Gnija w KF

Data: 2009-04-16 18:22:50
Autor: Plaisant
Gnija w KF

boukun i tzva. pozostalych uwalniam ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-17 10:44:30
Autor: Vic
Gnija w KF
Plaisant <he®sk> wrote:
boukun i tzva. pozostalych uwalniam ;o)))

Boukuna trzymasz w KF-ie? Tyle zabawy cie omija...

Ja tam wrzucam do KF-u tylko takich, ktorzy uporczywie wysylaja posty, w ktorych nie maja absolutnie nic do powiedzenia poza kurwami, chujami, itp. skierowanymi do rozmowcy.
Takze KF-ik mam malutki. Jednoosobowy :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-17 12:15:02
Autor: jadrys
Gnija w KF
Vic pisze:
Plaisant <heĀ®sk> wrote:
[...]

Tak zabawne jest wg. Ciebie mĆ³wienie prawdy przez boukuna?
A ktĆ³Å¼ jest tym jedynym "nieszczęśnikiem" w KF-ie?

--
Linuks to system dla myślących użytkownikĆ³w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĆ³wnież ja

Linux ą¤•ą„‡ ą¤ą¤• ą¤Ŗą„ą¤°ą¤¤ą¤æą¤­ą¤¾ą¤¶ą¤¾ą¤²ą„€ ą¤¹ą„ˆ

ą¤®ą„ˆą¤‚ ą¤­ą„€ą„€

Data: 2009-04-17 12:29:05
Autor: Vic
Gnija w KF
jadrys wrote:
Tak zabawne jest wg. Ciebie mĆ³wienie prawdy przez boukuna?

Widzisz, ty tez potrafisz byc bardzo zabawny :)

A ktĆ³Å¼ jest tym jedynym "nieszczęśnikiem" w KF-ie?

Taki jeden biedaczysko, ktory ma problemy z panowaniem nad emocjami :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-17 18:09:46
Autor: Plaisant
Gnija w KF
On Fri, 17 Apr 2009 10:44:30 +0200, Vic <bjorgul@o2.pl> wrote:

> boukun i tzva. pozostalych uwalniam ;o)))
Boukuna trzymasz w KF-ie? Tyle zabawy cie omija...

 sa granice glupoty ktore jestem sklonny tolerowac.
 "niedzwiedzkiego" znam od lat tak wiec mnie nie bawi.

Ja tam wrzucam do KF-u tylko takich, ktorzy uporczywie wysylaja posty, w ktorych nie maja absolutnie nic do powiedzenia poza kurwami, chujami, itp. skierowanymi do rozmowcy.
Takze KF-ik mam malutki. Jednoosobowy :)

 awe,awe ma ryja... ;o)))

Data: 2009-04-22 08:04:09
Autor: Vic
Gnija w KF
Plaisant <he®sk> wrote:
 awe,awe ma ryja... ;o)))

Nie, nie, nie :)
awe czasem pobluzga, ale umiarkowanie. Owszem, jest specyficzny i niereformowalny, ale to tez calkiem fajna zabawa przegadywac sie z nim.
Najlepsze jest to jego uwielbienie i boska czesc oddawana Jaroslawowi i jego bratu :) Boki zrywac!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec