Godson: W PiS też są geje

Data: 2012-01-12 22:29:39
Autor: Lorn
Godson: W PiS też są geje
"John Godson, który ponownie został posłem z ramienia PO, udzielił wywiadu radiu TOK FM. W trakcie rozmowy polityk podkreślił, że Polska staje się coraz bardziej tolerancyjnym krajem, a dowodem na to jest wejście do Sejmu osoby otwarcie mówiącej o swoim homoseksualizmie - Roberta Biedronia. Godson zaznaczył jednak, że poseł Ruchu Palikota nie jest pierwszym gejem w polskim parlamencie. - "W Sejmie są już inni geje, także wśród polityków PiS" - powiedział."

http://www.gadu-gadu.pl/godson-w-pis-tez-sa-geje

Po Suskowym żarcie kolejny rozłam w PiS`ie? :>

Data: 2012-01-12 13:32:24
Autor: matador
Godson: W PiS te¿ s± geje
On 12 Sty, 22:29, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
"John Godson, który ponownie zosta³ pos³em z ramienia PO, udzieli³
wywiadu radiu TOK FM.

TOK "EKHM..." - i wszystko jasne.

matador.

Data: 2012-01-13 07:46:26
Autor: White Power
Godson: W PiS te¿ s± geje
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):

Niemieckie? :>

 po prostu POjebane radio.

Data: 2012-01-13 05:40:33
Autor: stevep
Godson: W PiS te¿ s± geje
Dnia 12-01-2012 o 22:32:24 matador <matadorpikador@gmail.com> napisa³(a):

[...]

¯e s± geje w PiS-ie?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-13 03:31:50
Autor: Leszczur
Godson: W PiS te¿ s± geje
On 13 Sty, 05:40, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-01-2012 o 22:32:24 matador <matadorpika...@gmail.com> napisa³(a):

> TOK "EKHM..." - i wszystko jasne.

> matador.

¯e s± geje w PiS-ie?

To jest jasne, ¿e s± i Prezes wie o tym nalepiej ze wszystkich.

Pozdro

Leszczur

Data: 2012-01-13 16:07:54
Autor: stevep
Godson: W PiS te¿ s± geje
Dnia 13-01-2012 o 12:31:50 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisa³(a):

> [...]

> matador.

¯e s± geje w PiS-ie?

To jest jasne, ¿e s± i Prezes wie o tym nalepiej ze wszystkich.

Dlaczego on?

Data: 2012-01-13 18:22:08
Autor: pluton
Godson: W PiS te¿ s± geje

¯e s± geje w PiS-ie?

To jest jasne, ¿e s± i Prezes wie o tym nalepiej ze wszystkich.

Dlaczego on?

Bo jest ... prezesem ?

Nullification

Data: 2012-01-13 10:39:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Godson: W PiS te¿ s± geje

U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d32a5f6d-4b1e-4b73-85d2-89209b860dafdo4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Czy twoim zdaniem jedyne wiarygodne media to Trwam, RM i Nasz Dziennik?

BBR

Data: 2012-01-13 10:44:17
Autor: Oyster
Godson: W PiS te¿ s± geje
[...]

Czy ten kole¶ nie nara¼i³ siê w ten sposób komu¶ z PiS?

Data: 2012-01-13 18:18:14
Autor: Przemysław W
Godson: W PiS też są geje

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jenjc5$8m2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzekłbym, że przede wszystkim w picie. W zadnej partii nie ma tylu singli ilu jest własnie jest w picie.

 Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Godson: W PiS też są geje