Gnojenia platfonsów ciąg dalszy

Data: 2011-08-01 06:50:14
Autor: Hans Kloss
Gnojenia platfonsów ciąg dalszy
"- Amerykanie mają klatkę po klatce to, co się stało. Mają wszystkie
rozmowy i znają prawdę. Dzisiaj sami dziwią się, dlaczego Polska nie
zwraca się do USA o pomoc, a jak zwraca się prokurator, to zostaje
natychmiast zawieszony. Raport NATO byłby miażdżący dla tego premiera
i rządu, który musiałby się od razu podać do dymisji - powiedział w
drugiej części rozmowy z Onet.pl gen. Sławomir Petelicki"
Całość wywiadu TU:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/amerykanie-maja-wszystkie-rozmowy-oni-znaja-prawde,1,4808246,wiadomosc.html

Nie ma już ucieczki dla tuskolubnych skurwysynów i ich bombelkowatych
przydupasów- sądy, wyroki, pasiaki, taka się przed nimi rysuje
perspektywa. Zamiatanie platfonskich śmieci czas zacząć- także na tej
grupie.
J-23

Data: 2011-08-01 14:15:23
Autor: obserwator
Jakiego w koncu panstwa jest ten rzad Tuska?
Minister Miller stwierdził, ze wśród komisji nie ma ludzi, którzy są sędziami
w własnej sprawie, a jednocześnie stwierdzono brak odpowiedniego szkolenia w
36. pułku i to że system świetlny na lotnisku w Smoleńsku był niesprawny i
niekompletny. A za to, żeby sprawdzić, czy miejsce do którego udaje się prezydent i
najważniejsi generałowie odpowiada BOR, służba kontrwywiadu wojskowego i
żandarmeria wojskowa. BOR nie podlega MON tylko ministrowi Millerowi. Zaś kontrolę w 36. pułku
specjalnym przeprowadzał w 2008 r. siedzący w czasie prezentacji obok ministra
Millera pułkownik. Czy to możliwe, żeby minister Miller nie znał
opublikowanego w prasie pisma szefa BOR-u gen. Janickiego do śp. dowódcy wojsk lotniczych gen. Błasika, w którym Janicki
wyraża pretensje o zbyt rygorystyczne przestrzeganie przepisów? Mogę się z
panem założyć panie redaktorze, że gen. Janickiemu włos z głowy nie spadnie.

Data: 2011-08-01 16:16:49
Autor: brat_olin
Gnojenia platfonsów ciąg dalszy
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote

[...]

Nie wierze Peteleckiemu.  Jego wypowiedz to raczej efekt tarc w ramach
WSI i innej agentury, co do sposobu dalszego prowadzenia Donalda z Bulem.

Niech sie zagryzaja, co nie znaczy, by wierzyc tym kreaturom

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-01 14:28:04
Autor: obserwator
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

Nie wierze Peteleckiemu.  Jego wypowiedz to raczej efekt tarc w ramach
WSI i innej agentury, co do sposobu dalszego prowadzenia Donalda z Bulem.

Niech sie zagryzaja, co nie znaczy, by wierzyc tym kreaturom

cos moze byc na rzeczy, bo Petelicki zbyt pozytywnie wypowida sie o Radku S.
A to juz jest ...zenada.

Data: 2011-08-01 16:43:07
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:42f156ab-3d66-42d7-a397-95cb35205e09eb1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-01 17:10:14
Autor: jerzy.n
[...]

No przecież Macierewicz z Fotygą byli sie poskarżyć w USA  i nic nie dostali ....

Data: 2011-08-01 17:22:40
Autor: u2
W dniu 2011-08-01 17:10, jerzy.n pisze:
No przecież Macierewicz z Fotygą byli sie poskarżyć w USA  i nic nie
dostali

Tego, na szczescie, nie mozesz byc pewien :)

Data: 2011-08-01 23:59:20
Autor: stevep
Dnia 01-08-2011 o 17:22:40 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-01 17:10, jerzy.n pisze:
No przecież Macierewicz z Fotygą byli sie poskarżyć w USA  i nic nie
dostali

Tego, na szczescie, nie mozesz byc pewien :)
A że ziemia krąży wokół słońca jesteś pewny?  :D

--
stevep

Data: 2011-08-01 18:25:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 15:50, Hans Kloss pisze:
"- Amerykanie mają klatkę po klatce to, co się stało. Mają wszystkie
rozmowy i znają prawdę.
J-23

Ciekawe czy zna ją również pan Petelicki? Pewnie tak skoro ma aż takie wiadomości z źródła jankeskiego.

Data: 2011-08-01 20:30:34
Autor: [HeÂŽSk]
On Mon, 01 Aug 2011 18:25:27 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> J-23

Ciekawe czy zna ją również pan Petelicki? Pewnie tak skoro ma aż takie wiadomości z źródła jankeskiego.

 jak sadzisz, dlaczego wyjazdy macierewicza i fotygi do usa  byly zalosnie nieudane?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-02 09:12:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 20:30, "[HeÂŽSk]" pisze:
[...]

Dla jankesĂłw te osoby są nikim.  A poza tym, pewnie i sami jankesi mają figę z makiem a nie jakieś dowody na to ze to był zamach.

Data: 2011-08-02 17:18:39
Autor: .[HeÂŽSk].
On Tue, 02 Aug 2011 09:12:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Dla jankesĂłw te osoby są nikim.  A poza tym, pewnie i sami jankesi mają figę z makiem a nie jakieś dowody na to ze to był zamach.

 cala zabwa zacznie sie w pazdzierniku ;o)))

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-08-03 19:02:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-02 17:18, ".[HeÂŽSk]." pisze:

[...]

Raczej marny spektakl.

Gnojenia platfonsów ciąg dalszy