Gnojenia platfonsów część 4

Data: 2011-08-02 04:34:29
Autor: Hans Kloss
Gnojenia platfonsów część 4
Przedstawiciele rządu wielokrotnie zapewniali, że przy badaniu katastrofy
smoleńskiej nie można było zastosować polsko-rosyjskiej umowy z 1993 roku.
Tymczasem okazuje się, że komisja Jerzego Millera została powołana m.in. w
oparciu o ten dokument [...] W skierowanej odpowiedzi na pytanie o podstawę
prawną działania komisji Jerzego Millera, Klich wyjaśnia: "Powołanie Komisji
nastąpiło zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia
26 maja 2004 r. w sprawie organizacji oraz zasad funkcjonowania Komisji
Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (...) w związku z artykułem
11 Porozumienia między Ministerstwem Obrony Narodowej Rzeczypospolitej
Polskiej a Ministerstwem Obrony Narodowej Federacji Rosyjskiej (...)
podpisanego dnia 14 grudnia 1993 r. [...] Przedstawiciele rządu wielokrotnie
zapewniali, że przy badaniu katastrofy nie można było zastosować umowy z 1993
r. Sam Bogdan Klich  powołując się w piśmie na artykuł 11 stwierdza, że
wyjaśnianie katastrofy "prowadzone będzie wspólnie przez właściwe organy
polskie i rosyjskie". Tymczasem katastrofa smoleńska była badana oddzielnie
przez Polaków i Rosjan."
http://www.wprost.pl/ar/255775/Rzad-jednak-skorzystal-z-umowy-z-1993-roku/

No proszę, tyle czasu bredzili że "się nie da" a tu nagle się dało...gdy im to
było potrzebne do zatachlowania swoich kłamstw i matactw. Ale nałgali i
nabredzili tyle że wszystkiego zaplatfonsić nie są w stanie...
J-23

Data: 2011-08-02 08:55:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j17uol$c75$1inews.gazeta.pl...
Przedstawiciele rządu wielokrotnie zapewniali, że przy badaniu katastrofy
smoleńskiej nie można było zastosować polsko-rosyjskiej umowy z 1993 roku.

Dobra MATOLE. Mgła, hel, bomba baryczna, dwa wstrząsy czy niefrasobliwość i bezmyślność Kaczyńskich była przyczyną tej katastrofy?

BomBel

Data: 2011-08-02 13:58:27
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e379f71$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przyczyną katastrofy były fałszywe dane, przekazywane prze Rosjan załodze - prowadzili ono samolot idealnie w kierunku gleby. Rolą kancelarii premiera, która podstawiła samolot było jego wyespediowanie, podanie Rosjanom na talerzu zniewawidzonego przez nich prezydenta RP oraz dowódców równie znienawidzonej armii NATO.
AZ

Data: 2011-08-02 16:15:46
Autor: stevep
Dnia 02-08-2011 o 13:58:27 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

A te z wysokościomierza radiowego też podawali Rosjanie i były prawdziwe?

--
stevep

Data: 2011-08-02 17:18:40
Autor: .[HeÂŽSk].
Gnojenia platfonsów część 4
On Tue, 2 Aug 2011 13:58:27 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
Przyczyną katastrofy były fałszywe dane, przekazywane prze Rosjan załodze - prowadzili ono samolot idealnie w kierunku gleby. Rolą kancelarii premiera, która podstawiła samolot było jego wyespediowanie, podanie Rosjanom na talerzu zniewawidzonego przez nich prezydenta RP oraz dowódców równie znienawidzonej armii NATO.

 a oni jak te durne barany szli pod noz... widzisz tu logike?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Gnojenia platfonsów część 4