Gniezno - Skoda Auto - jechał ktoś jak grad zaczął walić ?

Data: 2009-06-01 09:19:11
Autor: Rafał VFR
Gniezno - Skoda Auto - jechał ktoś jak grad zaczął walić ?
Witam
Mnie to szczęscie ominęło, ale widziałem, że niektózy jadą ?
Zastanaiwam się czy wogole można jechać, czy to nie boli ? - słowem ktoś napisze coś ??

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-06-01 12:32:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Gniezno - Skoda Auto - jechał ktoś ja k grad zaczął walić ?
NTG!

zyga

Data: 2009-06-01 03:54:05
Autor: Przemek
Gniezno - Skoda Auto - jechał ktoś jak grad za czął walić ?
On 1 Cze, 12:32, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

NTG!

że jak?
To gdzie ma zapytać, na pl.rec.wedkarstwo?

pozdr

Data: 2009-06-01 13:15:19
Autor: KuFeL
Rafał VFR pisze:
Witam
Mnie to szczęscie ominęło, ale widziałem, że niektózy jadą ?
Zastanaiwam się czy wogole można jechać, czy to nie boli ? - słowem ktoś napisze coś ??

ja jechalem w mazovi i tez troche gradu bylo. na szczescie w lesie bylo wiec tylko o kask stukalo ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Gniezno - Skoda Auto - jechał ktoś jak grad zaczął walić ?