Gnicie kulturowe Zachodu

Data: 2014-11-26 19:03:10
Autor: abc
Gnicie kulturowe Zachodu
Za to lot powrotny Lufthansą przypomniał mi, na jakich wartościach budowana
jest Unia Europejska. Chciałem obejrzeć film, żeby jakoś zabić czas do
posiłku i wybrałem komedię p.t. Nowoczesna rodzina.

I co widzę, dwóch miłośników wielofunkcyjnego odbytu, w tym jeden bardzo
gruby, którzy już adoptowali dziewczynkę, a teraz będą adoptowali chłopca. I
główny dylemat jaki mają, to czy impreza na której to ogłoszą ma być
skromna, czy huczna. Wesoło, uśmiechy, fajnie, cool, osom.

A potem wybrałem film, gdzie jest normalna rodzina i co widzę, zaharowaną
kobietę, która poświęca się i zaniedbuje, żeby wychować dzieci, i ciągle
kłoci się z mężem.

Przekaz był jednoznaczny, miłośnicy wielofunkcyjnego odbytu to lepsi rodzice
niż normalna rodzina, gdzie jest mama i tata.

Media w Europie realizują sześciopunktowy plan ekspansji kulturowej
miłośników wielofunkcyjnego odbytu, opisany w kultowej dla tychże miłośników
książce z lat 1980-tych. Wiem, bo słyszałem na ten temat wywiad w radio
Warszawa, podczas golenia.

Ostatnim puntem planu jest wściekły atak na przeciwników promocji
wielofunkcyjnych odbytów, trzeba ich pokazywać jako oszołomów, odbytofobów
itp.

Więcej http://rybinski.salon24.pl/618125,gnicie-kulturowe-zachodu

Gnicie kulturowe Zachodu