Godzina trzecia nad ranem, nastroj aksamitnieje

Data: 2019-03-24 06:16:49
Autor: Zenek Kapelinder
Godzina trzecia nad ranem, nastroj aksamitnieje
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowe-doniesienia-ws-katastrofy-smoleńskiej-,,sieci"-a-jednak-był-trotyl/ar-BBV9Stw?li=BBr5MK7

Data: 2019-03-25 00:04:56
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowe-doniesienia-ws-katastrofy-smoleńskiej-,,sieci"-a-jednak-był-trotyl/ar-BBV9Stw?li=BBr5MK7

a jak tam trotyl w twojej głowie ? :DDDDDDDDDDDDDD

mam pytanie - umiesz czytać ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-25 12:21:03
Autor: u2
W dniu 25.03.2019 o 00:04, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

sądzisz kupa, że jesteś nieśmiertelny ? że nikt nie może ciebie zabić jak tych 96 polskich obywateli pod Smoleńskiem ?:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-25 13:13:11
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

sądzisz kupa, że jesteś nieśmiertelny ? że nikt nie może ciebie zabić jak tych 96 polskich obywateli pod Smoleńskiem ?:))))))))))

nie, bo sprawca tamtej tragedii lechu k. już nie żyje :DDDDD
został tylko jego braciszek ale on nawet samochodu prowadzić nie umie, więc
małe szanse by kogoś zabił
(najwyżej pacjentów szpitali obcinając nakłady na służbę zdrowia)

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-25 20:41:16
Autor: u2
W dniu 25.03.2019 o 13:13, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

tak samo ty możesz zginąć kupa, nie znasz dnia ani godziny:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-26 16:01:36
Autor: Yogi
Dnia Mon, 25 Mar 2019 20:41:16 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Popierdoleńcu, masz coś z głową czy ktoś ci do niej nasrał?

Data: 2019-03-26 21:25:47
Autor: Lord Donald
W dniu 26.03.2019 o 16:01, Yogi pisze:
[...]

Widzę srajdaczku POsrany folksdojczu wygrzebałeś z lamusa swój stary nick z przed lat. Twoja kreatywność kont rośnie wraz z beznadziejną sytuacją twoich wieszczy. Widzę, że przeraża cię jednak fakt, że jednak nie wrócisz do kraju jako niemiecki nadzorca jak tu się nieraz tu nam odgrażałeś i do ustanej śmierci będziesz tam cegły na budowie tachał a w podzięce za te miłosierdzie jeszcze frycowi druta obciągał. Wiesz srtajdaczku gnida, szwabska dziwka z ciebie tego nie da się ukryć, ale nieraz patrząc jak twoje wieszcze dwoją się i troją tworząc jakieś tęczowe koalicje a i tak im sondażach ubywa, to nawet mając na względzie twoją beznadziejną sytuację u fryca to nawet ciebie szkoda nieraz jest. Ale wyluzuj z ta produkcją kont, nie ma sensu powielać się aż tak bardzo, armia debili bez względu na ich liczebność i tak nie przekona normalnych ludzi do swoich chorych racji, to co tutaj robisz jest bez sensu.

Data: 2019-03-27 06:55:07
Autor: Pajdak
Godzina trzecia nad ranem, lordzik powiela byty
osrany komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q7e1s9$go2$1gioia.aioe.org...

Widzę srajdaczku

Znow się "pieścisz" cioto? ch gte stare zamiłowania :-)))

POsrany folksdojczu

POsrany komuchu ;-)))

wygrzebałeś z lamusa swój stary nick z przed lat.

A będą ich miliony ;-)))

Twoja kreatywność kont rośnie

Akurat nie moja ale rośnie ;-)))

wraz z beznadziejną sytuacją twoich wieszczy.

Nie mów! Bedzie reaktywacja twojej PZPR? ;-)))

Widzę, że przeraża cię jednak fakt,

Akurat nie mnie tylko misia Jogo ;-)))

że jednak nie wrócisz do kraju

Całkiem dobrze mi w UK, a mieszkam w Polsce.

jako niemiecki nadzorca

Tylko nadzorca lachociągu? ;-)

jak tu się nieraz tu nam odgrażałeś

Że wrzucę cie do dołu z wapnem? ;-)))

i do ustanej śmierci będziesz tam cegły na budowie tachał

Z tego co tu pisano "pracowałeś" na NRD-owskiej budowie i do dziś masz "niezaleczone wspomnienia" poniżej pleców ;-)))

a w podzięce za te miłosierdzie

Nawrócieś sie komuchu? ;-)))

jeszcze frycowi druta obciągał.

Opowiedz! Opowiedz! Utrzymujesz kontakty ze swoim Rudolfem?

Wiesz > srtajdaczku gnida,

Ale to już było... ;-)))

szwabska dziwka z ciebie

Ti też było ciotka! ;-)))

tego nie da się ukryć,

Coż, twój odbyt twoje problemy! ;-)))

ale nieraz patrząc jak twoje wieszcze

Mickiewicz czy Słowacki? ';-)))

dwoją się i troją tworząc jakieś tęczowe koalicje

"WIOSNA! Cieplejszy wieje wiatr..." ;-))

a i tak im sondażach ubywa,

Tobie też! ;-))

to nawet mając na względzie twoją beznadziejną sytuację u fryca

Nie wiem gdzie mieszka Yogi ale ja nie u fryca, a już na pewno nie u rodziny twego Rudolfa! ;-))

to nawet ciebie szkoda nieraz jest.

A mi ciebie nie! ;-)))

Ale wyluzuj z ta produkcją kont,

Coś, syfils i inne paskudstwa poczyniły w twoim mózgo spore smiany.
Majaczysz już dziadek i wszędzie widzisz myszki i "POsrańców".
POstaraj sie w nocy z 31.03/01.04 pospać krócej! ;-)))

nie ma sensu powielać się aż tak bardzo,

W twoim łebku wyłysiałym "srajdalki" POwielają się na POtęgę! ;-)))

armia debili bez względu na ich liczebność

No własnie. ;-)))

i tak nie przekona normalnych ludzi do swoich chorych racji,

No właśnie! ;-))

to co tutaj robisz jest bez sensu.

Dziadzia, ty jesteś PO prostu chory psychicznie! ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-03-25 12:20:43
Autor: u2
Godzina trzecia nad ranem, nastroj aksamitnieje
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowe-doniesienia-ws-katastrofy-smoleńskiej-,,sieci"-a-jednak-był-trotyl/ar-BBV9Stw?li=BBr5MK7

W brytyjskim laboratorium zbadano szczątki wraku tupolewa. Na większości z 200 próbek eksperci mieli odkryć ślady substancji używanych do produkcji materiałów wybuchowych, w tym trotylu. Do sprawy rzekomej obecności trotylu na wraku prezydenckiego samolotu Tu-154 M wraca tygodnik "Sieci".

- To informacja skrywana przez śledczych. Dowiedzieliśmy się jednak, że przed kilkoma tygodniami do polskiej prokuratury nadeszło pismo informujące o cząstkowych wynikach badań prowadzonych w Forensic Explosives Laboratory (FEL), podległej brytyjskiemu ministerstwu obrony jednostce specjalizującej się w badaniach kryminalistycznych związanych z materiałami wybuchowymi - piszą dziennikarze ,,Sieci" Marek Pyza i Marcin Wikło.

Dowiedz się więcej: Ostatnie zdjęcie Lecha Kaczyńskiego przed śmiercią. Na pokładzie Tu-154M [FOTO]

Artykuł ukaże się w poniedziałkowym wydaniu tygodnika "Sieci", ale już w niedzielę jego fragmenty opublikował portal wPolityce.pl.

Jak czytamy, "na zdecydowanej większości z nich (próbek - red.) znaleziono ślady substancji używanych do produkcji materiałów wybuchowych".

Sieci: chodzi o trotyl

Chodzi o 200 próbek. Do podległemu brytyjskiemu ministerstwu obrony FEL przekazane zostały przez Prokuraturę Krajową w maju 2017 roku. "Chodzi o trotyl, ale też inne składowe" - piszą dziennikarze.

Dowiedz się więcej: Duda: Zginęli, bo byli razem, zjednoczeni. Mocne przemówienie na placu Piłsudskiego

- Jakie znaczenie dla śledztwa i ustalenia przyczyn katastrofy ma informacja o odnalezieniu za granicą śladów trotylu oraz innych substancji? Kolosalne. Choć na stawianie ostatecznych hipotez wciąż jest za wcześnie. Przed laty w tej sprawie kuszono się o definitywne rozstrzygnięcia, mimo że materiał dowodowy mocno je podważał. Dlatego warto się wstrzymać z jednoznacznymi opiniami do momentu przeprowadzenia wszystkich analiz. (...) gdy spłyną wszystkie wyniki, prokuratorzy zajmą się ich interpretacją. Być może tylko w tym celu powołają kolejnych specjalistów z zagranicy. To standardowa praktyka - piszą dziennikarze.

Katastrofa smoleńska

Do katastrofy doszło 10 kwietnia 2010 roku. Niedaleko lotniska Smoleńsk-Północny rozbił się prezydencki samolot Tu-154M. Na pokładzie było 96 osób, w tym prezydent Lech Kaczyński i jego żona Maria. Polska delegacja leciała na uroczystości upamiętniające 70. rocznicę mordu NKWD na polskich oficerach w Katyniu.

Wszyscy pasażerowie zginęli na miejscu.

Dowiedz się więcej: Co było przyczyną katastrofy smoleńskiej? Wynik tego sondażu zaskakuje

RadioZET.pl/PAP/Sieci/MK

--
George Orwell :

Data: 2019-03-25 12:43:33
Autor: Pajdak
Tajemnicze "szczątki" Tupolewa
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

W brytyjskim laboratorium zbadano szczątki wraku tupolewa.

Skąd wzięto te "szczątki"?

Zakonnica wykradła i potajemnie przywiozła pod spódnicą
czy Putin wysłuchał błagań ludu polskiego i oddał wrak?

--
Pajdak

Data: 2019-03-25 13:22:30
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.gov> napisał(-a):

> [...]

Zakonnica wykradła i potajemnie przywiozła pod spódnicą
czy Putin wysłuchał błagań ludu polskiego i oddał wrak?

u2 przemycił w majtkach --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Godzina trzecia nad ranem, nastroj aksamitnieje