GoClever_Fone_500

Data: 2013-01-07 21:24:55
Autor: the_foe
GoClever_Fone_500
W dniu 2013-01-07 19:04, Trybun pisze:
Czy może ktoś z Was posiada taki telefon? I w ogóle co o nim sądzicie -
warto coś takiego kupić?

http://www.komputronik.pl/product/179304/Telefony_i_GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

tu sa zdjecia z "reala":
http://technologie.gazeta.pl/internet/51,113841,12857391.html?i=0
wygląda bardzo delikatnie, chyba upadku z ręki na bruk nie przeżyje...

no i filmik tez jest:
https://www.youtube.com/watch?v=3kcQj3FUAtQ

--
the_foe

Data: 2013-01-10 22:04:10
Autor: Trybun
GoClever_Fone_500
W dniu 2013-01-07 21:24, the_foe pisze:
[...]

Nawet trochę podobny do mojego tabletu. Nigdzie jednak nie znalazłem fotki z jego menu w położeniu poziomym.. Zwłaszcza interesowałoby mnie to jak wygląda klawiatura w takim położeniu, bo w Google Play raczej ciężko o dobrą darmową klawiaturę..

Data: 2013-01-11 21:20:01
Autor: the_foe
GoClever_Fone_500
W dniu 2013-01-10 22:04, Trybun pisze:
[...]

zainstaluj swype - zapomnisz o telefonie w ulozeniu poziomym (w celu zwiekszenia rozstawu i wielkosci klawiszy)

--
the_foe

Data: 2013-01-12 13:41:49
Autor: Trybun
GoClever_Fone_500
W dniu 2013-01-11 21:20, the_foe pisze:
[...]

Dzięki za info, ale za dużo z tym komplikacji - najpierw pobranie instalatora ważącego 17 MB!!!, później ostrzenia tabletu przed instalowaniem nieautoryzowanego oprogramowania, na koniec konieczność zakładania konta na stronie swape.. Ale zainspirowany Twoim postem postanowiłem sie dobrze rozejrzeć w Google Play za jakąś sensowna klawiaturą, no i znalazłem - "Perfect keyboard free", pewnie nie jest najlepszy program tego typu w Google Play, ale ma to co jest mi potrzebne - nie dziesiątki "skórek" zmieniających wygląd, a możliwość zmiany rozmiaru klawiszy.

GoClever_Fone_500