Goł±b "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - a uto z 2004 roku

Data: 2010-04-26 05:36:16
Autor: Nound
Goł±b "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - a uto z 2004 roku
Witam,
Jestem posiadaczk± Citroena C3 z 2004 roku, lakier metalik -  kilka
mie¶ temu miałam bliskie spotkanie z sarenk±. ASO w Krakowie
naprawiało auto (zreszt± z wieloma perypetiami) i m.in. polerowali i
nakładali lakier bezbarwny (albo co¶ w tym stylu) na maskę - nie
wymagała ona lakierowania a jedynie zniwelowania drobnych rysek.
Wczoraj po umyciu auta okazało się, że w miejscu gdzie "narobił" goł±b
zacz±ł złazić/pękać/kruszyć się lakier i powstał matowy chropowaty
¶lad po odchodach ptaka ... zastanawia mnie czy to normalne?
Często miałam w różnych miejscach zafajdane przez ptactwo auto i nigdy
nic podobnego nie miało miejsca ani na dachu ani na drzwiach. W ub.
roku zdarzyło się nie raz, że ptak narobił na wspomnian± maskę i nic
się nie stało ...

Proszę o informację czy to komu¶ się przytrafiło z oryginalnym
lakierem czy to możliwe, że nałożyli jak±¶ tandetę na maskę i st±d
taki efekt. Nie byłam zadowolona z naprawy w tym ASO, kilka razy
poprawiali swoj± nędzn± robotę więc zrozumiałe s± moje podejrzenia, że
zrobili jak±¶ fuszerkę...

Pozdrawiam
Monika

Data: 2010-04-26 14:55:26
Autor: Dysiek
[...]

Mozliwe, ze lakier matowieje jezeli kupa dlugo na nim lezala. Niestety odchody ptakow sa dosyz zrace.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-04-27 15:23:17
Autor: Filip KK
Goł±b "narobił" na maskę ?= - schodzi lakier :( - a=?ISO-8859-2?Q ?uto z 2004 roku

Data: 2010-04-27 12:50:40
Autor: Nound
On 27 Kwi, 15:23, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
W dniu 2010-04-26 17:19, Nound pisze:

> Go¶ciu co się tak spinasz ?
> Po to jest to forum aby pytać? Czy może nie?

Słuchaj go¶ciówo, to nie jest forum! Więc zjeżdżaj st±d z tym swoim
¶mietnikiem z odpadaj±cym lakierem!

Bahahahaaaa ... u¶miałam się naprawdę ... co nie zmienia faktu, że
trochę kultury by się Panu przydało :D

Nie jest to forum a Grupy Dyskusyjne a my z kulturalnymi (innymi)
użytkownikami, DYSKUTUJEMY sobie o ptasich kupach i ich wpływie na
lakier SAMOCHODOWY więc na temat!

Już wspomniałam, że nie musisz tego czytać - przecież Cię nikt nie
zmusza ... a może jednak? Je¶li Cię zmuszaj± "bidulku", to się poskarż
odpowiednim organom a nie zawracaj głowy przyzwoitym ludziom.

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-28 12:20:11
Autor: Bartek
Goł±b "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku
Użytkownik "Nound" <monika.bartus@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:17a49719-f19f-4fad-b670-549d359811f7z3g2000yqz.googlegroups.com...
Bahahahaaaa ... u¶miałam się naprawdę ... co nie zmienia faktu, że
trochę kultury by się Panu przydało :D

:-)

Nie jest to forum a Grupy Dyskusyjne a my z kulturalnymi (innymi)
użytkownikami, DYSKUTUJEMY sobie o ptasich kupach i ich wpływie na
lakier SAMOCHODOWY więc na temat!

Moniko! jak możesz sugerować, że ptaki robi± kupy na BMW!
naprawde! zrob sobie rachunek sumienia:-)
:-))
:-)

--
Pozdrawiam, Bartek