Godziny księgowania przelewów w bankach (nie sesje)

Data: 2009-09-28 14:23:13
Autor: yo
Godziny księgowania przelewów w bankach (nie sesje)
Czy ktoś spotkał się z zestawieniem godzin księgowania przelewów w poszczególnych? Nie chodzi mi o godziny sesji ale informacje, że np w BZ WBK podobno w sobotę i niedziele przelewy księgują w godzinach 4:00-21:00.

Data: 2009-09-28 15:32:30
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "yo" <yo@mail.us> napisał w wiadomości news:h9qa07$4mu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy ktoś spotkał się z zestawieniem godzin księgowania przelewów w poszczególnych? Nie chodzi mi o godziny sesji ale informacje, że np w BZ WBK podobno w sobotę i niedziele przelewy księgują w godzinach 4:00-21:00.

w bzwbk ksieguja jak chca.
Na pewno nie pokrywa sie to z tabelami z godzinami sesji ktore sa dostepne na portalach finansowych

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Godziny księgowania przelewów w bankach (nie sesje)