Gmyz twierdzi, 偶e nikt go "nie zagi膮艂": Debilne zarzuty i ironia

Data: 2012-11-19 17:38:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Gmyz twierdzi, 偶e nikt go "nie zagi膮艂": Debilne zarzuty i ironia
- Zarzuty dra Szewczyka s膮 po prostu debilne, co mu grzecznie t艂umaczy艂em. Za艣 moje s艂owa "mnie pan tutaj zagi膮艂" to ironia. - doda艂 Gmyz.

Chodzi o audycj臋 TOK FM, do kt贸rej zadzwoni艂 dr in偶. Grzegorz Szewczyk. - Sprawa jest powa偶na, nie mo偶na jej potraktowa膰 w spos贸b zdawkowy. Nie znalaz艂em nigdzie st臋偶enia. Nie wiadomo, jakie by艂o st臋偶enie tego domniemanego trotylu. Szuka艂em w internecie i nigdzie nie znalaz艂em - powiedzia艂. W powietrzu zawis艂o pytanie o wielko艣膰 st臋偶enia rzekomo wykrytego przez bieg艂ych trotylu.
Z informacji, kt贸re ja dosta艂em, st臋偶enie by艂o r贸偶ne, od ilo艣ci mniej ni偶 艣ladowych - jak m贸wi jeden z moich informator贸w - poprzez ilo艣ci 艣ladowe, a偶 do informacji, 偶e... - zacz膮艂 odpowied藕 autor s艂ynnego ju偶 tekstu.
S艂uchacz jednak oczekiwa艂 dok艂adniejszych informacji. Zaraz, czy to by艂y ppm-y, czy to by艂y dziesi膮tki ppm-贸w czy setki? - dopytywa艂.
Gmyz wyja艣ni艂, 偶e nie jest specjalist膮 i nie operuje "w takich kategoriach". Dr Szewczyk wyja艣ni艂 wi臋c, 偶e "ppm" to skr贸t od "parts per million". - Musz臋 powiedzie膰, 偶e mnie pan tutaj zagi膮艂 - przyzna艂 Gmyz. W tle by艂o s艂ycha膰 jego 艣miech.
I tu dochodzimy do zasadniczej rzeczy. Ja rozumiem, pan i pan prowadz膮cy jeste艣cie humanistami, ale jest te偶 podej艣cie techniczne (...). Od trzydziestu lat zajmuj臋 si臋 analiz膮 instrumentaln膮 wszystkich zwi膮zk贸w, w tym r贸wnie偶 zwi膮zk贸w wysokoenergetycznych. (...) Ja si臋 na tym znam. Analiza instrumentalna jest zawsze analiz膮 "about", niedok艂adn膮. Ko艅cowa analiza to analiza laboratoryjna - przekonywa艂 s艂uchacz.
Poza tym wyja艣nia艂, 偶e 偶adnych kategorycznych s膮d贸w nie mo偶na wydawa膰 bez analizy laboratoryjnej. - Wiele zwi膮zk贸w ma wsp贸lne p贸艂produkty. To znaczy, 偶e mog膮 si臋 rozpada膰 do wsp贸lnych p贸艂produkt贸w. S膮 te偶 inne produkty rozpadu trotylu po wybuchu i inne w wyniku rozpadu naturalnego. I nikt nie powiedzia艂, czy to, co zaobserwowano, to s膮 produkty rozpadu po wybuchu, czy naturalnego - podkre艣la艂 dr Szewczyk.
Cezary Gmyz odpar艂, 偶e us艂ysza艂 "wiele m膮drych rzeczy", ale on nie mo偶e u偶ywa膰 takiego j臋zyka i pisa膰 o "ppm-ach", bo musia艂by si臋 przenie艣膰 do pisma naukowego. - Staram si臋 przek艂ada膰 wszystko na j臋zyk zrozumia艂y czytelnikom - t艂umaczy艂.

http://tiny.pl/hkppf

====================================

Czyli fachowiec od wybuch贸w z tytu艂em doktorskim jest debilem, a pan red. Gmyz jest geniuszem?
A je艣li kto艣 chce przek艂ada膰 "co艣" na co艣, to powinien to "co艣" rozumie膰.
Pan red. Gmyz kompromituje si臋 bezustannie. No c贸偶, niekt贸rzy tak maj膮. Wystarczy prze艣ledzi膰 wypowiedzi Jaros艂awa Kaczy艅skiego by si臋 upewni膰 w tej konstatacji.

ubawiony niekompetencj膮 pana red.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-11-19 23:27:20
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia艂ek 19 listopad 2012 17:38:

- Zarzuty dra Szewczyka s膮 po prostu debilne, co mu grzecznie t艂umaczy艂em.
Za艣 moje s艂owa "mnie pan tutaj zagi膮艂" to ironia. - doda艂 Gmyz.

Nie zagi臋ty? Wi臋c z艂amany. :)

Gmyz twierdzi, 偶e nikt go "nie zagi膮艂": Debilne zarzuty i ironia