GodSon znów bredzi

Data: 2013-07-05 08:28:14
Autor: Bogdan Idzikowski
GodSon znów bredzi
Bez wątpienia udał się nam ten GodSon. Poseł, filantrop, społecznik, przyszły prezydent, wielbiciel bananów, gorliwy chrześcijanin… cóż więcej chcieć. Bóg czuwał nad nami, że tak wartościowa jednostka trafiła do naszego kraju.

Jako człowiek o określonym i uporządkownym zestawie pogladów, pan GodSon wierzy oczywiście we wskrzeszenia. To na marginesie wizyty w Polsce afrykańskiego księdza Johna Bashobory, specjalisty wskrzeszania i innych cudów na kiju. GoSon przyznał to publicznie (i z dumą) na telewizyjnej antenie.

Ba, pan GodSon zapewnia, że był świadkiem jednego wskrzeszenia. „Pastor powstał z martwych po trzech dniach w kostnicy. Mogę podesłać wideo“ – mówi. Różne dziwne rzeczy biorą i wciagają ludzie w Nigerii, ale oświadczenie posła GodSona oznacza, iż to coś trafiło już do Polski. I nie przekonuje mnie przeto teza pana posła że „Jeżeli człowiek wierzy w to, w co wierzy, proszę to uszanować, a nie wyśmiewać“. Bo po mojemu, to człowiek wierzy w to, co mu się uroi w odlotowym widzie.

Odniosę się też na koniec do ostatniej tezy pana posła. Mówi on otóż: „Zaskakuje mnie, ile jest w Europie wątpliwości i niewiary. W Afryce jest inaczej“. No właśnie drogi pośle GodSon, w Afryce jest inaczej i dlatego też Afryka jest tam gdzie jest. Poza tym, jeśli pamięć mnie nie myli, to do tej okropnej Europy nikt na siłę pana nie ciagnął. Droga wolna, samoloty latają też w drugą stronę.

http://tiny.pl/hss6p

Data: 2013-07-05 17:05:37
Autor: Proletariusz
GodSon znów bredzi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51d66778$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ten chłopina ćpa, że miewa takie omamy?

MW

Data: 2013-07-05 17:09:02
Autor: the_foe
GodSon znów bredzi
teza pana posła że „Jeżeli człowiek wierzy w to, w co wierzy, proszę to
uszanować, a nie wyśmiewać“

dosyć niebezpieczny pomysł. Ktoś może wierzyć w to, że czarni powinni służyć białym.

--
@foe_pl

GodSon znów bredzi