Godzina a sms przychodzące.

Data: 2010-04-02 14:45:18
Autor: Darek
Godzina a sms przychodzące.
Od jakiegoś czasu w zakupionej jakis czas temu Nokii 2700 godzina smsów przychodzących nie zgadza sie z czasem realnym a mianowice gdy sms przychodzi o 10.00 to w smsie napisane mam godzine 8.00. Co może byc spowodowane taką rozbieżnością czasu, jak ustawić aby czas nadejścia sms zgadzał sie z czasem rzeczywistym.
Z góry dzięki.

Data: 2010-04-02 15:26:03
Autor: Wycior
Godzina a sms przychodzące.
Witam.

Najprawdopodobniej twoja nokia pokazuje czas przyjścia smsa podany przez operatora, który ma coś zwalone.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-04-02 15:31:13
Autor: daro
Godzina a sms przychodzące.
Wycior pisze:
Witam.

Najprawdopodobniej twoja nokia pokazuje czas przyjścia smsa podany przez operatora, który ma coś zwalone.

To nie będzie to, ja kiedyś miałem taki problem z N6300, źle była ustawiona strefa czasowa w telefonie jak sobie przypominam.
--
d.

Data: 2010-04-02 15:49:04
Autor: pawbrok
Godzina a sms przychodzące.

Użytkownik "daro" <daro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hp4rj0$m2q$1news.onet.pl...
To nie będzie to, ja kiedyś miałem taki problem z N6300, źle była ustawiona strefa czasowa w telefonie jak sobie przypominam.

A jak wytłumaczysz to, że z niektórych serwerów e-maila przychodzi poczta z czasem późniejszym niż jest w rzeczywistości o np. 2godz20min?
Operatorzy i administratorzy serwerów - to tylko ludzie. Mają też mnóstwo minnych problemów na głowie.

--
pozdrawiam pawbrok

Data: 2010-04-02 16:02:35
Autor: ALEX
Godzina a sms przychodzące.
W dniu 2-04-10 15:31, daro pisze:
Wycior pisze:
[...]

Wątpie. Mam GMT +1 i też przesunięcie o godzinę. Raczej opowie nie zauważyli zmiany czasu na letni :-/

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-04-03 11:09:17
Autor: Mich
Godzina a sms przychodzące.

[...]

Latem w Polsce jest GMT +2.

Data: 2010-04-03 19:31:49
Autor: ALEX
Godzina a sms przychodzące.
W dniu 3-04-10 11:09, Mich pisze:

Latem w Polsce jest GMT +2.

A to niby dlaczego?

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-04-03 19:35:53
Autor: Piotr M
Godzina a sms przychodzące.
Dnia 03-04-2010 o 20:31:49 ALEX <kills@spamers.us> napisał(a):

W dniu 3-04-10 11:09, Mich pisze:

Latem w Polsce jest GMT +2.

A to niby dlaczego?

Nie słyszałeś o ruchach kontynentów?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-03 19:42:00
Autor: ALEX
Godzina a sms przychodzące.

W dniu 3-04-10 11:09, Mich pisze:

Latem w Polsce jest GMT +2.

A to niby dlaczego?

Nie słyszałeś o ruchach kontynentów?

Sprawdziłem w Wiki o co biega z tym GMT i UTC.