Gociek i Terlikowski o homofobii

Data: 2014-02-07 09:28:14
Autor: u2
Gociek i Terlikowski o homofobii

Tomasz Terlikowski i Piotr Gociek w "Ch³odnym Okiem"
TV Republika

http://www.youtube.com/watch?v=SYHvU24lC_c

--
"¯ydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ¿e s± narodem wybranym. Czuj± siê oni upowa¿nieni do interpretowania wszystkiego, tak¿e doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak bêdzie poddane ich krytyce - za ma³o, ¿e ¼le, ¿e zbyt ma³o ofiarnie. W moim najg³êbszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z ¯ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy u¿ywaj± s³ów 'antysemita', 'antysemicki', nale¿y traktowaæ jak ludzi niegodnych debaty, którzy usi³uj± niszczyæ innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowê nienawi¶ci".

Data: 2014-02-07 01:37:39
Autor: basia@sbcglobal.net
Gociek i Terlikowski o homofobii
On Friday, February 7, 2014 12:28:14 AM UTC-8, u2 wrote:
Tomasz Terlikowski i Piotr Gociek w "Chłodnym Okiem"

TV Republika

http://www.youtube.com/watch?v=SYHvU24lC_c

Paskudnie jednemu i drugiemu z oczu patrzy.

Basia

Data: 2014-02-07 10:40:40
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 10:37, basia@sbcglobal.net pisze:
Paskudnie jednemu i drugiemu z oczu patrzy.

to zdejmij swoje rozowe okulary zwols

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-07 01:49:01
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, February 7, 2014 1:40:40 AM UTC-8, u2 wrote:
W dniu 2014-02-07 10:37, basia@sbcglobal.net pisze:

> Paskudnie jednemu i drugiemu z oczu patrzy.

to zdejmij swoje rozowe okulary zwols

Patrzac sie na te podejrzliwe jakies spojrzenia, naburmuszenie, dretwa gatke, nie czujesz sie jak bys ogladal PRL'owska telewizje?

Basia

Data: 2014-02-07 10:51:14
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 10:49, basia@sbcglobal.net pisze:
to zdejmij swoje rozowe okulary zwols

Patrzac sie na te podejrzliwe jakies spojrzenia,
naburmuszenie, dretwa gatke, nie czujesz sie jak
bys ogladal PRL'owska telewizje?

zwols, ty w Polsce nie byles od cwierc wieku, a zes pedal to na wszystko patrzysz przez swoje rozowe oulary.

Data: 2014-02-07 02:00:01
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, February 7, 2014 1:51:14 AM UTC-8, u2 wrote:

> Patrzac sie na te podejrzliwe jakies spojrzenia,
> naburmuszenie, dretwa gatke, nie czujesz sie jak
> bys ogladal PRL'owska telewizje?

Wiem, to ten czerwony krawat, w polaczeniu ze zle patrzacymi sie oczyma, u jednego, a spode-lba spojrzenie u drugiego, ....stad wspomnienia.

Wbrew pozorom ludzie sie nie zmienili wcale!

Basia

Data: 2014-02-07 11:02:42
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 11:00, basia@sbcglobal.net pisze:
Wiem, to ten czerwony krawat, w polaczeniu
ze zle patrzacymi sie oczyma, u jednego,
a spode-lba spojrzenie u drugiego,

...stad wspomnienia.

Wbrew pozorom ludzie sie nie zmienili wcale!

no ty sie zmieniles, postarzales sie o 25 lat. jak wyjezdzales z PRL to tez byles zdeklareowanym pedalem ?

Data: 2014-02-07 02:08:23
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, February 7, 2014 2:02:42 AM UTC-8, u2 wrote:
> [...]

no ty sie zmieniles, postarzales sie o 25 lat. jak wyjezdzales z PRL to  tez byles zdeklareowanym pedalem ?

Tobie tez tak z oczu patrzy?

Basia

Data: 2014-02-07 11:11:51
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 11:08, basia@sbcglobal.net pisze:
no ty sie zmieniles, postarzales sie o 25 lat. jak wyjezdzales z PRL to
tez byles zdeklarowanym pedalem ?

Tobie tez tak z oczu patrzy?

oczywiscie, w koncu na wszystkich patrzysz przez rozowe okulary.

a teraz odpowiedz na moje pytanie.

Data: 2014-02-07 14:03:02
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:40 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-07 10:37, basia@sbcglobal.net pisze:
Paskudnie jednemu i drugiemu z oczu patrzy.

to zdejmij swoje rozowe okulary zwols

Na fanatyków nie pomo¿e puder ró¿ kiedy morda wredna i ju¿.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 14:06:25
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 14:03, stevep pisze:
to zdejmij swoje rozowe okulary zwols

Na fanatyków nie pomo¿e puder ró¿ kiedy morda wredna i ju¿.

to siem nie pudruj cyrkus ...-;)

Data: 2014-02-07 12:51:06
Autor: Trybun
Gociek i Terlikowski o homofobii
W dniu 2014-02-07 10:37, basia@sbcglobal.net pisze:

Paskudnie jednemu i drugiemu z oczu patrzy.

Basia

Taki Terlikowski w swoim obłędzie jest groźniejszy dla interesów Kościoła niż stu Urbanów razem wziętych.

Data: 2014-02-07 13:51:53
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 12:51, Trybun pisze:
[...]

komunista - ateista hadrys uwielbia gebelsa stanu wojennego, takie z niego zydziatko - niewiniatko  ...-;)