Godzina próby dla chyzego.. i dla nas

Data: 2009-04-07 10:53:14
Autor: mrdevilyn
Godzina próby dla chyzego.. i dla nas
... ponoć właśnie wybiła.

"Żadne fakty, żadna wolność słowa nie mają wartości takiej, jak
perspektywa wygranych wyborów prezydenckich. Po kilku woltach Donalda
Tuska przyszedł czas ważnej próby lojalności wobec strażników umowy
okrągłostołowej. Jeśli jej nie przejdzie z poparciem może być ciężko.
Agenci komunistycznej bezpieki poczuli dobry moment i w osobie Lecha
Wałęsy postawili ultimatum Donaldowi Tuskowi: prawda historyczna albo
my. Premier już wybrał. [...]Trudno zachować optymizm skoro związki z
komunistyczną bezpieką w charakterze tajnych współpracowników czy
kontaktów operacyjnych mieli najważniejsi politycy III RP. Prezydenci,
premierzy, sędziowie Trybunału Konstytucyjnego - wszystkie
najważniejsze szczeble władzy. Zalew kłamstwa jest tak niesamowity, że
coraz trudniej prowadzić racjonalną dyskusję. Dla drugiej strony nie
istnieją żadne argumenty poza klasycznymi pałkami retorycznymi"
... co zresztą widać słychac i czuć także na tej grupie.
Palitusk juz wybrał . Jest niemal pewne że obecny prezydent Lech
Kaczyński nie da rady go zatrzymac na drodze do prezydentury. Jak coś
pójdzie nie tak to w rezerwie zawsze mają Apfelbauma. A jaki wybór
mamy MY?
J-23
PS. Na ironie zakrawa tu fakt że posród pięciu powojennych prezydentów
RP (bierut, jaruzel, waliza, kwas i pan Lech kaczyński)  jedynie
obecnie urzędujący Prezydent nie był (a raczej prawdopodobnie nie był)
agentem komunistycznych SS. W stosunku do wszystkich pozostałych mamy
praktycznie pewność.
J-23

Data: 2009-04-07 19:59:02
Autor: abc
Godzina próby dla chyzego.. i dla nas
A jaki wybór mamy MY?

Nie mamy żadnego. Demokracja jest fałszywą religią wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Demokraci nie kierują się moralnością, demokracja nie uznaje żadnych zasad poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje. W demokracji nie ma stałych punktów odniesienia, demokratyczna większość może dowolnie zmieniać wszystko.

Mając do czynienia z fałszywą religią, nie możemy przyłączać się do jej procederów, bo z bluźnierstwa i podeptania krwi męczenników nic dobrego nie wyniknie.

Katolicy włączający się w demokrację i próbujący pokonać zło na warunkach złego ducha nie mają rozsądku. Ich niedorzeczność ujawnia się szybko, co
jest kojarzone z wpływem wiary na rozum. Gdyby pokonanie zła było możliwe na warunkach złego ducha, to nie byłoby ani Franco ani Pinocheta.

Data: 2009-04-07 11:08:28
Autor: mrdevilyn
On 7 Kwi, 19:59, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:

 Gdyby pokonanie zła było możliwe na
warunkach złego ducha, to nie byłoby ani Franco ani Pinocheta.

Słusznie prawisz. Ale na obecnym etapie ta prawda nie ma szans na
przedarcie się do ogólnej swiadomości. Trzeba szukac półśrodków albo
usiąść wygodnie, odprężyć się i czekać na katastrofę.
J-23

Data: 2009-04-07 20:17:11
Autor: abc
Godzina próby dla chyzego.. i dla nas
Trzeba szukac półśrodków albo
usiąść wygodnie, odprężyć się i czekać na katastrofę.

Gdy patrioci posyłali swoje dzieci do szkół oficerskich, to wtedy miał kto stawać w obronie Ojczyzny.

Data: 2009-04-07 20:19:09
Autor: jadrys
Godzina prĂłby dla chyzego.. i dla nas
abc pisze:
Trzeba szukac półśrodków albo
usiąść wygodnie, odprężyć się i czekać na katastrofę.

Gdy patrioci posyłali swoje dzieci do szkół oficerskich, to wtedy miał kto stawać w obronie Ojczyzny.

Samymi oficerami nie wygrasz wojny..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-07 20:22:14
Autor: abc
Godzina próby dla chyzego.. i dla nas
Gdy patrioci posyłali swoje dzieci do szkół oficerskich, to wtedy miał kto stawać w obronie Ojczyzny.

Samymi oficerami nie wygrasz wojny..

Żołnierze wykonują rozkazy oficerów.

Data: 2009-04-08 11:44:06
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:grg5el$o2d$4news.task.gda.pl...
abc pisze:
[...]

A potrzebni jeszcze komisarze.

Na pewno by nie zaszkodzili..

Data: 2009-04-08 12:26:51
Autor: Panslavista

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
cirrus pisze:
> Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości
>
> A potrzebni jeszcze komisarze.

Na pewno by nie zaszkodzili..

Robisz za politruka? Ile ci płacą jurgeltu?

Data: 2009-04-08 12:45:47
Autor: jadrys

abc pisze:

[...]

Robię za opamiętanie dla ogłupionych propagandą.. :-P

Data: 2009-04-08 15:42:49
Autor: cirrus
abc pisze:
[...]

Nawet by pomogli jako klauni.

--
stevep

Data: 2009-04-07 22:09:27
Autor: matusm

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:grg5f5$q0a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Trzeba szukac półśrodków albo
usiąść wygodnie, odprężyć się i czekać na katastrofę.

Gdy patrioci posyłali swoje dzieci do szkół oficerskich, to wtedy miał kto stawać w obronie Ojczyzny.
Zapomniales sie dokreslic dosadnie ze chodzi o "patriotow po szkole w Legionoie" jak rodzina Szanownego????

No ale przesadzasz wszystkich mierzac swoja miara kurdupla

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-07 22:07:04
Autor: matusm

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8b77e1de-7d7d-4f36-85bd-04681fa60dbfr15g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Jakis Konkurent Mazowieckieg????Tylko hitlerowcow nie  sprowadzaj do Polski wystarczy prawnuk wermachtowca

Tych namow,umow o malych kroczkach to juz mamy same grube kreski kreski a ciagle jest jak jest bo nie ma  dekomunizacji i ,,,,,,,,

Data: 2009-04-08 19:47:28
Autor: Grzegorz Z.
Godzina próby dla chyzego.. i dla nas
Dnia Tue, 07 Apr 2009 19:59:02 +0200, abc napisał(a):

Katolicy w³¹czaj¹cy siê w demokracjê i próbuj¹cy pokonaÌ z³o na
warunkach z³ego ducha nie maj¹ rozs¹dku. Ich niedorzecznoœÌ ujawnia siê
szybko, co jest kojarzone z wpÂływem wiary na rozum. Gdyby pokonanie zÂła
byÂło moÂżliwe na warunkach zÂłego ducha, to nie byÂłoby ani Franco ani
Pinocheta.

A co tam słychać u lefebrystów?

Data: 2009-04-07 12:22:25
Autor: mrdevilyn
On 7 Kwi, 21:06, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne.

W świetle ww, tego co napisałem i tego co się dzieje jest skrajnie
nieprawdopodobne żeby którykolwiek z panów Kaczyńskich był obecnie w
tę zmowę uwikłany. A takie bredzenia slychać czasem takze na tej
grupie. Kim sa ci którzy je rozpowszechniają to nietrudno się chyba
domyśleć.
J-23
PS, Tak, TO BYŁO O TOBIE BEKON ESBECKI SZPICLU! ;)))

Data: 2009-04-07 21:36:11
Autor: matusm

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc15832f-b832-4fa0-9476-fe89df4ea92cj12g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Tia :-))))))))))))))))))

Tobie nawet sie we lbie nie miesci ze prawda moze byc prawda

Ciekawe co wyjdzie  z tej groteski ,druga "Nocna zmiana"??????Jeden Kaczor juz byl Ministrem Sprawiedliwosci a  zaden sedzia bandyta nie odpowiadal karnie  za zbrodnie bo ciagle,,,,,,,,,,,,,

Data: 2009-04-07 13:13:00
Autor: mrdevilyn
On 7 Kwi, 21:36, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Tia :-))))))))))))))))))

Tobie nawet sie we lbie nie miesci ze prawda moze byc prawda

Moze być, ale jest to skrajnie mało prawdopodobne. Gdyby "oni" byli az
tak sprytni to by oznaczało że nie mamy vs nich żadnych szans.

Ciekawe co wyjdzie  z tej groteski ,druga "Nocna zmiana"??????Jeden Kaczor
juz byl Ministrem Sprawiedliwosci a  zaden sedzia bandyta nie odpowiadal
karnie  za zbrodnie bo ciagle,,,,,,,,,,,,,

Jakie zbrodnie? Masz wiarygodnych świadków i solidne dowody owych
zbrodni? Masz prokuratorów gotowych ryzykować życiem i sporządzić
fachowe akty oskarżenia? Masz bezstronnych sedziów którzy wydadzą
sprawiedliwe wyroki? Poczytaj sobie o sprawie lustracyjnej Jurczyka to
cie może osświeci w jakim kraju zyjemy. Prawda jest taka że już samo
zepchniecie "onych" do defensywy jest w istniejących warunkach
sukcesem. O rozliczeniach, karaniu i sądzeniu "onych" zapomnij.
J-23

Data: 2009-04-07 22:28:09
Autor: matusm

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a4f04118-bd36-4b16-92fb-7844fb5ec5a1r3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Szansa to jest  zawsze kiedy tego chca jacys ludzie.
A kto powiedzial ze jest latwo albo  ze bedzie latwo ????Jacy sprytni???Maja karabiny,wymiar sprawiedliwosci,ustawy pisane pod ochrone sbekow i przestepcow na uslugach.Ujawniono Bolka to po kolejnych dwudziestu latach beda  chcieli za transformacje  wystawic pomnik Jaruzelskiemu ale trzeba przez te kolejne dwadziescia lat dazyc do prawdy a nie utrwalania sie wladzy postsowieckiej.

No wlasnie chyba dopiero jak  spoleczenstwo dostanie kolejne kopy od czerwonej wladzy to zacznie  samodzielnie myslec a nie tylko czytac gazetowe naglowki

[...]

Ofiary i  swiadkowie  sa ,,,,,,,Fieldorf itd itp
Sam przyznales  ze  skoro nie ma uczciwych prokuratoro,sedziow to dalej ,urzednicy sa na pasku sowietow,Czasem przyjmuja rozne nazwy ale nie pod deklaracjach ale po czynach latwo okreslic ze,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2009-04-07 23:14:50
Autor: ColgatesBilly
Godzina próby dla chyzego.. i dla nas ( auto-RI P )

<mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:bc15832f-b832-4fa0-9476-fe89df4ea92cj12g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

A co wynika z tego szumu co PiS robi?
Jak mozna chciec obalac mit walesy, jak sie jednoiczesnie
zgadza z Okraglym Stolemk, dekoruje Kuroniow
i popiera gieremka i kwasniewskiego ( tysiace tego bylo!)
- czy chocby... blokujue lustracje i udostep akt.
( ze nie wspomne o "cichych umowach")

To sa sprawy jednostkowe, NIEISTOTNE, i przykro mi ze,
niczym zwolennik PO, tak samo tracisz Ty i inni,  wlasciwa perspektywe
jaka sie ma, kiedy otrzasnie sie z tego szumu,
i realnie spojrzy, na to co sie dzieje i na to,. co to nam naprawde daje....

Bo punktem wyjsciowym tu jest uznanie, ze w 1989
NIE ODZYSKALISMY NIEPODLEGLOSCI  ( my Polacy)
a Solidarnosc poniosla porazke i de fakto,
bardziej Polsce ( a zwl. Polakom) ZASZKODZILA, a jej pogrobowcs,
NIEMAL W KUMPLECIE, sa PRZERKLENSTWEM dzisiejszej Polski
- zalosna banda sprzedeawczykow i nieudacznych palantow
nie mogacych wyjsc poza wlasne zadawnione spory.

Niestety, zarowno RM jak i PiS wlasnie na tym opiera swoja wiare.
Tzn... wiare w MITY... ktore ni9cd nie maja wspolnego z.. FAKTAMI.

I dlatego jest jak jest!

P-Kol

Data: 2009-04-07 13:57:36
Autor: mrdevilyn
On 7 Kwi, 22:14, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

[...]

A czy ja twierdze ze oni grają fair, mądrze, zgodnie z moimi
przekonaniami itp? Twierdze tylko ze prawdopodobnie NIE SĄ W ZMOWIE,
że jest to jedyna licząca się siła polityczna będąca do "onych" raczej
w opozycji niż we współpracy.  A ze idą z onymi na różne kompromisy to
fakt, inaczej się prawdopodobnie w ogóle nie da. Oni mają wciąż
ogromną siłę rażenia, samo wyciągnięcie udziału PC w aferze
alkoholowej mogłoby kaczorów skutecznie zatopić.

[...]

Alez ja niczego nie tracę. Przy zachowaniu odpowiednich proporcji mamy
taki sam dylemat jaki mieli niemieccy konserwatyści w 1932- mogli sie
opowiedzieć po stronie ajds, dzumy albo siedziec cicho i oberwać
niezaleznie od tego czy nazistowska dzuma czy komunistyczny ajds
wygrają w tym starciu. Ja wolę pisowskich socjalistów niz oszustów i
zamordystów palituska.

Bo punktem wyjsciowym tu jest uznanie, ze w 1989
NIE ODZYSKALISMY NIEPODLEGLOSCI  ( my Polacy)

Truizm. Btw. co to znaczy "niepodległość"? Bo jeżeli wg ciebie oznacza
to niezależność od mocarstw obcych i możliwość prowadzenia całkowicie
suwerennej polityki to mieliśmy ją ostatni raz  w XVIII wieku. A
obecnie się nawet nie zanosi...

a Solidarnosc poniosla porazke
Solidurność wygrała- ugrala to co chciała ugrać jeszcze w 1980 roku
czyli kompromis z komuną. TAKI SAM kompromis jaki komunie wtedy
proponowała.

i de fakto, bardziej Polsce ( a zwl. Polakom) ZASZKODZILA, a jej pogrobowcs,
NIEMAL W KUMPLECIE, sa PRZERKLENSTWEM dzisiejszej Polski
Mocno przesadzasz. Wystarczy wspomnieć tow.tow. świrgonia, gorywode,
siwaka, jaruzelskiego itditp żeby właściwie ocenić rozmiar POPRAWY ;).

- zalosna banda sprzedeawczykow i nieudacznych palantow
nie mogacych wyjsc poza wlasne zadawnione spory.

Eeee, najmarniej połowa z tego to teatrzyk robiony ku uciesze
gawiedzi.

Niestety, zarowno RM jak i PiS wlasnie na tym opiera swoja wiare.
Tzn... wiare w MITY... ktore nic nie maja wspolnego z.. FAKTAMI.
Sądze że przynajmniej kaczory swietnie sobie zdają sprawe w co się gra
i o co chodzi.

I dlatego jest jak jest!
Było gorzej. Dużo gorzej.

J-23

Data: 2009-04-08 14:22:12
Autor: ColgatesBilly

<mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:53940190-291c-44c4-813d-ab45b0d7fce7s28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Odp: Niby sie nadal we wszystkim zgadzamy, tyle ze to
jest punkt widzenia ksiezowskiego RM, a nie np.
sluchacza Leszka z Oliwy co zawsze proponowal otwarcie tam
jakiejs debaty, punktu mysli politycznej,(np. na wzor Sierakowskiego  >MOJE),
a nie, od wyborow do wyborow
.... mniejsze zlo, co nam G*** (kurwa) daje  ;)

Ja wolę pisowskich socjalistów niz oszustów i
zamordystów palituska.
-- -
Odp: Ja tez... ale nie widze powodow, by PiSowi nie walic w twarz
to jak sa zalosni i nieskuteczni. Non stop.
To níe sajakies pojedyncze wpadki.
Oni dzis sa zupelnie bezideowi i obrotowi, czyz nie?

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
ODP: podkreslilem : Polacy, a nie Polska.
Polacy nie odzyskali swego kraju, i sa tam druga kategoria
nie majac nic do powiedzenia

a Solidarnosc poniosla porazke
Solidurność wygrała- ugrala to co chciała ugrać jeszcze w 1980 roku
czyli kompromis z komuną. TAKI SAM kompromis jaki komunie wtedy
proponowała.
-- --
Jaka Solidarnosc?
Walesa-Bolek sie od niej wlasnie odcial, Solidarnosc byla DED DAK
( jak w poprzednich latach) spolecznstwo wypalone, a ubecja
zaprosila dobranych solidarnosciowcow, na korzystne dla nich uklady.
UTRWALILA SIE KOMUNA, Michnik porozumial sie z Kiszczakiem... Kuroniem
by POLACY  ( = antysemici) im wspolnie nie zagrozili (z-komunie) i tyle.
Zagwarantowano bezkarnosc wyprzedazy ( prawo i mediA ) i jazda.

[...]

ODP: W tamtych realiach,znajduje jakies usprawiedliwienia, zwl. ze dzialali
z wlasnej wiary.
Dla zdrajcow uwolnionego paNSTWA BRAK wybaczenia.
A juz od poczatku zdradzali w Sejmie... (pod dyktat germka)

- zalosna banda sprzedeawczykow i nieudacznych palantow
nie mogacych wyjsc poza wlasne zadawnione spory.
Eeee, najmarniej połowa z tego to teatrzyk robiony ku uciesze
gawiedzi.

ODP:Tyle ze... ta nasza strona, mimo wiekszosci racji, wychodzi sama na glupa
a nie UKLAD.

[...]

Chyba nie.
Tak jak roznych Europolitykow posadzam o jakas PLEC posrednia, nowo homo sovietikusow,.
tak nie ma watpliwosci, ze dobor ludzi w PiS ( Kaminscy Kuchcinscy, Bielany)
'to tez jakas inna rasa bezplciowcow i mydlkow, zupelnie nie potrafiacych
poza wszystkim, zrozumiec zycia...poza-partyjnego.
Wiele wizyt w RM wykjazywalo ichnia totalna dyletancje w sprawach swiata
( podobniez tak aktywny na linkach Wyszkowski: co nie slyszal o masonerii i zydach
  chcial sie nawet niedawno godzic z walesa, a Okraqly Stol uznal za sukces,
  na rowni z 18 latami tygrysa 3RP)
Jaroslawowi nieraz mowiono w RM, zeby szedl z ludzmi, tworzyl komitety
a on... ze nie trzeba..
Ile razy chce ten dziad jeszcze przegrywac?
Znow wali kardynalny blad za bledem, i wierzy, ze to wina wszystkich innych

P-Kol

Data: 2009-04-08 20:30:33
Autor: ali
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):
Ile razy chce ten dziad jeszcze przegrywac?
Znow wali kardynalny blad za bledem, i wierzy, ze to wina wszystkich innych

P-Kol

chłopcze
kapujesz o co biega ale nie wiesz  w czym tak naprawdę jest rzecz

władzuchna nie chce "chamstwu" oddać władzy
boją się by 80 rok się nie powtórzył
i wszyscy w tym celu uprawiają gre pozorów
podejrzewam że ktos tym steruje
dlatego liczyć na nich nie można

Data: 2009-04-09 10:22:01
Autor: ColgatesBilly

"ali " <ali57@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:grj1h9$9r9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tia?
Oswiec mnie...Ojcze redaktorze...

władzuchna nie chce "chamstwu" oddać władzy

Nie moze byc...
Powaznie?

boją się by 80 rok się nie powtórzył

Mam nadzieje ze nie... bo dosc juz socjalizmow...

i wszyscy w tym celu uprawiają gre pozorów
podejrzewam że ktos tym steruje

KTO?
( Pan tyle wie...)

dlatego liczyć na nich nie można

Na siebie tez nie mozemy  :-(

P-Kol

Data: 2009-04-09 03:50:43
Autor: mrdevilyn
On 8 Kwi, 13:22, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Polacy nie odzyskali swego kraju, i sa tam druga kategoria
nie majac nic do powiedzenia

Polacy to lezą w katyńskim lasku, pod gruzami Warszawy albo w
tysiącach bezimiennych miejsc do których ich wywiozła po wojnie ubecja
ze swoich katowni. Naród polski popełnił podczas ostatniej wojny
zbiorowe samobójstwo, była to zresztą któraśtam z kolei samobójcza
próba- tym razem zakończona powodzeniem. Pozostały mówiące po polsku
boukuny, które w kazdym noramalnym kraju byłyby druga, trzecią albo i
fafnastą kategorią ludzi  nie mającą nic (i chwała Bogu!) do
powiedzenia. Te boukuny nie maja także nic do odzyskiwania bo ten kraj
nigdy wcześniej do nich nie należał. Próbkę rządów bokuństwa mieliśmy
jedynie przez dwadzieścia lat w postaci narzuconych przez sowietów
reżimów niejakiego gomułki i niejakiego gierka. I, jeżeli miałbym do
wyboru, to ja wolę raczej balcerowicza z michnikiem tak jak
dotychczas.
J-23

Data: 2009-04-09 14:53:20
Autor: jadrys
Godzina prĂłby dla chyzego.. i dla nas ( auto-RIP )
mrdevilyn@gmail.com pisze:
On 8 Kwi, 13:22, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Polacy nie odzyskali swego kraju, i sa tam druga kategoria
nie majac nic do powiedzenia

Polacy to lezą w katyńskim lasku, pod gruzami Warszawy J-23

i pod Lenino, na wale pomorskim i w Berlinie.. Cała Polska jest usiana mogiłami żołnierzy wyzwolicieli..

Data: 2009-04-09 15:00:24
Autor: ColgatesBilly

<mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:ce2b06c1-d79d-4f4b-90b3-1b8cd1b343a6f11g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -

A ja mysle, ze wlasnie (partii) BOUKUNOW Polsce brakuje
na scenie politycznej , zas  przekierowanie tematu na jego osobe,
uwazam za dziwaczne, bo akurat wszyscy, a nie tacy jak on
sa winni tej sytuacji.
Zwl. upolitycznione katolstwo i odszczepienczy kler.

Kol

Data: 2009-04-09 06:55:03
Autor: mrdevilyn
On 9 Kwi, 14:00, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

A ja mysle, ze wlasnie (partii) BOUKUNOW Polsce brakuje
na scenie politycznej ,

To moze od razu wypuscić świnie z chlewów i przyznać im prawo
decydowana o nas? Dał nam przykład Zapatero...
Czego byś sie po takiej partii bekonów spodziewał, że ci pryl
odbuduje? Miałes juz samoobrone, nie dosyć? Btw. pokładanie nadziei w
tym że jakakolwiek partia polityczna uzdrowi sytuację jest IMO co
namniej niepowazne.

zas  przekierowanie tematu na jego osobe,
uwazam za dziwaczne, bo akurat wszyscy, a nie tacy jak on
sa winni tej sytuacji.

Tacy jak on to byli właśnie gumułka, gierek, swirgoń, siwak, szydlak,
babiuch, moczar i nieprzeliczone rzesze pomniejszego LUDZKIEGO BYDŁA,
nie nadającego się nawet do kierowania punktem skupu makulatury a co
dopiero do kierowania państwem. Jeżeli to nie oni są winni obecnej
sytuacji to w takim razie NIKT tu nie zawinił.

Zwl. upolitycznione katolstwo i odszczepienczy kler.
Akurat ww zawinili tu najmniej.
J-23

Data: 2009-04-10 18:27:07
Autor: ColgatesBilly

<mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:45e9b681-6e9f-4b76-9401-cdfff95926f1n33g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co mi SO zawinila?
( coz to za nonsensy w ogole)
Partia ta ma piekna karte czynnego oporu wobec bezprawia
lat 90-tych, jako jedyna zreszta, bo inni woleli robic nadasane
lub... separujace sie od "tego" miny i popierdy.
Owszem, liderzy glosili pelny socjalizm przed kamerami, ale
tak naprawde, miala ona czesto (podobnie jak LPR)
duzo lepsze, dojrzalsze i bardziej rynkowe projekty ustaw niz PiS
- prawdziwa ostoja lewicy... w formie Prawolewu..

A partia "boulunow" tak czy inaczej, najlepiej opisuje polska rzeczywistosc
i niekoniecznie musialaby sie koncentrowac wylacznie na jakichs
listach zydow.
Wystarczyloby zeby sie starla z tymi znanymi.
Jakies tam tez, odnajdywanie pozytywow w PRL
(w stosunku do TAKIEJ rzeczywistosci) jest jak najbardziej uzasadnione,
bo z PRLu mialo i moglo powstac cos zupelnie innego (jak za sanacji)
i to zaden sukces oddac wszystko innym, za prace, ktora sie konczy

[...]

Nie widze zadnej ciaglosci z boukunowcami.
( moze Moczar czy Grunwald... > tu rozne zdania ;)
Widze natomiast we wszystkich istniejacych partiach zdrady.

Kol

Godzina próby dla chyzego.. i dla nas