Gniezno - Karpacz - którędy?

Data: 2011-06-30 19:52:35
Autor: Seba
Gniezno - Karpacz - którędy?
Dnia Thu, 30 Jun 2011 18:46:39 +0200, Roman Przewlocki napisał(a):

1)
Gniezno - Września - Jarocin - Krotoszyn - Trzebnica - Wrocław - Świdnica - Kam.Góra - Karpacz

2)
Gniezno - Września - Jarocin - Gostyń - Rawicz - Lubin - Legnica - Złotoryja - Jelenia Góra - Karpacz

Może ktoś z Was jechał ostatnio i jest zorientowany np. którędy szczególnie nie, bo roboty, korki itp.

Czy może jeszcze inną trasą?

Patrząc li tylko przez pryzmat województwa dolnośląskiego (nie wiem jak
sytuacja "wyżej" na mapie) to wariant nr 2 będzie wygodniejszy. Możesz pomyśleć o wariancie obejmującym WRC-A4-Strzegom-Bolków-Jelenia
Góra-Karpacz - i masz wygodny dojazd (szczególnie w niedzielny dzień).

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-01 10:23:57
Autor: J.F
Gniezno - Karpacz - którędy?
Użytkownik "Seba"  napisał w wiadomości grup
[...]

Po ostatnich zmianach przejazd przez Wroclaw to niemal przyjemnosc.
Z drogi trzebnickiej wpadasz na obwodnice (srodmiejska), maly korek na moscie - a moze juz nie,
potem kierunek lotnisko, wypadasz na AOW i depczesz do podlogi :-)

A jak tam stan AOW - bo chyba juz calosc powinna byc bliska ukonczenia to jeszcze szybciej bedzie ?

J.

Data: 2011-07-01 11:28:15
Autor: MHM
Gniezno - Karpacz - którędy?

A jak tam stan AOW - bo chyba juz calosc powinna byc bliska ukonczenia to jeszcze szybciej bedzie ?

AOW na razie jest czynna dla ruchu na odcinku ul. Graniczna (droga na
lotnisko) - A4.

Od Trzebnicy trzeba wjechac na obwodniece śródmiejska, przefrunac most
Millenijny i caly czas prosto. Na pierwszym wiadukcie skrecic w prawo na
ul. Strzegomska (juz po remoncie, sa po dwa pasy w kazdym kierunku) i
jechac nia az do ronda. Na rondzie pierwsza w prawo w ul. Graniczna i tam
wjechac na AOW.

--
MHM
http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

Data: 2011-07-01 11:48:18
Autor: Cavallino
Gniezno - Karpacz - którędy?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iuk06o$gd9$1news.onet.pl...
[...]

Jasne.
Wczoraj o 19, na moście Milenijnym korek na godzinę stania (na szczęście w kierunku z Poznania), a w drugą stronę kwadrans do świateł w Krynicznie.
Ta przebudowa drogi między Wrocławiem a Trzebnicą to był konkretnie poroniony pomysł, dwa lata robili, zostawili kretyńskie światła, dorobili wysepek, w rezultacie jedzie się dużo gorzej niż przed remontem.
Polscy drogowcy to jacyś debile są.
Z 2000 przejechanych km z Grecji, ten odcinek był zdecydowanie najgorszy.

Za to przejazd przez Wrocław przez A8 miodzio, nawet w obecnym stanie - nie wiem gdzie Ty chciałeś korki widzieć, łącznik między A8 i obwodnicą był puściutki i ładnie zrobiony, 6 pasów w tym 2 buspasy zamiast tramwaju - świetny pomysł, autobus chyba jest tańszy niż przecinak a rezultat chyba taki sam.

Data: 2011-07-01 15:08:34
Autor: J.F
Gniezno - Karpacz - którędy?
Użytkownik "Cavallino"  napisał w
[...]

Jestes pewien ? Tam jest dosc spora przepustowosc, watpie zeby sie az godzine stalo.

a w drugą stronę kwadrans do świateł w Krynicznie.

No tak, zapomnialem ze u nas zakaz wjazdu ciezarowek w godzinach szczytu.
Za to o 9 i 19-tej wjezdzaja lawa, i wydluzaja korek do 20 :-)

[...]

Tu przeczyl nie bede, a wroclawscy na pewno nie lepsi. Raz do roku glowa mysla.
Aczkolwiek na usprawiedliwienie to chyba sa jakies tymczasowe rozwiazania, po otwarciu AOW ruch bedzie sie calkiem inaczej rozkladal, a przeciez do Poznania to w ogole S3 pojedziemy.

Za to przejazd przez Wrocław przez A8 miodzio, nawet w obecnym stanie - nie wiem gdzie Ty chciałeś korki widzieć,

Tam gdzie zobaczyles - na moscie Milenijnym, oraz ewentualnie na Strzegomskiej.

łącznik między A8 i obwodnicą był puściutki i ładnie zrobiony, 6 pasów w tym 2 buspasy zamiast tramwaju - świetny pomysł, autobus chyba jest tańszy niż przecinak a rezultat chyba taki sam.

Zdaje sie ze o kosztach mozna by dlugo i zawile i nie wiadomo co tansze - na razie konsensus jest chyba taki ze miasta nie bylo stac na torowiska :-)
Naszemu Sternikowi to oczywiscie nie przeszkadza i juz zleca planowanie metra :-)

Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa .. zreszta po co, do lotniska ktore chyba ciagle nie przyjmuje kilka ... a nie, przepraszam, wakacje sie zaczely, potrafia byc 4 samoloty na godzine :-)

J.

Data: 2011-07-01 17:33:19
Autor: Cavallino
Gniezno - Karpacz - którędy?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iukgse$n8t$1news.onet.pl...
[...]

Tak mówili ludzie na CB, korek zaczynał się w połowie Milenijnego więc jest to możliwe.

[...]

S5.

Za to przejazd przez Wrocław przez A8 miodzio, nawet w obecnym stanie - nie wiem gdzie Ty chciałeś korki widzieć,

Tam gdzie zobaczyles - na moscie Milenijnym, oraz ewentualnie na Strzegomskiej.

Na Strzegomskiej raczej nie ma powodu, przez Milenijny jechałem nie raz, zazwyczaj bez stresu, więc obstawiam że ten burdel to przez przebudowy na Lotniczej czy jak toto koło DH Astra się zwie.

Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa ..

Jako łącznik z A8 do estakady wystarczy mi to co jest. ;-)

Data: 2011-07-01 19:54:47
Autor: J.F
Gniezno - Karpacz - którędy?
[...]

DO polowy mostu to tam jest codziennie rano, i watpie zeby ludzie godzine czekali, bo by przez centrum pojechali.
Podejrzewam ze raczej 15 minut.

[...]

Na Strzegomskiej byl regularny korek od  10 lat.
Choc ostatnio sie zmniejszyl, co jest dosc dziwne - czyzby ta autostrada troche rozladowala, czy jednak drobna przebudowa strzegomskiej ?

Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa ..

Jako łącznik z A8 do estakady wystarczy mi to co jest. ;-)

Obawiam sie ze malo, ale na razie jakby starczal, a otwarcie AOW juz chyba niedaleko :-)

J.

Data: 2011-07-01 12:11:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello J.F,

Friday, July 1, 2011, 10:23:57 AM, you wrote:

[...]

Po ostatnich zmianach przejazd przez Wroclaw to niemal przyjemnosc.
Z drogi trzebnickiej wpadasz na obwodnice (srodmiejska),

Jaka ona "śródmiejska"? Na dojeździe z A4 do Śródmieścia traci się 11 km
jak policzyłem...

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-01 12:41:29
Autor: Seba
Gniezno - Karpacz - którędy?
Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:11:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

A to "śródmiejska" oznacza, że ma łatwo doprowadzić do "Śródmieścia"?
Roman, ja rozumiem że masz ostatnio dużo wolnego czasu, ale żeby aż tak
Ci się nudziło?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-01 12:53:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello Seba,

Friday, July 1, 2011, 12:41:29 PM, you wrote:

[...]

Dla mnie "śródmiejska" oznacza, że to coś powinno mieć choć jakiś
związek ze Śródmieściem a nie omijać je aż tak szerokim łukiem.

--
Best regards,

Data: 2011-07-01 13:42:12
Autor: Seba
Gniezno - Karpacz - którędy?
Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:53:28 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Dla mnie "śródmiejska" oznacza, że to coś powinno mieć choć jakiś
związek ze Śródmieściem a nie omijać je aż tak szerokim łukiem.

A dla mnie (i znaczącej większości mieszkańców naszego miasta) oznacza
to li tylko, że jej przebieg jest mocno "śródmiejski". A nijak się to ma
podziału administracyjnego WRC.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-01 13:58:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello Seba,

Friday, July 1, 2011, 1:42:12 PM, you wrote:

[...]

A dla mnie "śródmiejski" to "śródmiejski" a nie "wokółmiejski" ;P

--
Best regards,

Data: 2011-07-01 15:19:48
Autor: J.F
Gniezno - Karpacz - którędy?
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
[...]

RoManie, skup sie. O_B_W_O_D_N_I_C_A.
Z zalozenia ma cos omijac szerokim lukiem :-)

Poza tym znaczenie nie musi byc powiazane ze Środmieściem, ktore jak się doczytuje w zasadzie straciło racje bytu prawnego - nie ma.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ar%C3%B3dmie%C5%9Bcie_(Wroc%C5%82aw)

J.

Data: 2011-07-01 15:34:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello J.F,

Friday, July 1, 2011, 3:19:48 PM, you wrote:

[...]

Dla mnie "śródmiejska" oznacza, że to coś powinno mieć choć jakiś
związek ze Śródmieściem a nie omijać je aż tak szerokim łukiem.
RoManie, skup sie. O_B_W_O_D_N_I_C_A.
Z zalozenia ma cos omijac szerokim lukiem :-)

Kwestia jeszcze szerokości tego łuku - we Wrocławiu przesadzono...
Obwodnicę śródmiejską masz w Opolu - ona faktycznie jest wokół
Śródmieścia. Nie mylić z Obwodnicą Północną, ktra w większości jest
poza miastem.

Poza tym znaczenie nie musi byc powiazane ze Środmieściem, ktore jak się doczytuje w zasadzie straciło racje bytu prawnego - nie ma.
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ar%C3%B3dmie%C5%9Bcie_(Wroc%C5%82aw)

Czyli trzeba byc jeszcze prawnikiem znającym się na lokalnych
haczykach... Gdzie będą dyplomy sprawdzać? --
Best regards,

Data: 2011-07-01 17:30:03
Autor: J.F
Gniezno - Karpacz - którędy?
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1638733595.20110701153421@pik-net.pl...
Hello J.F,
[...]

No nie, czemu ? calkiem przyzwoita odleglosc :-)

[...]

Ale po co sie znac ? jedziesz tak jak cie drogowskazy prowadza, przestrzegajac przepisowych predkosci i d* nie zawracasz zrodloslowem :-)

J.

Data: 2011-07-01 18:54:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello J.F,

Friday, July 1, 2011, 5:30:03 PM, you wrote:

[...]

Taaaaaa....

[...]

Moje dziecko mnie w maliny wpuściło z tą "środmiejską" - od A4
mieliśmy dojechać w okolice Na Szańcach. Kazał jechac obwodnicą a mi
poczucie kierunku wrzeszczy, że jedziemy zupełnie źle. Aż się z nim
pokłóciłem o to. Potem sprawdziłem - 11km różnicy w porównaniu z tym,
jakbym pojechał normalnie - Ślężną itd.

--
Best regards,

Data: 2011-07-02 08:53:52
Autor: J.F.
Gniezno - Karpacz - którędy?
On Fri, 1 Jul 2011 18:54:36 +0200,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello J.F,
[...]

Wolisz Berliner Ring ? 50km srednicy, czy moze boku, bo to troche kwadrat przypomina.

[...]

Chyba nie ma az tyle. Jak dokladnie jedziesz "normalnie", a jak
pojechales teraz ? Poza tym chyba jakos dziwnie cie wyprowadzil .. skad on te trase
wytrzasnal ? A moze i nie az tak bardzo dziwnie, to niemal "pod drugiej stronie
miasta" od Bielan liczac, wiec cie skierowal na obwodnice srodka miasta :-)

Ty sie ciesz ze nie wymyslil wjazdu od Wroclaw-wschod :-)
No i uwazaj na Klecinskiej, bo czasem stoja i susza.
A od jutra uwaga na zaparkowane skody.

J.

Data: 2011-07-02 13:11:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello J.F.,

Saturday, July 2, 2011, 8:53:52 AM, you wrote:

[...]

Poza tym chyba jakos dziwnie cie wyprowadzil .. skad on te trase
wytrzasnal ?

Bo on do pracy tak jeździł i mu było wygodnie. Tyle, że do pracy to
miał akurat po drodze a tu ni cholery.

A moze i nie az tak bardzo dziwnie, to niemal "pod drugiej stronie
miasta" od Bielan liczac, wiec cie skierowal na obwodnice srodka miasta :-)

Jasssne. Od Ślężnej wjazd jest banalny

Ty sie ciesz ze nie wymyslil wjazdu od Wroclaw-wschod :-)

Też się da ;)

No i uwazaj na Klecinskiej, bo czasem stoja i susza.
A od jutra uwaga na zaparkowane skody.

Najwcześniej będę jechał  dopiero w przyszłym tygodniu, o ile w ogóle.

--
Best regards,

Data: 2011-07-04 14:58:35
Autor: J.F
Gniezno - Karpacz - którędy?
[...]

Tu tez nie jest jakis skomplikowany. Tylko troche naokolo :-)

Ty sie ciesz ze nie wymyslil wjazdu od Wroclaw-wschod :-)
Też się da ;)

Ale on akurat w rozkopach :-)

J.

Data: 2011-07-01 18:55:32
Autor: radekp@konto.pl
Gniezno - Karpacz - którędy?
Fri, 1 Jul 2011 12:11:31 +0200, w <24954566.20110701121131@pik-net.pl>, RoMan
Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a):

> [...]
> Z drogi trzebnickiej wpadasz na obwodnice (srodmiejska),

Jaka ona "śródmiejska"? Na dojeździe z A4 do Śródmieścia traci się 11 km

Na pewno o właściwej obwodnicy śródmiejskiej piszesz?
I jak do centrum (jak rozumiesz Śródmieście?) chcesz dojechać jej obwodnicą?

Data: 2011-07-01 19:01:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello Radekp,

Friday, July 1, 2011, 6:55:32 PM, you wrote:

[...]

Tak.

I jak do centrum (jak rozumiesz Śródmieście?) chcesz dojechać jej obwodnicą?

Choćby w pobliże Śródmieścia :)

Ponoć mialo być szybciej - jakoś doświadczenie mnie nie przekonało.

--
Best regards,

Data: 2011-07-04 14:33:59
Autor: radekp@konto.pl
Gniezno - Karpacz - którędy?
Fri, 1 Jul 2011 19:01:03 +0200, w <957803144.20110701190103@pik-net.pl>, RoMan
Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a):

> I jak do centrum (jak rozumiesz Śródmieście?) chcesz dojechać jej obwodnicą?

Choćby w pobliże Śródmieścia :)

A to zależy jak kto rozumie Śródmieście. Nazwa historyczna w zasadzie jest
outdated.

Ponoć mialo być szybciej - jakoś doświadczenie mnie nie przekonało.

Powinno być:
- gdyby nie pechowa krzyżówka z Grabiszyńską
- i krzyżówka z Milenijnym

Poza tym jeszcze nie skończona...

I zależy w jakie miejsce tego "Śródmieścia" chcesz dojechać.

Data: 2011-07-04 15:00:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Gniezno - Karpacz - którędy?
Hello Radekp,

Monday, July 4, 2011, 2:33:59 PM, you wrote:

> [...]
Choćby w pobliże Śródmieścia :)
A to zależy jak kto rozumie Śródmieście. Nazwa historyczna w zasadzie jest

Ale nadal używana i to urzędowo, że powołam się na Wikipedię:
"funkcjonuje w organach administracji rządowej i specjalnej np. ZOZ,
urząd skarbowy, prokuratura, policja, itp."

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ar%C3%B3dmie%C5%9Bcie_%28Wroc%C5%82aw%29

Ponoć mialo być szybciej - jakoś doświadczenie mnie nie przekonało.
Powinno być:
- gdyby nie pechowa krzyżówka z Grabiszyńską

Ja się na tych ulicach słabo wyznaję - dla mnie każde skrzyżowanie po
drodze to była jakaś klęska.

- i krzyżówka z Milenijnym

Uciekliśmy do Śródmieścia chwilkę wcześniej - Popowicką.

Poza tym jeszcze nie skończona...
I zależy w jakie miejsce tego "Śródmieścia" chcesz dojechać.

Pisałem - okolice Na Szańcach.

Drugi raz nie dam się nabrać - wolę się katować Ślężną.

--
Best regards,

Data: 2011-07-04 17:02:23
Autor: radekp@konto.pl
Gniezno - Karpacz - którędy?
Mon, 4 Jul 2011 15:00:10 +0200, w <984145405.20110704150010@pik-net.pl>, RoMan
> [...]

"funkcjonuje w organach administracji rządowej i specjalnej np. ZOZ,
urząd skarbowy, prokuratura, policja, itp."

I ciągnie się w zasadzie od tej obwodnicy, zwłaszcza jak ją pociągną dalej.

> Poza tym jeszcze nie skończona...
> I zależy w jakie miejsce tego "Śródmieścia" chcesz dojechać.

Pisałem - okolice Na Szańcach.

Być może lepiej było jechać w drugą stronę. Aaaa, w tamtą stronę nie ma... :)

Gniezno - Karpacz - którędy?