Gminne dotacje UE do trawy

Data: 2021-05-10 07:00:02
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-08 o 21:42, popapraniec _Master_ pisze:
Lotny tytuł Prawda? ;-)

Tvny właśnie ujeżdżają PiS za dawanie dotacji swoim gminom

Przecież jako farbowany konfederat brzydzisz się TVN. Za oglądanie tej wrogiej tv powinieneś jak najszybciej iść do kościółka i otrzymać stosowną do winy pokutę! będziesz się smażyć w piekle! ;-)))

Tylko jest jeden szkopuł.

byś zrozumiał co kopiujesz ;-)))

Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

To by kolejny raz potwierdzało, że PiS-owcy nie nadają się do rządzenia!

Patrz: 100aferpis.pl ;-)))

Może to i nie transparentne, może uznaniowe...

Durnowate. Nie masz pojęcia o czym piszesz.

Ale to przecież obiektywnie współgra z unijnym wyrównywaniem szans,

"Weto albo śmierć!" ;-)))

socjalistycznym unijnym jednakowym żołądkiem i tymi unijnymi frazesami

twój bełkot to są właśnie frazesy. Zapytaj młodych ludzi (a nie staruszków wychowanych w PRL) czy wyobrażają sobie Polskę poza UE.
Jako hodowca krowy nie dostaniesz dopłaty na trawę którą twoja krowa żre na twojej łące i twoja krowa bez dopłaty UE do trawy ci zdechnie.

Nawet tvn w swoich czeluściach posiada mapki zamożności gmin:

to są dane ministerstwa, a nie TVN24. ;-)))

https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/najbogatsze-i-najbiedniejsze-gminy-w-polsce-ra879754-4504058

i co z tego wynika? czy wiesz jak liczy się "bogactwo" gminy?

więc nie bełkocz tylko przenieś się do Kleszczowa.

tam są bujne łąki i twoja krowa będzie miała unijną trawę za darmochę. bez dotacji PiS. tyle, że w dymach z brunatnej elektrowni ;-)))

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/elektrownia-ostroleka-szef-nik-to-jest-afera-przyklad-skali-patologii/t6n8fje

--
Runt

Data: 2021-05-10 14:10:48
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
brzydzisz się TVN. Za oglądanie tej wrogiej tv powinieneś jak najszybciej iść do kościółka

Dawno temu Ci tłumaczyłem że można oglądać ale mieć swoje zdanie.

ty masz tylko wytyczne. To zagadnienie Cię nie DOTYCZY ;-)

Data: 2021-05-11 07:45:21
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 14:10, pajac _Master_ pisze:
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
brzydzisz się TVN. Za oglądanie tej wrogiej tv powinieneś jak najszybciej iść do kościółka

Dawno temu Ci tłumaczyłem
raczej bełkotałeś bezosobowo.
że można oglądać ale mieć swoje zdanie.
ty i własne zdanie ;-))))
ty masz tylko wytyczne.
POważnie? Z nowogrodzkiej? ;-)))
To zagadnienie Cię nie DOTYCZY ;-)
ciebie dotyczy bo twoja krowa żre trawę z dopłat UE.

--
Runt

Data: 2021-05-10 15:16:26
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

To by kolejny raz potwierdzało, że PiS-owcy nie nadają się do rządzenia!

Podobnie jak unijni komisarze.

Dlaczego PiSowcy mają być lepsi? Bo zarabiają 1/4 tego co Niemcy? ;-)

Data: 2021-05-11 07:45:26
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 15:16, _Master_ pisze:
[...]

a u was biją murzynów... ;-)
do tego się odnieś:Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.
Dlaczego PiSowcy mają być lepsi?
lepsi? to zgraja nieudaczników rozkradających pieniądze podatników.
Bo zarabiają 1/4 tego co Niemcy? ;-)
ale tyle samo co twoi przyjaciele rosjanie. ;-)))

chcesz powiedzieć że wójt Pcima to biedak? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-10 15:23:20
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
twój bełkot to są właśnie frazesy. Zapytaj młodych ludzi (a nie staruszków wychowanych w PRL) czy wyobrażają sobie Polskę poza UE.

Bo UE ma sens. Taki jak przewidywali jej założyciele.
Nie cała młodzież ma przeżarte mózgi propagandą tvnu.

Wczoraj jakiś dziennikarz w tvn oczywiście żalił się że nie potrafił odpowiedzieć nastolatkowi "O co właściwie temu PO Chodzi" ;-)

Jako hodowca krowy nie dostaniesz dopłaty na trawę którą twoja krowa żre na twojej łące i twoja krowa bez dopłaty UE do trawy ci zdechnie.

Jest jeszcze lepiej. ;-) UE w kwietniu zaostrzyła wymogi hodowli świń. Mają być na betonie, oczywiście ogrzewanym, mają być prysznice i sterylność prawi jak w szpitalu.

A kto tu płakał że przez PiS w Polsce nie hoduje się świń.

Jak widzisz moja krowa nie dostanie dotacji, nie zażre trawy...

Bo tej krowy NIE BĘDZIE.

Mięsko Lidl Ci sprowadzi z zagranicy

Data: 2021-05-11 07:45:30
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 15:23, pajac _Master_ pisze:
[...]

na jakiej podstawie tak twierdzisz? z tvp info ci powiedzieli?
Wczoraj jakiś dziennikarz w tvn oczywiście żalił się że nie potrafił odpowiedzieć nastolatkowi "O co właściwie temu PO Chodzi" ;-)
sam to wymysliłeś czy jakis szczyl ci pomagał? ;-)))
[...]

no widzisz! można? twoja krowa będzie żreć trawę I gatunku ;-))
A kto tu płakał że przez PiS w Polsce nie hoduje się świń.
TY? ;-)))
Jak widzisz moja krowa nie dostanie dotacji, nie zażre trawy...
i co ty teraz biedaku zrobisz? przeprowadzisz się do zenusia? będziecie kotkom podkradać mleczko z tacek? ;-)))
Bo tej krowy NIE BĘDZIE.
wyprawisz ją do "unijnego nieba"?
Mięsko Lidl Ci sprowadzi z zagranicy
w UK wołowina jest popularna. angielska. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-11 08:32:19
Autor: Zenek Kapelinder
Gminne dotacje UE do trawy
wtorek, 11 maja 2021 o 07:45:32 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
wyprawisz ją do "unijnego nieba"?
> Mięsko Lidl Ci sprowadzi z zagranicy
w UK wołowina jest popularna. angielska. ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Przy twoim pizdziak vel runt dziura w dupie stanie umysłu  odpowiadasz tylko pytany i tylko na pytanie.

Data: 2021-05-11 19:59:15
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-11 o 17:32, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
wtorek, 11 maja 2021 o 07:45:32 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
w UK wołowina jest popularna. angielska. ;-)))
-- Runt

Przy twoim pizdziak
zenusiu, jak tam twoja łechtaczka? nadir się sprawdził? ;-)))
vel runt
c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
żresz koopsztale? ;0-)))
stanie umysłu
twój stan umysłu mieście sie w zakresie IQ <30.
odpowiadasz tylko pytany i tylko na pytanie.
no właśnie zenusiu!
prosił cie ktoś byś zaczął ujadać? ;-)))
do budy psino! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-10 15:26:17
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
tyle, że w dymach z brunatnej elektrowni

Takiej jak stawiają właśnie Niemcy?

https://www.dw.com/pl/niemcy-otwieraj%C4%85-now%C4%85-elektrowni%C4%99-w%C4%99glow%C4%85-wbrew-zaleceniom-ekspert%C3%B3w/a-53627437

Data: 2021-05-11 07:45:09
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 15:26, pajac _Master_ pisze:
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
tyle, że w dymach z brunatnej elektrowni
Takiej jak stawiają właśnie Niemcy?
co do tego mają Niemcy? nie masz dziadek argumentów? ;-)

nie, taka jako "postawił" PiS w Ostrołęce ;-)))

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/elektrownia-ostroleka-szef-nik-to-jest-afera-przyklad-skali-patologii/t6n8fje

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/2108567,1,ostroleka-c-dwie-wieze-pis-do-rozbiorki.read

--
Runt