Golarka- foliowa czy rotacyjna

Data: 2011-02-06 06:54:05
Autor: Krzysztof
Golarka- foliowa czy rotacyjna
Witam Szanownych Grupowiczow.
Prosze o porade i pomoc w wyborze golarki meskiej. Ma to byc prezent dla kolegi posiadajacego zarost typu "kolejowy" czyli co stacja to wlos.Tylko okolica brody i gorna warga.Jednodniowy jeszcze w miare twardy ale juz kilkudniowy przypomina raczej miekie wlosy niz prawdziwy zarost.( i tak juz zawsze bedzie, facet jest grubo po 30-stce) Niemniej jednak zazyczyl sobie na prezent maszynke elektryczna, prosilbym o porade jaki model sprawdzi sie najlepiej w jego przypadku.
Pozdrawiam
K.

Data: 2011-02-06 19:42:05
Autor: Jacek
Golarka- foliowa czy rotacyjna
Jako długoletni użytkownik maszynki obrotowej odpowiem tak: przy foliowej dostawałem podrażnienia i wychodziły mi pryszcze. Rotacyjna nie goli aż tak dokładnie ale nie podrażnia. Polecam Philipsa akumulatorowego z głowicami lift and cut. Akumulatorowy w domu ma niewielk± przewagę nad "kablowym" ale na wyjazdach, delegacjach, wczasach itp sprawdza się wy¶mienicie.
Jacek

Data: 2011-02-07 11:49:23
Autor: ±ćęłń󶼿
Golarka- foliowa czy rotacyjna
Różowy.

-- -- -

Data: 2011-02-07 18:23:16
Autor: Iksinski
Golarka- foliowa czy rotacyjna

Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iilgic$hmh$1news.onet.pl...
[...]

Panasonic z foli±. Akumulatorowy, można myć pod bież±c± wod± i używać pod prysznicem (chociaż w tym wypadku ten bajer raczej się nie sprawdzi).
Nie wiem jak teraz, jaki¶ czas temu były sporo tańsze niż porównywalne modele Brauna czy Philipsa.

Golarka- foliowa czy rotacyjna