Gniazdo abonenckie TV KL9601P

Data: 2010-02-10 09:56:43
Autor: Robert_J
Gniazdo abonenckie TV KL9601P
Zakładam w mieszkaniu Cyfrowy Polsat, talerz, konwerter, dekoder, kable, wtyki. Na ścianę zaistalowałem gniazdo abonenckie TV KL9601P, do którego podłączyłem kabel z konwertera.

To gniazdo się do tego nie nadaje, jak już ktoś napisał. Zastosuj gniazdo RTV-SAT, koszt niecałe 20 zł w rozsądnym sklepie. Jeśli tym samym kablem puszcza jeszcze sygnał z naziemnej to przy antenach musisz jeszcze mieć sumator RTV-SAT (też kilka złotych).

Osoba ustawiająca talerz stwierdziła, że należy kabel z konwertera, podłączyć bezpośrednio do dekodera, z pominięciem gniazda abonenckiego.

W tym przypadku tak, ale ogólnie to nieprawda :-).

Sygnał przez gniazdo ma nie przechodzić, bo jest cyfrowy, a nie analogowy.

Nie wpuszczaj tego montera więcej do domu ;-).

Gniazdo abonenckie TV KL9601P