God of War III PS3 - ktore wydanie?

Data: 2010-11-04 14:54:56
Autor: Gabriel Zastawnik
God of War III PS3 - ktore wydanie?
Czesc!

Chce kupic GoW III, ale zalezy mi na wydaniu zawierajacym poprzednie czesci w wersji z polepszona grafika. I po polsku:)

Ktora to ma byc edycja? Podpowie ktos? Bo tyle roznych cholera wydan nawychodzilo, ze sie pogubilem:)

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2010-11-04 15:44:10
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-11-04 14:54,  *Gabriel Zastawnik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Tylko trylogia - są takie komplety.
Ewentualnie osobno GoW III i GoW Collection, który zawiera części I i II.
Części I i II w obydwu wypadkach tylko po angielsku.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-04 15:56:38
Autor: Gabriel Zastawnik

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:iaugrq$tl8$1news.onet.pl...
Tylko trylogia - są takie komplety.
Ewentualnie osobno GoW III i GoW Collection, który zawiera części I i II.
Części I i II w obydwu wypadkach tylko po angielsku.

Dzieki. Czyli to bedzie w sam raz: http://www.gram.pl/sk7_9AvgJO1_God_of_War_Trylogia.html ?

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2010-11-04 16:30:06
Autor: KuFeL
W dniu 2010-11-04 15:56, Gabriel Zastawnik pisze:

[...]

dokladnie, i jeszcze ta cena - 180 pln. Ja za tyle nigdzie nie widziałem.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-11-04 16:50:14
Autor: Gabriel Zastawnik

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:iaujhl$7ut$1inews.gazeta.pl...
dokladnie, i jeszcze ta cena - 180 pln. Ja za tyle nigdzie nie widziałem.

Dzieki. Zamowilem:)

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2010-11-10 22:53:44
Autor: KuFeL
W dniu 2010-11-04 16:50, Gabriel Zastawnik pisze:

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości
dokladnie, i jeszcze ta cena - 180 pln. Ja za tyle nigdzie nie widziałem.

Dzieki. Zamowilem:)

a od jutra ponoć w saturnie czy MM po 159 :)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-11-10 23:19:18
Autor: Gabriel Zastawnik

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:ibf498$il8$1inews.gazeta.pl...
a od jutra ponoć w saturnie czy MM po 159 :)

:)) Luzik - ja juz dostalem:)

Nie o cene chodzilo, tylko o wydanie:)

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl