Gość wjechał mi w tył i uciekł

Data: 2014-07-30 21:43:57
Autor: Cavallino
Gość wjechał mi w tył i uciekł

Użytkownik "Sezamka" <pani.sezamka@mp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:939796920.20140730211532@interia.pl...
Witam,

Zatrzymałam się przed przejściem dla pieszych, i gość wjechał mi w tył
i uciekł. Mam numer rejestracyjny sprawcy, bo jeden uprzejmy świadek
zdążył spisać (dziękuję!). Błotnik jest trochę wybity i opadnięty,
więc będzie trzeba naprawiać. Na policję jadę jutro. I mam pytanie:
czy jeśli to nie była moja wina, to stracę zniżki?
Polisę  mam OC

A za co?
Przecież żadnego odszkodowania pewnie nie dostaniesz bez wyroku sądu.
A jeśli już, to z jego OC.

Gość wjechał mi w tył i uciekł