Godson ostrzegł

Data: 2013-05-11 07:03:46
Autor: Przemysław M.
Godson ostrzegł

John Godson ostrzegł, że - w związku z faktem iż "jest co chwilę obrażany i
wytykany palcami" - może zdecydować się na odejście z Platformy
Obywatelskiej. - Jeśli szykany nie ustaną odejdę z PO - zapowiedział Godson
w rozmowie z Polskim Radiem.

Godson oburzył się słowami Iwony Śledzińskiej-Katarasińskiej, która
stwierdziła, że Godson - ze swoimi poglądami na temat związków partnerskich
- pasuje raczej do PiS niż do PO, a także wypowiedzią Pawła Olszewskiego,
który stwierdził, że wstydzi się poglądów Godsona. - Uważam, że możemy się
różnić, ale warto się szanować. Czuję, że jestem wypychany z partii -
zaznaczył. Zapewnił jednak, że nie przejdzie do PiS i jeżeli rozstanie się
z PO zostanie posłem niezależnym. Wspominał też, że już rok temu miał wyjść
z partii, ale "Donald Tusk poprosił go, aby został".

Data: 2013-05-11 11:03:40
Autor: pluton_
Godson ostrzegł
[...]

Niech idzie do pawlowskiej.