Golab przysiadl na galezi i rozmysla o istnieniu (2014)

Data: 2015-08-13 02:19:37
Autor: Titus Atomicus
Golab przysiadl na galezi i rozmysla o istnieniu (2014)
Witam,
Tytul oryginalny - En Duva satt pa en gren och funderade pa tillvaron.
Dziwaczny film - jak dla mnie taki Monty Python, tylko na smutno. I po szwedzku.
Jakos mi nie podpasowal, choc czasami bylo ok.
4,5/10
Swoja droga, ci Szwedzi maja wyjatkowo niezdrowa cere... i fatalnie sie starzeja. Ciekawe czy to efekt klimatu czy chowu wsobnego. W takim razie ta polityka multi-kulti ma wiele sensu...
--
TA

Data: 2015-08-13 02:53:51
Autor: Titus Atomicus
Golab przysiadl na galezi i rozmysla o istnieniu (2014)
In article <Titus_Atomicus-6096A0.02193713082015@node2.news.atman.pl>,

Dziwaczny film - jak dla mnie taki Monty Python, tylko na smutno. I po szwedzku.
Jakos mi nie podpasowal, choc czasami bylo ok.

Chyba bym wycial kilka scen, bo byly ani przypial ani przylatal...
--
TA

Data: 2015-08-16 15:40:52
Autor: Titus Atomicus
Golab przysiadl na galezi i rozmysla o istnieniu (2014)
In article <Titus_Atomicus-C73D4C.02535113082015@node2.news.atman.pl>,

> [...]

> Jakos mi nie podpasowal, choc czasami bylo ok.

Chyba bym wycial kilka scen, bo byly ani przypial ani przylatal...

I jeszcze - po namysle:
Juz wiem, skad znam te stylistyke - to oczywiscie Kantor i 'Umarla klasa'.

I jeszcze jedno - zeby zachowac proporcje - obnizam nieco ocene MadMaxowi...
--
TA

Golab przysiadl na galezi i rozmysla o istnieniu (2014)