Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2

Data: 2010-01-27 08:25:26
Autor: Heraklit
Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2
Był 26 styczeń (wtorek), gdy o godzinie 21:31 *G Nowak* w pocie czoła
naskrobał(a):

Witam,
Pewien komputer prawdopodobnie wymaga wymiany plyty glownej. Wymagania to niewygorowana cena, zintegrowana grafika, lan i dzwiek. Nie wiem, co teraz sie kupuje, jakie chipsety wchodza w rachube (najlepiej by malo sie grzaly jesli jeszcze takie istnieja) i ktorzy producenci robia te mniej psujace sie komponenty.

AMD-owska seria 7xx od koloru do wyboru. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-01-27 08:24:30

Data: 2010-01-27 18:56:03
Autor: G Nowak
[...]

Dzieki za odpowiedzi. Nie bylem pewny, czy tylko mi chipsety nvidii ostatnio "smierdza" ;)

--
pozdr

Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2