Godny współczucia?

Data: 2011-07-17 03:40:34
Autor: stevep
Godny współczucia?
# "Nie ma ludzi z gruntu złych. Kaczyński jest rozgoryczony, rozbity, może  nawet chory. Działa przeciw sobie. Nie musiałby do mnie przychodzić,  wystarczyłoby żeby zadzwonił. Ja wtedy wzięłabym go do psychologa albo  psychiatry, kogoś kto mógłby mu pomóc" - powiedziała w rozmowie z TVP Info  Henryka Krzywonos-Strycharska, sygnatariuszka porozumień sierpniowych. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfz4c

--
stevep

Data: 2011-07-17 03:50:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Godny współczucia?

"stevep"  schrieb im Newsbeitrag news:op.vyqplwubv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

Wzmianki o p.Henryce az prosza sie o znana sygnaturke p. matusma.

AR

Godny współczucia?