Gość wjechał mi w tył i uciekł

Data: 2014-07-30 21:40:28
Autor: Czesław Wiśniak
Gość wjechał mi w tył i uciekł
Zatrzymałam się przed przejściem dla pieszych, i gość wjechał mi w tył
i uciekł. Mam numer rejestracyjny sprawcy, bo jeden uprzejmy świadek
zdążył spisać (dziękuję!). Błotnik jest trochę wybity i opadnięty,
więc będzie trzeba naprawiać. Na policję jadę jutro.

Jutro to moze byc za pozno i masz jakis kontakt z tym swiadkiem ?

Data: 2014-07-30 22:00:14
Autor: Sezamka
Gość wjechał mi w tył i uciekł
Hello Czesław,

Wednesday, July 30, 2014, 9:40:28 PM, you wrote:

[...]

Tak, dał numer telefonu :)

Data: 2014-07-30 22:18:39
Autor: cef
W dniu 2014-07-30 22:00, Sezamka pisze:

Jutro to moze byc za pozno i masz jakis kontakt z tym swiadkiem ?

Tak, dał numer telefonu :)

Swój?

Data: 2014-07-30 20:22:46
Autor: Rafał Grzelak
cef wrote:

> [...]

Swój?

Nie. Sprawcy.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-07-30 22:39:04
Autor: Sezamka
Gość wjechał mi w tył i uciekł
Hello Rafał,

Wednesday, July 30, 2014, 10:22:46 PM, you wrote:

cef wrote:

> [...]

Swój?

Nie. Sprawcy.

:D

Swój, swój, i nie że jakie¶ losowe cyferki, bo wizytówkę gotow± dał,
więc nie ¶ciema ;]

Data: 2014-08-03 07:44:26
Autor: cef
W dniu 2014-07-30 22:22, Rafał Grzelak pisze:
cef wrote:

W dniu 2014-07-30 22:00, Sezamka pisze:

Jutro to moze byc za pozno i masz jakis kontakt z tym swiadkiem ?

Tak, dał numer telefonu :)

Swój?

Nie. Sprawcy.

Jak będziesz miał kiedy¶ sprawcę/¶wiadka,
to zawsze sprawdĽ od razu jaki dał Ci telefon.
Czy swój czy jakikolwiek.
(nawet je¶li dał wizytówkę)

Data: 2014-07-31 08:37:14
Autor: Łobuz
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czewi@nima.pl> napisał w wiadomości news:lrbhp7$tks$1node1.news.atman.pl...
> [...]
więc będzie trzeba naprawiać. Na policję jadę jutro.

Jutro to moze byc za pozno i masz jakis kontakt z tym swiadkiem ?

Wiśniak ja pierdole. Przecież w kilku wypowiedziach wcześniejszych Sezamka napisała że dostała numer telefonu.

Data: 2014-07-31 11:15:43
Autor: Czesław Wiśniak
Gość wjechał mi w tył i uciekł
Wiśniak ja pierdole. Przecież w kilku wypowiedziach wcześniejszych Sezamka napisała że dostała numer telefonu.

Ja pierdole, a sprawdziles godziny tych wypowiedzi ? Ja pierdole lobuz, moze pospij jeszcze bo nie wytrzezwiales. O ja pierdole.

Gość wjechał mi w tył i uciekł