Goclawski przemeczony !!

Data: 2010-03-21 18:17:24
Autor: bolek
Goclawski przemeczony !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ho5iur$ebq$1news.onet.pl...
Znany glowie z niepochamowanej pychy i wielomilionowej afery "Stalla Maris" i z tego , ze wykrecil sie z niej sianem moralista , biskup Goclawski , wyszedl ze klinicznego szpitala w ktorym kilka dni leczyl ........przemeczenie ( oficjalny komunikat ) !!.
Napracowal sie biedaczek tak , ze musialo go piastowac w kilnicznym lozku paru profesorow , nie mniej lekarzy z doktoratami i pewnie z kilkanascie pielegniarek . Reszty personelu nizszego szczebla nie licze bo i po co ? .
Zle mu nie zycze , bo nie zycze tego nikomu , nawet takim jak on , Peatz , czy Wielgus biskupom , zastanawia mnie jednak jak jego biskupia fluorescencyjna godnosc i uczciwosc  znosi to niczym niezasluzone zainteresowanie najwyzszej klasy sluzb medycznych i to w sytuacji w ktorej dziesiatki tysiecy uczciwych( podkreslenie )  i ciezko pracujacych ludzi ( podkreslenie )  aby dostac sie w rece lekarza , chocby byle jakiego specjalisty , za sprawa kolejnych ministrow d/s lekarzy , musi odczekac kilka miesiecy , pol roku a nawet ze dwa lata ? .
Nie pojmuje dlaczego nie lecza go ci wszyscy "ojcowie " , ktorzy zapelniaja nasz "farmaceutyczny" rynek cala masa wszystko leczacych i dlatego drogich specyfikow , wsrod ktorych nawet na prost wlosow i niezawodna masc na odciski mozna  znalezc , tylko korzysta z najlepszych klinik a w nich z najlepszych specjalistow i to przy byle dolegliwosciach z ktorymi zdecydowana wiekszosc obywateli tego kraju chodzi najnormalniej do pracy ciezko pracujac .
Widac taka juz u nas nowomodna demokracja ala polski kapitalizm w ktorej jedni sa z lepszej bo biskupiej gliny i na dodatek ze wzgledu na swoje znane wszystkim ubostwo , nie placa obowiazujace nawet bezrobotnych skladki zdrowotne .

cyc

Składki na ubezpieczenie jego fluorescencja nigdy nie płacił.
I potem ja się zastanawiam kto prze...bał moje składki !

bolek

A tak na marginesie, dostają oni potem jakąś emeryturę ?
To by wyjaśniło co się dzieje w ZUS-ie.

Goclawski przemeczony !!