Go Aga!

Data: 2015-11-01 09:26:17
Autor: Stachu Chebel
Go Aga!
W dniu niedziela, 1 listopada 2015 06:06:33 UTC+1 u偶ytkownik stevep napisa艂:

By艂a na dnie, a wraca na szczyt, cho膰 oplastrowana i obanda偶owana walczy  nieprawdopodobnie.

H臋臋臋.., na czym by艂a?! Za twoje durne wpisy na psp, jakby ci jeb艂a z for/back handu, lub m贸wi膮c kolokwialnie "z li艣cia" nie z "dna", ale sk膮dkolwiek, to plastry i banda偶e by ci nie pomog艂y. Kibicujesz za ni膮?! Przeca to katolka, z kt贸rej michnikowo-grossowo gazeta szydzi艂a swojego czasu na swoich z艂amach. Skasowa艂a dzisiaj 2M$, ty za艣 za sasrywanie psp, z ramienia partii dostaniesz jak dobrze p贸jdzie na kilka sze艣ciopak贸w.   Przypomnij to szechterowi:

1) http://www.tennis.com/pro-game/2013/03/radwanska-fed-cup-israel-it-was-awful/46707/#.VjZFLG51E54   -   poczytaj komentarze

2)https://www.youtube.com/watch?v=L1-Pz4fxH9c 3) Wracaj膮c do pkt.1 , par臋 lat temu mo偶na by艂o to zobaczy膰 na YT. Dzisiaj jako艣 k@#$a wydaje mi si臋, 偶e usuni臋to !!  Tajemnic膮 "poliszynszyla" jest "kto i po kiego pokancerowanego wacka" to usun膮艂. I to by by艂o na tyle Stefan, czy jak wolisz 住讟驻谉.

Data: 2015-11-01 09:35:24
Autor: Stachu Chebel
Go Aga!
W dniu niedziela, 1 listopada 2015 18:26:19 UTC+1 u偶ytkownik Stachu Chebel napisa艂:
> [...]

2)https://www.youtube.com/watch?v=L1-Pz4fxH9c 3) Wracaj膮c do pkt.1 , par臋 lat temu mo偶na by艂o to zobaczy膰 na YT. Dzisiaj jako艣 k@#$a wydaje mi si臋, 偶e usuni臋to !!  Tajemnic膮 "poliszynszyla" jest "kto i po kiego pokancerowanego wacka" to usun膮艂. I to by by艂o na tyle Stefan, czy jak wolisz 住讟驻谉..

==================
I kolejny przyk艂ad:

https://www.youtube.com/watch?v=lw9HmQRyTVo

Takie zachowanie, to tylko u was rzyduf. Boszsz....

Data: 2015-11-02 05:05:53
Autor: stevep
Go Aga!
W dniu .11.2015 o 18:26 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]