Gminy bez radarów

Data: 2013-01-08 14:21:49
Autor: Marek Dyjor
Gminy bez radarów
Jakub Witkowski wrote:
Linków nie podaję, bo wszędzie tr±bi±... Brawo minister Nowak! Ten ma
głowę. Od teraz będ±, oczywi¶cie, ustawiać radary tylko w miejscach naprawdę
potrzebnych ;)
PS tylko nie wiem, jak mog± odebrać te urz±dzenia samorz±dom, skoro
to ich własno¶ć. A może wcale nie odbior±, tylko zabroni± używać, i
złoż± ofertę nie do odrzucenia? Oddajcie za ćwierć ceny, albo... se
zezłomujcie ;)

W sumie to forsa z radarów powinna i¶ć na fundusz z któego by budowano i remotnowano drogi oraz na fundusz z którego by pomagano ofiarom wypadków komunikacyjnych.  Wtedy nikt by nie pyskował.

Data: 2013-01-08 13:47:24
Autor: AZ
Gminy bez radarĂłw
On 2013-01-08, Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:
Linków nie podaję, bo wszędzie trąbią... Brawo minister Nowak! Ten ma
głowę. Od teraz będą, oczywiście, ustawiać radary tylko w miejscach naprawdę
potrzebnych ;)
PS tylko nie wiem, jak mogą odebrać te urządzenia samorządom, skoro
to ich własność. A może wcale nie odbiorą, tylko zabronią używać, i
złożą ofertę nie do odrzucenia? Oddajcie za ćwierć ceny, albo... se
zezłomujcie ;)

W sumie to forsa z radarĂłw powinna iść na fundusz z ktĂłego by budowano i remotnowano drogi oraz na fundusz z ktĂłrego by pomagano ofiarom wypadkĂłw komunikacyjnych.  Wtedy nikt by nie pyskowaĹ‚.
Ale i nikt by nie mial interesu zbierac kasy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-01-08 05:54:18
Autor: WS
Gminy bez radarów
On 2013-01-08, Marek Dyjor <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:>> Linków nie podaję, bo wszędzie tr±bi±... Brawo minister Nowak! Ten ma

> [...]
> komunikacyjnych.  Wtedy nikt by nie pyskował.

Ale i nikt by nie mial interesu zbierac kasy...

Raczej to niczego nie zmieni - budowa i remonty drog kosztuja wiecej
niz te przewidywane wplywy z foto (pomijajac juz pomoc dla ofiar
wypadkow), wiec na papierze od reki moga powiedziec, ze 100% idzie na
taki cel ;) , za to dofinansowanie z budzetu po cichu sie lekko
przytnie... i wyjdzie na to samo

WS

Data: 2013-01-08 15:44:32
Autor: Jakub Witkowski
Gminy bez radarów
W dniu 2013-01-08 14:54, WS pisze:

taki cel ;) , za to dofinansowanie z budzetu po cichu sie lekko
przytnie... i wyjdzie na to samo

No to niechby szło na NFZ... tam przynajmniej jest oddzielna składka.
Na budżet tak wprost to nie wpływa (s± jakie¶ dotacje, ale mocno celowe,
np. na leczenie nieubezpieczonych, zagraniczniaków itp).

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Gminy bez radarów