God of War Collection - pierwsze wrażenia.

Data: 2009-12-20 09:29:31
Autor: sialala
God of War Collection - pierwsze wrażenia.
On Dec 19, 9:02 am, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:
na ps3 grafika po prostu jest marna,
szczególnie po niedawnym graniu w demo Dante's Inferno.

W każdym razie z czystym sumieniem Collection nie mogę polecić, i mam
tylko nadzieję, że GoW 3 robi conajmniej takie wrażenie jak Dante.

ten pan ma nieco inne zdanie na ten temat:
http://www.eurogamer.net/articles/god-of-war-collection-article
;-)

czego sie do cholery spodziewales? przeciez bylo mowione od samego
poczatku, ze GOW:Collection to bedzie zwykla konwersja z PS2 z taka
roznica, ze bedzie tutaj 60FPS i 720p. i jedno i drugie jest tak, jak
obiecywano. jakichkolwiek innych zmian w grze nikt nie obiecywal.

do tego w GOW na PS2 grales pewnie na TV CRT z ekranem >29", a tutaj
pewnie grasz na LCDku z ekranem <32"...

marudzenie dla marudzenia

Data: 2009-12-20 12:56:09
Autor: neuro
God of War Collection - pierwsze wrażenia.

    Moim zdaniem kupno GoW Collection przez kogoś, kto posiada już
wersje PS2 i dobry telewizor, jest podejściem czysto onanistycznym.
Różnica jest naprawdę niewarta pieniędzy (fanbojów oczywiście wyłączam
z dyskusji ;)

pozdr,
p.

Data: 2009-12-20 22:24:02
Autor: PW
neuro pisze:
[...]

A co jeśli ktoś przeszedł GOW1, ale nie grał w GOW2? :)

--
PW

Data: 2009-12-21 03:14:18
Autor: neuro
On Dec 20, 10:24 pm, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:

A co jeśli ktoś przeszedł GOW1, ale nie grał w GOW2? :)

    Hmm, biorąc pod uwagę, że GoW2 PS2 można wyrwać za 40PLN... ;)
Moim zdaniem nie warto inwestować w Collection. Chyba, że ktoś
zamierza wracać do tych gier, a niekoniecznie chce zatrzymać starszą
konsolę.

pozdr,
p.

Data: 2009-12-23 01:54:41
Autor: gctechs
Dnia 20-12-2009 o 21:56:09 neuro <neuro6@gmail.com> napisał(a):

[...]

A jak ktos jest kolekcjonerem? :)

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-12-20 14:09:51
Autor: Dentarg
On 20 Gru, 18:29, sialala <mariuszbork...@gmail.com> wrote:
> [...]

roznica, ze bedzie tutaj 60FPS i 720p. i jedno i drugie jest tak, jak
obiecywano. jakichkolwiek innych zmian w grze nikt nie obiecywal.
Eee, ja widziałem opis, nie pomnę gdzie. A nawet wywiad z kimś od
producenta.
Że przeprowadzają konwersję, i będą nowe tekstury w wyższej
rozdzielczości.
A nawet było stwierdzenie, że sam model Kratos'a jest tak zajebisty,
że nie bardzo mają co w nim zmieniać
dla tych 720p, tak dokładnie jest zrobiony. Zaczynam podejrzewać, że
było to na Polygamii, bo innych stron o konsolach
nie czytuję ;)

do tego w GOW na PS2 grales pewnie na TV CRT z ekranem >29", a tutaj
pewnie grasz na LCDku z ekranem <32"...
CRT 32, LCD 42

marudzenie dla marudzenia
Może i tak, ale raczej bardzo marudny nie jestem. Może to przez to, że
akurat wcześniej grałem w dema Bayonetty i Dante.
Ale jakość grafiki w GoW Collection po prostu mnie zawiodła ;).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-21 01:06:19
Autor: sialala
On Dec 20, 10:09 pm, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:
On 20 Gru, 18:29, sialala <mariuszbork...@gmail.com> wrote:> On Dec 19, 9:02 am, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:

> [...]

producenta.
Że przeprowadzają konwersję, i będą nowe tekstury w wyższej

o tym nigdzie nigdy nic nie mowili - ta konwersja polegala na
przeniesieniu kodu z PS2 wraz z wszystkimi asetami (tekstury, modele
postaci, gotowe rendery), tak zeby to dzialalo na PS3 w natywnym 720p
i 60 FPS (plus dodatkowo MSAA)

A nawet było stwierdzenie, że sam model Kratos'a jest tak zajebisty,
że nie bardzo mają co w nim zmieniać

to akurat prawda, bo zadnych modeli postaci nie ruszali i Kratos jaki
byl w wersji na PS2 taki pozostal w GOW Collection. wszystkie
pozostale postaci zreszta tez ;-)

Może i tak, ale raczej bardzo marudny nie jestem. Może to przez to, że
akurat wcześniej grałem w dema Bayonetty i Dante.
Ale jakość grafiki w GoW Collection po prostu mnie zawiodła ;).

w pierwszej czesci spoko - poczatek nie jest zbyt porywajacy. ale
druga czesc tez Ci sie nie podoba? przeciez to w dniu premiery (a
mielismy juz wtedy XBoxa 360 i kilkanascie gier w HD) zrywalo beret na
starej PS2. teraz zrywa beret ale w HD ;-)

God of War Collection - pierwsze wrażenia.