Goebbels stanu wojennego o swojej sympatii do platformy i Tuska

Data: 2011-12-14 16:20:02
Autor: Obserwator
Goebbels stanu wojennego o swojej sympatii do platformy i Tuska

...niektore wypowiedzi prosiaka:

*moge zaswiadczyc ze bylem i jestem kapusiem i jestem z tego dumny*
*skrajny przeciwnik polskiego Papieza*
*postac na wskrosc zdemoralizowana*

http://www.youtube.com/watch?v=5riwjm2P-_0&feature=player_embedded

Polscy podatnicy placa mu nadal niezla rente.

Data: 2011-12-14 17:49:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcaibh$2rr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy mowa o: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ?

BomBel

Data: 2011-12-14 20:09:34
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

..niektore wypowiedzi prosiaka:

*moge zaswiadczyc ze bylem i jestem kapusiem i jestem z tego dumny*
*skrajny przeciwnik polskiego Papieza*
*postac na wskrosc zdemoralizowana*

"Prawie" jak nasz grupowy Hieniu. Różnica jest że Hienio jest dziadem, a Urban milionerem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-14 20:34:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1cmgc43g0ow41.1rx2d9kkhoir7.dlg40tude.net...
Obserwator napisał:

[...]

Nie widzicie tego, że Urban kpi ze wszystkich oszołomów, co to "Bóg, Honor, Ojczyzna"?

Data: 2011-12-14 20:27:12
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Nie widzicie tego, że Urban kpi ze wszystkich oszołomów, co to "Bóg, Honor, Ojczyzna"?

niech pojedzie do jakiegos kraju arabskiego i sprobuje tak kpic:))

Data: 2011-12-15 05:28:14
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 21:27:12  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A po co , ja sobie też kpię ze wszystkich oszołomów z psp bez wyjeżdżania.

--
stevep

Goebbels stanu wojennego o swojej sympatii do platformy i Tuska