"Gość niedzielny" a cisza wyborcza

Data: 2010-07-05 09:47:56
Autor: Rafał
"Gość niedzielny" a cisza wyborcza
Przeglądał ktoś aktualnego gościa niedzielnego? W czasopiśmie datowanym na "4 lipca 2010" pojawiły się artykuły jak i o Kaczyńskim tak i o Komorowskim, oba artykuły na całą stroną + zdjęcia.
Co mnie zaciekawiło to Kaczyński był przedstawiany w dobrym świetle, Komorowski zaś przeciwnie.
Czy można takie artykuły publikować w ciszy wyborczej?

Data: 2010-07-05 10:25:20
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:i0s2nd$qtj$1node2.news.atman.pl...
[...]
Nie. Jezeli byl rozprowadzany w dniu wyborów to naruszenie ciszy wyborczej.

K.

"Gość niedzielny" a cisza wyborcza