Godson: W PiS te¿ s± geje

Data: 2012-01-13 10:44:17
Autor: Oyster
Godson: W PiS te¿ s± geje
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
"John Godson, który ponownie został posłem z ramienia PO, udzielił wywiadu radiu TOK FM. W trakcie rozmowy polityk podkreślił, że Polska staje się coraz bardziej tolerancyjnym krajem, a dowodem na to jest wejście do Sejmu osoby otwarcie mówiącej o swoim homoseksualizmie - Roberta Biedronia. Godson zaznaczył jednak, że poseł Ruchu Palikota nie jest pierwszym gejem w polskim parlamencie. - "W Sejmie są już inni geje, także wśród polityków PiS" - powiedział."

http://www.gadu-gadu.pl/godson-w-pis-tez-sa-geje

Po Suskowym żarcie kolejny rozłam w PiS`ie? :>

Czy ten kole¶ nie nara¼i³ siê w ten sposób komu¶ z PiS?

--

Godson: W PiS te¿ s± geje