Gminy na granicy bankructwa

Data: 2011-09-16 14:45:21
Autor: u2
Gminy na granicy bankructwa
W dniu 2011-09-16 05:06, Inc pisze:
Od wielu lat samorządowcy postulują, aby budżet państwa partycypował w
opiece przedszkolnej. Teraz jest to wydatek ciążący na gminach, a od
tego roku dodatkowo na rodzicach, którzy muszą płacić za dłuższy niż
pięciogodzinny pobyt swoich pociech w przedszkolu. Co gorsza, na gminy
został też przerzucony obowiązek przygotowania szkół do przyjęcia
sześciolatków. Choć reforma przewidywała, że z państwo da samorządom na
przygotowanie się do reformy 350 mln zł, jednak w ostateczności
pieniądze te nie trafiły do adresatów ze względu na oszczędności rządowe.

Zrozumiale, ze wraza razwietka dazy do rozpirzenia panstwa polskiego, a
nie do sprawnego jego funkcjonowania.

Data: 2011-09-16 06:06:19
Autor: Leszczur
On 16 Wrz, 14:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> opiece przedszkolnej. Teraz jest to wydatek ci cy na gminach, a od
> tego roku dodatkowo na rodzicach, kt rzy musz p aci za d u szy ni
> pi ciogodzinny pobyt swoich pociech w przedszkolu. Co gorsza, na gminy
> zosta te przerzucony obowi zek przygotowania szk do przyj cia
> sze ciolatk w. Cho reforma przewidywa a, e z pa stwo da samorz dom na
> przygotowanie si do reformy 350 mln z , jednak w ostateczno ci
> pieni dze te nie trafi y do adresat w ze wzgl du na oszcz dno ci rz dowe.

Zrozumiale, ze wraza razwietka dazy do rozpirzenia panstwa polskiego, a

I trzeba ja podziwiac za nieprawdopodobną skuteczność.

Gminy na granicy bankructwa