Gniazdo USB w samochodzie

Data: 2009-07-29 09:33:52
Autor: J.F.
Gniazdo USB w samochodzie
Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h4mk2c$n60$1inews.gazeta.pl...
Moze ktos ma jakis dobry patent jak ładnie i dobrze zamontowac gniazdko USB w samochodzie gdzies w rejonach Radia.

Do ladowania czy np do alarmu ?

Kupic radio z USB :-)

J.

Data: 2009-07-29 10:21:21
Autor: J.M.Oizo
Gniazdo USB w samochodzie

Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
Do ladowania czy np do alarmu ?

Kupic radio z USB :-)

mam radio z USB tylko ze jest ono na kablu wychodzacym z tyłu radia.

Data: 2009-07-29 11:03:29
Autor: J_K_K
Gniazdo USB w samochodzie

Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h4p0pj$92p$1inews.gazeta.pl...

mam radio z USB tylko ze jest ono na kablu wychodzacym z tyłu radia.

A co to za cudo ??

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-29 12:09:40
Autor: Mariusz Chwalba
Gniazdo USB w samochodzie
On Wed, 29 Jul 2009 11:03:29 +0200, J_K_K <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm>  wrote:

mam radio z USB tylko ze jest ono na kablu wychodzacym z tyÂłu radia.

A co to za cudo ??

W miarę powszechne rozwiązanie. Kabel prowadzisz sobie gdzie chcesz, choćby
do schowka.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2009-07-29 16:05:49
Autor: J.M.Oizo
Gniazdo USB w samochodzie

Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości
mam radio z USB tylko ze jest ono na kablu wychodzacym z tyłu radia.

A co to za cudo ??

Pioneer F900BT

Gniazdo USB w samochodzie