Goclawski przemeczony !!

Data: 2010-03-21 18:22:24
Autor: b0niek
Goclawski przemeczony !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Znany glowie z niepochamowanej pychy i ...
[ciach wybroczyny]

A kim ty śmieciu jesteś?
Nawet nie wiesz, o kim piszesz. Nawet nie wiesz, jak poprawnie brzmi jego
nazwisko. Ale naczytałeś się bzdur, albo ci wysłali smsa z centrali do
wklejenia, pajacu.
Mogłeś chociaż google odpalić.
http://tnij.org/f87z
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Goc%C5%82owski

Data: 2010-03-21 21:31:49
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Goclawski przemeczony !!
Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

[...]

A ty "odpaliłeś"?

http://www.wprost.pl/ar/138944/Proces-glownych-oskarzonych-w-aferze-Stella-Maris/

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5761252,Ksiadz_przyznal_sie_do_zarzutow_w_aferze_Stella_Maris.html

http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=22756&pid=340493&mode=threaded&start=

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-21 22:07:47
Autor: b0niek
Goclawski przemeczony !!
najgorsze wyrazy wspólczucia <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
> [...]

> Nawet nie wiesz, o kim piszesz. Nawet nie wiesz, jak poprawnie brzmi jego
> nazwisko. Ale naczytałeś się bzdur, albo ci wysłali smsa z centrali do

Nic nie musiałem odpalać. Mam informacje z pierwszych rąk, poza tym to się
dzieje w moim mieście. Dużo sam widziałem, rozmawiam z ludźmi.
Nie wierz we wszystkie bzdury, które piszą w szmatławcach.
A zawistnych ścierwojadów, którzy chcieliby drugiego człowieka w łyżce wody
utopić jest w Polsce sporo.

Data: 2010-03-22 10:04:25
Autor: cyc
Goclawski przemeczony !!

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ho65bj$ag2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wierz we wszystkie bzdury, które piszą w szmatławcach.
A zawistnych ścierwojadów, którzy chcieliby drugiego człowieka w łyżce wody

Powiedz to tym, pseudokatolicki chamie  , ktorzy zeruja na cudzej , podobnej jak u Ciebie  glupocie i ktorzy zlodziejski fach , tudziez beltanie ludziom w mozgach opanowali do perfekcji .
Jesli watpiac w prawde piszesz , ze "sam  widziales " , ze " sam rozmawiales " to znaczy , ze patrzyles nie tam gdzie nalezy i rozmawiales nie z tym z kim trzeba .
Zlodziejstwo szlo o dziesiatki milionow zlotych i tylko opetany klerykalnym szalenstwem ciec moze twierdzic , ze nie ma w tym winy Goclawskiego . Nawet jesli w sposob bezposredni nie uczestniczyl w sprawie , to przynajmniej jako odpowiedzialny za firme powinien odpowiedziec tak , jak zdarza sie to w calym cywilizowanym swiecie . Kara jak poniosl w postaci odsuniecia go od wladzy i poslanie na emeryture nie jest zadna kara !.

cyc

Data: 2010-03-22 20:09:44
Autor: b0niek
Goclawski przemeczony !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jesli watpiac w prawde piszesz , ze "sam  widziales " , ze " sam rozmawiales " to znaczy , ze patrzyles nie tam gdzie nalezy i rozmawiales nie z tym z kim trzeba .

Taaaa, jeżeli fakty przeczą - tym gorzej dla faktów. Wszystko trzeba dopasować
do tezy.

[...] ze nie ma w tym winy Goclawskiego [...]

A ty dalej śmieciu nawet nie wiesz jak brzmi nazwisko człowieka którego
usiłujesz oczerniać, a usiłujesz pisać o rzeczach, o których nie masz bladego
pojęcia, mała gnido.

Data: 2010-03-22 14:17:56
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Goclawski przemeczony !!
[...]

Gocłowski nie wniósł apelacji od wyroku, telewizja pokazała jak komornik zajmuje jego samochdy, więc jakim argumentem jest to, że z kimś rozmawiałeś?

http://pepepe.pl/  Jeszcze 275 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-22 18:05:57
Autor: cyc
Goclawski przemeczony !!

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:ho7qm7$ema$1news.onet.pl...
[...]

Koltuny w zasadzie nie sa zdolne do myslenia !

cyc

Data: 2010-03-22 20:14:19
Autor: b0niek
Goclawski przemeczony !!
> [...]

Gocłowski nie wniósł apelacji od wyroku, telewizja pokazała jak komornik zajmuje jego samochdy, więc jakim argumentem jest to, że z kimś rozmawiałeś?

A co ma piernik do wiatraka? Miał zaufanie do ludzi, którzy go zawiedli i
teraz ponosi tego konsekwencje. Co nie znaczy, że jest winny.
A już na pewno nie zasłużył na opluwanie przez jakichś gówniarskich
politruków, którzy mają zerowe pojęcie o czasach i rzeczywistości, w której
poruszał się Gocłowski.

Data: 2010-03-22 09:53:06
Autor: cyc
Goclawski przemeczony !!

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ho5o4v$hah$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Wobec zaprezentowania takich mocno katolickich postaw , zbawienie masz jak w banku !.
Amen .

cyc
PS. A zlodziei  nie powinno sie wspierac . To tylko tak sobie na marginesie i bez zwiazku pisze .

Data: 2010-03-22 20:16:34
Autor: b0niek
Goclawski przemeczony !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Wobec zaprezentowania takich mocno katolickich postaw
[...]

Wypierdalaj gnido.

--

Goclawski przemeczony !!