GóWno kontratakuje

Data: 2012-01-25 10:15:49
Autor: MH
GóWno kontratakuje

Wrodzona kultura osobista każe mi się powstrzymać od komentarza, gdyż jedyne co mi przychodzi na myśl to stek wyzwisk.
Pozdrawiam.
PPP

=================

Wrodzona kultura osobista każe mi powstrzymać się od komentarza w stosunku do
osób , którym na myśl przychodzi stek wyzwisk wobec okradzionych.

MH

Data: 2012-01-25 16:02:26
Autor:
GóWno kontratakuje
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

do
osób , którym na myśl przychodzi stek wyzwisk wobec okradzionych.

Fakty:
1. Artykuły z GóWna są o IP,
2. Powstały dzięki temu, że IP istnieje (IP dostarczyło tematu),
3. IP pomagała w ich powstaniu,
4. Po ich publikacji, IP umieściło je na swojej stronie z podaniem źródła,
5. Podanie źródła jest równoznaczne z reklamowaniem tegoż,
6. GóWno chce kasy od IP.

Pytanie: kto jest okradzionym?

PPP

--