrańcy podobnie jak i ty to zwykłe gnidy, sprzedajnie niemieckie dziwki.

Data: 2019-01-03 12:36:17
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Widzisz srajdaczku, miło jest na prawdę nawet za darmo pewną chwilkę poświęcić. No ale teraz stajdaczku zyskałeś troszkę, wszyscy na liście myśleli, że jesteś tępym debilem i powielasz ten niemiecki bełkot z TVN, itp... promując waszą szwabską PO za darmo. Teraz przyznajesz, że ci za

ruska pierdoło, tvn jest amerykański
no widzisz znowu otworzyłeś usta i wylało się kłamliwe szambo :DDD

ale ważne że w imieniu szefów twojego mózgu pultasz się tutaj za darmolę a oni
kradną dalej :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-04 12:15:16
Autor: Pajdak.
Gmina zlikwidowana za długi. SKOK na kase!
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q0hvuc$13g6$1gioia.aioe.org...
[...]

Sam to wymyśliłeś czy ktos ci POpowiedział? Koleś nie stratował z list PO więc nie pieprz komuszy POpaprańcu!

--
Pajdakkl

Gmina zlikwidowana za długi. Wójt powiąz any z PO miał zadłuĹźać ją w parabankach