Godziny cztery, ³omot pi±ty!

Data: 2010-11-21 18:10:28
Autor: Azor jest peda³em
Godziny cztery, ³omot pi±ty!

Przemys³aw Warzywny

--

Dupowaty Hitler ju¿ siê potkn±³ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy,
 o Joannê Kluzik-Rostowsk± i ch³opkê El¿bietê Jakubiak.

Data: 2010-11-21 09:18:13
Autor: DJ MC Donald Musk
Godziny cztery, ³omot pi±ty!
On 21 Lis, 18:10, Azor jest pedaÅ em <Broñmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Przemys³aw Warzywny

--

Dupowaty Hitler ju¿ siê potkn±³ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy,
 o Joannê Kluzik-Rostowsk± i ch³opkê El¿bietê Jakubiak.

Durniu soviecki
to sa wybory samorzadowe i w jednych miastach wladze wezmie jedna
partia w innych inna partia a tak w ogromnej wiekszosci to beda
koalicje z komitetami lokalnymi
Niedouki z GWna...

Data: 2010-11-21 18:23:58
Autor: Azor jest peda³em
Godziny cztery, ³omot pi±ty!

U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisa³

[...]

Faszystowski katobolszewiku z waszego nocnika, s³ysza³e¶ o wygranych lub przegranych wyborach samorz±dowych w skali kraju? Nie? To poczekaj na podsumowanie wyników, która partia zdoby³a najwiêcej.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-21 09:42:03
Autor: DJ MC Donald Musk
Godziny cztery, ³omot pi±ty!
On 21 Lis, 18:23, Azor jest pedaÅ em <Broñmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisa³

[...]

faszysto z Gazety Wyborczej
Wszystko oczywiscie mozna podliczyc ale najwiecej samorzadow i tak
bedzie koalicyjnych
Wiec jak ty ten koalicyjny samorzad dodasz i komu? Bedziesz wszystkich
radnych liczyl?
Jak prezydent bedzie z jednej parti a rada miejska (wiekszosc) bedzie
z innej, a rada powiatu z innej to kto wygral tam wybory?

co za glaby...

Data: 2010-11-21 18:51:47
Autor: Azor jest peda³em
Godziny cztery, ³omot pi±ty!

[...]

Oczywi¶cie, ¿e wszysdtkich, prezydentów, burmistrzów, wujtów, radnych. Zobaczysz wtorkowe gazety, to zrozumiesz o czym piszê. G³±bie kapu¶ciany.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-21 10:12:48
Autor: DJ MC Donald Musk
Godziny cztery, ³omot pi±ty!
On 21 Lis, 18:51, Azor jest pedaÅ em <Broñmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
> [...]

Dupowaty Hitler ju¿ siê potkn±³ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy,
 o Joannê Kluzik-Rostowsk± i ch³opkê El¿bietê Jakubiak.

a jak ty policzysz burmistrza z partii X startujacego z listy
lokalnego komitetu wyborczego o nazwie Y? i radnych z partii A;B;C;D;
startujacych z listy lokalnej E?
i kto w takiej gminie "wygra" wybory?
Oczywiscie wy tam w wyborczej juz wszystko odpowiednio "policzycie"...
U mnie (zdaje sie) glowne partie  wogole nie wystawiaja swoich list do
rady gminy...

Data: 2010-11-21 19:17:10
Autor: Eulalia Browarek
Godziny cztery, ³omot pi±ty!

U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:cf2b4aa4-19ba-4d45-abdd-d6fe16a322a2p14g2000vbn.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

Oczywiscie wy tam w wyborczej juz wszystko odpowiednio "policzycie"...
U mnie (zdaje sie) glowne partie  wogole nie wystawiaja swoich list do

Operacja "rozmywanie klêski" rozpoczêta ;)))))

Zennon

Data: 2010-11-21 10:19:05
Autor: DJ MC Donald Musk
Godziny cztery, ³omot pi±ty!
U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:cf2b4aa4-19ba-4d45-abdd-d6fe16a322a2p14g2000vbn.googlegroups.com....
wrote:

> [...]

rady gminy...

Operacja "rozmywanie klêski" rozpoczêta ;)))))

raczej "operacja tworzenia faktow medialnych" czyli inaczej POglosek...

Data: 2010-11-21 19:25:26
Autor: Azor jest peda³em
Godziny cztery, ³omot pi±ty!

U¿ytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisa³

Operacja "rozmywanie klêski" rozpoczêta ;)))))

Zennon

Oczywi¶cie! Ju¿ nawet maj± ustalonych winowajców.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-21 20:40:32
Autor: raff
Godziny cztery, Å‚omot piÄ…ty!
W dniu 2010-11-21 19:12, DJ MC Donald Musk pisze:
On 21 Lis, 18:51, Azor jest pedaĹ em<Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk"<irat...@gmail.com>  napisaÅ‚

[...]

Oczywiście, że wszysdtkich, prezydentów, burmistrzów, wujtów, radnych.

"wujtów"

Skad oni biora takich przyglupow ?

R.

Data: 2010-11-21 11:46:17
Autor: DJ MC Donald Musk
Godziny cztery, ³omot pi±ty!
On 21 Lis, 20:40, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-11-21 19:12, DJ MC Donald Musk pisze:

"wujtów"

Skad oni biora takich przyglupow ?

R.

no jak skad?
z GWna!

Data: 2010-11-22 18:10:15
Autor: cytryna
Godziny cztery, Å‚omot piÄ…ty!
W dniu 2010-11-21 19:12, DJ MC Donald Musk pisze:

radnych.

"wujt&Atilde;&sup3;w"

Skad oni biora takich przyglupow ?

R.
**************************

Warzywny i jemu podobni to plankton intelektualny wyhodowany na po¿ywce z GWna
doprawionej sokiem cebulowo-czosnkowym. Nadto element podatny na zara¿enie ki³±
polityczna, podobnie jak ich idol duchowy W³odzimierz Ilicz.

Data: 2010-11-22 17:45:54
Autor: Azor jest peda³em
Godziny cztery, ³omot pi±ty!

> [...]

>Jak prezydent bedzie z jednej parti a rada miejska (wiekszosc) bedzie
>z innej, a rada powiatu z innej to kto wygral tam wybory?

Mia³e¶ wczoraj problem kto wygra³ te wybory:

http://www.tvn24.pl/-1,1683354,0,1,platforma-bierze-wszystko-wielkim-wygranym-psl,wiadomosc.html

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-21 22:49:26
Autor: rAzor
Godziny cztery, ³omot pi±ty!
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Azor jest peda³em raczy³ napisaæ:

[...]

Oczywi¶cie, ¿e wszysdtkich, prezydentów, burmistrzów, wujtów.......  G³±bie kapu¶ciany.

Przemys³aw Warzywny

A teraz podpisz sie swoim prawdziwym nazwiskiem, anonimowy BURAKU!
Jakby kto¶ nie wiedzia³ - autorem tego obciachowego byka jest Jacek Kawecki - wie¶niak z Radomia.
--
Sátoraljaújhely

Godziny cztery, ³omot pi±ty!