Goła rama - wstępny kosztorys - proszę o rad

Data: 2011-07-04 17:23:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Goła rama - wstępny kosztorys - proszę o rad
Dawid Wasilewski, Mon, 4 Jul 2011 14:27:30 +0200, pl.rec.rowery:
Myślałem o podzepołach shimano z serii alivio (oryginalnie było XT :) ) lub sram X3, amorek jakiś Suntour, bez SPD, tył tarcze mech.

Ekhm. A z przodu V-ka? Wyjaśnij mi, czemu...?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-05 11:20:29
Autor: Dawid Wasilewski
Goła rama - wstępny kosztorys - proszę o rad

Ekhm. A z przodu V-ka? Wyjaśnij mi, czemu...?

-- Pozdrowienia,

Cześć, wyjaśniam, to zależy od amorka (pivoty) i piasty rzecz jasna, nie upieram się i nie będę naciskał, wiem że lepiej i ładniej jak tarcza tył to i przód.
co do X-3 to będę omijał .

pozdrowienia
Dawid

Goła rama - wstępny kosztorys - proszę o rad