Gokarty w Wawie na Grouponie - jeszcze pol godziny.

Data: 2011-04-12 14:24:55
Autor: Piotr Molski
Gokarty w Wawie na Grouponie - jeszcze pol godziny.
Witam
Jeszcze pol godziny trwa oferta na gokarty w Warszawie w centrum M1
(Marki). 3x10 min za 35 zl.
http://www.groupon.pl/

pozdr
Piotr

Data: 2011-04-13 00:14:26
Autor: Ghost
Gokarty w Wawie na Grouponie - jeszcze pol godziny.

Uzytkownik "Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci news:cef0c60e-a800-459f-8a94-949f463de86cr13g2000yqk.googlegroups.com...

Zdaze z Katowic?

Data: 2011-04-12 16:33:37
Autor: Piotr Molski
Gokarty w Wawie na Grouponie - jeszcze pol godziny.
On 13 Kwi, 00:14, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

Zdaze z Katowic?

No niestety nie, promocja juz sie skonczyla. Zostaly Ci za to inne
ciekawe propozycje, np. dwumiesieczny kurs erotic dance ;) ;) :)

pozdr
Piotr

Data: 2011-04-13 09:53:34
Autor: Ghost
Gokarty w Wawie na Grouponie - jeszcze pol godziny.

Uzytkownik "Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci news:18a83c32-ac5e-4155-90c3-00075087d6fep3g2000vbv.googlegroups.com...
On 13 Kwi, 00:14, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

Zdaze z Katowic?

No niestety nie, promocja juz sie skonczyla.

Ojej.

Zostaly Ci za to inne
ciekawe propozycje, np. dwumiesieczny kurs erotic dance ;) ;) :)

Dawaj ogloszenie na grupe.

Data: 2011-04-13 07:15:57
Autor: Rychu
W dniu 2011-04-12 23:24, Piotr Molski pisze:
Jeszcze pol godziny trwa oferta na gokarty w Warszawie w centrum M1

Trochę OT. Chyba w Markach są najgorsze jakimi jeździłem i ten tor
też jakoś nie zachwyca. Jeździłem w Carrefourze na Bemowie, jeździłem
na Imoli w Piasecznie, jeździłem w Szczecinie na torze. Wszędzie jakoś
było bardzo przyjemnie, natomiast te w Markach kiepsko wspominam.
Oczywiście to wszystko wyłącznie indywidualne odczucia nie mające
związku z pojemnością gokartów i kształtem trasy. Po prostu w Markach
nie chciałoby mi się kolejny raz jeździć. Nie miałem okazji jeszcze
korzystać z tych na Okęciu, a podobno fajna trasa.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-12 23:24:57
Autor: PoleApart
On 13 Kwi, 07:15, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:
> [...]

nie chciałoby mi się kolejny raz jeździć. Nie miałem okazji jeszcze
korzystać z tych na Okęciu, a podobno fajna trasa.

A korzystał ktoś z tych na wylocie z Konstancina na Baniochę? Kart
Arena Szymanów - ten link: http://www.kartarena.pl/

Mam blisko i na www wygląda znośnie, z samolotu trochę mniej ale z
samolotu układu toru w hali ani nawierzchni nie widać :)

Gokarty w Wawie na Grouponie - jeszcze pol godziny.