Gniazdo abonenckie TV KL9601P

Data: 2010-02-10 16:05:13
Autor: Tata
Gniazdo abonenckie TV KL9601P
Dziękuję wszystkim odpowiadającym. W tym samym sklepie, u tej samej sprzedawczyni, kupowałem wszystkie elementy do odbioru satelitarnego. Sprzedawczyni nawet nie zająknęła się, że kupowane 2 gniazda abonenckie   będą zbędne. Jako wspomnienie pozostały mi dziury w ścianie. Typowy przykład podawacza towaru, a nie handlowca. Zgodnie z radami Grupowiczów, podłączyłem dekoder bezpośrednio z konwerterem i moc sygnału mam do końca linijki, a jakość sygnału bez 6 kwadracików od końca. Obie linijki zielone.

Z podziękowaniem
MJ

Gniazdo abonenckie TV KL9601P