Gniazdko d¼wiêku w nVidia GTX260

Data: 2009-03-28 16:14:43
Autor: Saiko Kila
Gniazdko d¼wiêku w nVidia GTX260
Proces Netx <user72cut-it-out@go2.pl> zwróci³ b³±d:
Mam pytanie jaki jest rozk³ad pinów w gniazdku do d¼wiêku na karcie graficznej GTX260? Chodzi mi gdzie jest GND a gdzie sygna³ bo chcê zmajstrowaæ kabelek (nie mogê znale¼æ nigdzie gotowego)?
Gniazdko jak na zdjêciu:
http://img27.imageshack.us/img27/6105/evgaspdif.jpg
Karta Evga GTX260 core 216 Superclocked, chocia¿ przypuszczam ¿e na wszystkich kartach jest tak samo.

Mam tê kartê i kabelek by³ w komplecie - zreszt± jak poprzedniej EVGA
GTX260. To jest bardzo tani kabelek, i wtyczka od strony d¼wiêkówki nie
jest kluczowana. "Ziemia" jest po prawej (na Twoim zdjêciu po lewej, bo
masz do góry brzuchem).

Tu jak kabel wygl±da:
http://www.evga.com/support/faq/afmmain.aspx?faqid=58021

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2009-03-28 23:49:05
Autor: Netx
Gniazdko d¼wiêku w nVidia GTX260
U¿ytkownik "Saiko Kila" napisa³:
[...]

Tak jest istotnie o czym siê przekona³em bo najpierw pod³±czy³em odwrotnie i za nic nie mog³em d¼wiêku uzyskaæ, ale potem zamieni³em kabelki i bryka.

Tu jak kabel wygl±da:
http://www.evga.com/support/faq/afmmain.aspx?faqid=58021

Pasowa³by idealnie. Niestety gotowca nie uda³o mi siê znale¼æ ale przerobi³em kabelek od CD-audio przy pomocy scyzoryka.

Dziêkujê za wszystkie odpowiedzi i mam jeszcze pytanie OT:

jak uruchamiacie filmy ? Tzn. ja muszê robiæ tak ¿e klikam na monitorze gdzie mam ikony, pulpit, etc. i jak siê uruchomi odtwarzacz (uruchamia siê na monitorze), to go przeci±gam mysz± na TV - "przez praw± krawêd¼ monitora" - a¿ wejdzie na ekran TV. Jest to trochê uci±¿iwe bo muszê mieæ jednocze¶nie w³±czony i monitor i TV. Czy mo¿na tak zrobiæ aby korzystaæ tylko z TV podczas ogl±dania filmów? Z tym ¿e nie chcia³bym aby siê ikony pulpitu wszystkie przenios³y z monitora na TV, bo wtedy bêdê musia³ poprawiaæ uk³ad ikon ci±gle.

Próbowa³em np. utworzyæ ikonê "eksploratora" na pulpicie TV (skopiowa³em skrót z menu start) - co siê uda³o, z tym ¿e jak na ni± klikam na TV to eksplorator uruchamia siê w oknie monitora a nie TV i odtwarzanie filmików te¿ startuje na monitorze.
Mo¿e s± jakie¶ magiczne programy u³atwiaj±ce pracê w konfiguracji monitor + TV?

Na monitorze pracujê na ogó³ w 1024x768, a na TV na razie w 1280x720, wiêc "sklonowanie" obrazów nie jest chyba mo¿liwe. System Vista 32.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-29 13:07:54
Autor: Saiko Kila
Gniazdko d¼wiêku w nVidia GTX260
Proces Netx <user72cut-it-out@go2.pl> zwróci³ b³±d:

jak uruchamiacie filmy ? [...]
Na monitorze pracujê na ogó³ w 1024x768, a na TV na razie w 1280x720, wiêc "sklonowanie" obrazów nie jest chyba mo¿liwe. System Vista 32.

W zasadzie to pytanie na grupê windowsow±, bo to charakterystyka sterów.
Ja nie mam TV w ogóle, u¿ywam tylko monitora (albo dwóch). Kto¶ tu czy
tam kiedy¶ pisa³ o problemach z nvidi± w tym temacie i ich
rozwi±zywaniu. Wiêkszo¶æ potrzebnych ustawieñ znajdziesz po
przestawieniu panelu nvidii w tryb classic, bo w domy¶lnym s±
niedostêpne. Sklonowanie jest dostêpne (albo powinno - nvidia ma czasem
zwyczaj wyrzucania funkcjonalno¶ci w kolejnej wersji sterów) a w tych
ustawieniach mo¿na ustawiæ skalowanie - jak ma siê zachowywaæ na ekranie
TV (secondary display, overscan config).

Data: 2009-03-29 21:57:45
Autor: Netx
Gniazdko d¼wiêku w nVidia GTX260
U¿ytkownik "Saiko Kila"
[...]

Sklonowanie+skalowanie mo¿e byæ dobre, wypróbujê t± metodê.
Tymczasem znalaz³em programik do zarz±dzania gdzie maj± siê wy¶wietlaæ aplikacje (na którym ekranie), mo¿e komu¶ siê przyda http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Pozdrawiam,
Marek

Gniazdko d¼wiêku w nVidia GTX260