[KUPIE] Golas do 7-8k PLN Wa-wa

Data: 2010-02-26 20:16:10
Autor: AnalBlast
[KUPIE] Golas do 7-8k PLN Wa-wa
Czesc,

Pierwszy moj post na grupie, mimo ze sledze od dawna. Witam wiec i pozdrawiam.

Poszukuje sprzetu jak w temacie, sprzet dla mnie do codziennego dojezdzania do roboty i sporadycznych wypadow weekendowych "gdzies dalej". W zwiazku z tym, ze "wspol-uzyszkodnikiem" rzeczonego bajka ma byc moja zona w gre wchodzi jedynie sprzet w miare poreczny i nie za ciezki, dodatkowo nie za wysoki, gdyz jestem kurduplem, a zona tez nie jest zbyt wysoka :-)

Stad na starcie odpadaja wszystkie miejskie enduro (mimo, ze bylby to chyba najlepszy typ) i w zasadzie pozostaja jakies cywilizowane naked'y - 400-750 ccm typu CGS 500, CB 500, FZS 600, GSF 600N, ER-5 itd.

Stad wiec prosba; gdyby obil sie komus o uszy godny polecenia sprzet w tej cenie w Wawie lub okolicach, prosilbym o jakies namiary.

Pozdrawiam,

Wojtek

Data: 2010-02-26 12:15:10
Autor: doktorski
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
On 26 Lut, 20:16, AnalBlast <analblast69_wyt...@gmail.com> wrote:
Czesc,

Pierwszy moj post na grupie, mimo ze sledze od dawna. Witam wiec i
pozdrawiam.
6, tu doktorski;

- 400-750 ccm typu CGS 500, CB 500, FZS 600, GSF 600N, ER-5 itd.
Z tej listy najpopularniejsze wsrod kobiet to CB500 i GS500. FZ jest
IMO troche zbyt narowisty a GSF ciezkawy. Tak czy inaczej musicie sie
do kazdego przymierzyc bo nawet ksztalt kanapy moze miec wplyw na
komfort i poczucie pewnosci.

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2010-02-26 21:38:50
Autor: AnalBlast
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
W dniu 2010-02-26 21:15, doktorski pisze:

[...]

Jest dokladnie jak piszesz, dlatego szukam czegos z Wa-wy lub okolic, aby moc zone przymierzyc do sprzetu, bez dluzszych wycieczek :-) Tak jak zaznaczylem 90% czasu moto bedzie pewnie uzytkowane przeze mnie do dojazdow do pracy, wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla mnie terminem dosc abstrakcyjnym...

Pozdr.

Wojtek

Data: 2010-02-26 13:45:26
Autor: doktorski
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
On 26 Lut, 21:38, AnalBlast <analblast69_wyt...@gmail.com> wrote:

wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory
ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla
mnie terminem dosc abstrakcyjnym...
Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2010-02-26 23:06:27
Autor: Esox
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
doktorski wrote:
[...]

wiesz, sadzac po nicku, to nie wiem czy to Twoja cieta riposta byla na miejscu....

E.

Data: 2010-02-26 23:07:49
Autor: AnalBlast
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
W dniu 2010-02-26 22:45, doktorski pisze:

Pytanie jak gleboko w dupie masz opinie/samopoczucie/bezpieczenstwo
zony. W sumie zona nie rodzina, wiec feel free. :)

Troche sie chyba nie zozumielismy. Gdybym mial jej opinie, tam gdzie sugerujesz nie kupowalbym sprzetu "pod nia". Ona sama po przymiarce do Bandita 600 stwierdzila ze jej pasuje, mimo ze sam jej to moto odradzam, wlasnie ze wzgledu na spora wage.

Nie szukam wiec raczej rady co kupic (a gdybym szukal, to przeszukalbym sobie archiwum grupy), a raczej informacji o godnych uwagi maszynach, spelniajacych podane kryteria, o ktorych byc moze ktos slyszal :-)

Pozdr.

Wojtek

Data: 2010-02-27 07:14:24
Autor: LukeB
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
Wojtek,

A obczajaliscie ta XJ600 u MotoRakowskiego?
Podsylalem link Agnieszce.
http://www.motorakowski.pl/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=137&Itemid=54
To niedaleko, w Konstancinie. Odn sprzedawcy - wsrod moich znajomych
byly brane 3 turystyczne moto od niego i byly ok. Czy nie lezy wam ten
motong?

Pozdro,
--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-02-27 17:48:15
Autor: AnalBlast
Golas do 7-8k PLN Wa-wa

[...]

Czesc Lukaszu, nie spodziewalem sie Ciebie tutaj :-)

Dywersje Agnieszce pokazywalem, ale oboje uznalismy ze jest troche zbyt bezplciowa i nijaka :-)

Jutro jedziemy do G. Kalwarii obejrzec Suzuki Freewinda z tego linka:

http://moto.allegro.pl/item934584687_suzuki_freewind_xf_650_city_enduro_idealny.html

Nie wiem jak bedzie z odlegoscia siodla od gleby, ale przekonamy sie organoleptycznie.

Pozdr.

Wojtek

Data: 2010-02-27 18:38:19
Autor: Ivam
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
Użytkownik "AnalBlast" <analblast69_wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmbicm$95o$1@inews.gazeta.pl...
Jutro jedziemy do G. Kalwarii obejrzec Suzuki Freewinda z tego linka:

Freewind jest bardzo fajna maszynka:) Tylko troszeczke slabawy silniczek.

Nie wiem jak bedzie z odlegoscia siodla od gleby, ale przekonamy sie organoleptycznie.

Nie jest zle - tylko kawalek mialem okazje sie przewiezc i musze pochwalic za lekkosc i zwrotnosc. Jednak zastanow sie na serio nad Xj'ta albo FZS'em (NIE FZ'tem - chociaz w tych pieniadzach nie znajdziesz). Oba dosc niskie, mimo ze nie wygladaja. Moja Dziewczyna sie zdziwila jak niski jest FZS - na zdjeciach wygladal jej na duzo wyzsza maszyne. Do tego narowisty sie zaczyna robic powyzej 5tys obr. W ogole to moja (nt. FZS'a) opinia juz niedawno sie pojawila, ale sie powtorze - jestem w szoku co do tej maszyny. Mialem wczesniej (bardzo krotko) bandziora, a wczesniej MZ'te (i ciagle ja mam:P) i po bandziorze sie zastanawialem nad TDM/FZS. Karnalem sie i jednym i drugim i bylem w pozytywnym szoku;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-27 20:21:27
Autor: Raf
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
W dniu 2010-02-27 18:38, Ivam pisze:

Freewind jest bardzo fajna maszynka:) Tylko troszeczke slabawy silniczek.

Freewind to taka ¶winka morska - ani morska, ani ¶winka. Silnij od DRki, ale jaki¶ taki bez życia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle kawałek kosztuje ile¶set. Kosę ma tak skonstruowan±, że trudno to postawić stabilnie - lubi się przewrócić ot tak. Ani toto w teren, ani na szuter, ani w trasę. Prędko¶ć przelotowa to maks 110-120, na więcej nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej Ľle zestrojona skrzynia), ani mizerna owiewka.
Ma jeden plus: ¶wietnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami :) I na tym koniec zalet.

--
Adams
R1100RT, '95, >200 kkm

Data: 2010-02-27 20:51:04
Autor: Ivam
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
Użytkownik "Raf" <ep_raf@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hmbrda$ttg$1@news.onet.pl...
Ma jeden plus: ¶wietnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami :) I na tym koniec zalet.

Nie mialem - tylko jezdzilem;)

Wydawal mi sie idealnym rozwiazaniem do miasta - wystarczajaco dynamiczny (acz nie powalajacy), pozwala przejechac przez kraweznik, dziure w jezdni, itp. przy tym wydaje sie tani w utrzymaniu - silnik od DR'ki OIDP raczej do kosztownych w eksploatacji nie nalezy (tam chyba tylko jakies problemy z glowicami byly, ale nie pamietam za dobrze). Jesli bym kupil to 100% nie jako moj jedyny motocykl. Raczej jako substytut dla jezdzidla jakim dla niektorych na wsi jest chinski skuter;).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-27 21:44:16
Autor: AnalBlast
Golas do 7-8k PLN Wa-wa

Freewind to taka świnka morska - ani morska, ani świnka. Silnij od DRki,
ale jakiĹ› taki bez ĹĽycia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle
kawałek kosztuje ileśset.

Z wiadomych wzgledow jednym z pierwszych wydatkow po ewentualnym zakupie beda gmole.

KosÄ™ ma tak skonstruowanÄ…, ĹĽe trudno to
postawić stabilnie - lubi się przewrócić ot tak. Ani toto w teren, ani
na szuter, ani w trasÄ™.

A czy ja napisalem, ze szukam czegos do latania po krzakach, albo zapitalania "czysta na gumie"? Moto ma byc sprzetem do miasta z mozliwoscia spokojnej turystyki weekendowej i okazyjnym pierwszym moto zony :-)

Prędkość przelotowa to maks 110-120, na więcej
nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej Ĺşle zestrojona skrzynia),
ani mizerna owiewka.
Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami

Faktycznie, plus zupelnie nieprzydatny - ulice mamy w Wawie rowne jak stol :->

Pozdr,

Wojtek

Data: 2010-02-27 22:52:40
Autor: Adams
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
W dniu 2010-02-27 21:44, AnalBlast pisze:

A czy ja napisalem, ze szukam czegos do latania po krzakach, albo zapitalania "czysta na gumie"? Moto ma byc sprzetem do miasta z mozliwoscia spokojnej turystyki weekendowej i okazyjnym pierwszym moto zony :-)

Nie, po prostu napisałem, to co pamiętam z kliku dni ujeżdżania freewinda :) Kupisz gmole i będzie malina, w sam raz do polatania po mie¶cie :)
Do turystyki weekendowej, jak to nazywasz, wg mnie zupełnie się nie nadaje. Jeżeli jeszcze planujesz jeĽdzić we dwójkę, może jeszcze jaki¶ kufer, to będzie męczarnia. Ani to nie przyspieszy, ani nie zahamuje, a wiatr będzie Wami ostro szarpał >110kph.

[...]

A czy ja napisałem, że nie nadaje się do Warszawy? ;)
Jak dla mnie na pierwsze moto, do latania po mie¶cie, poleciłbym FJR. :))

--
Adams
R1100RT, '95,>200kkm

Data: 2010-03-01 08:11:01
Autor: AnalBlast
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
W dniu 2010-02-27 20:21, Raf pisze:

Freewind to taka świnka morska - ani morska, ani świnka. Silnij od DRki,
ale jakiĹ› taki bez ĹĽycia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle
kawałek kosztuje ileśset. Kosę ma tak skonstruowaną, że trudno to
postawić stabilnie - lubi się przewrócić ot tak. Ani toto w teren, ani
na szuter, ani w trasę. Prędkość przelotowa to maks 110-120, na więcej
nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej Ĺşle zestrojona skrzynia),
ani mizerna owiewka.
Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami
:) I na tym koniec zalet.

Bylem, obejrzalem, zrobilem rundke po okolicy. Demon predkosci to rzeczywiscie nie jest, ale jak na moje potrzeby zapas mocy jest wystarczajacy. I na szutrze i na dziurawym asfalcie zawiecha daje rade.
Moto ogolnie nie zmeczone, oczywiscie w takim wieku i takiej cenie nie ma co oczekiwac idealu - moto po lekkiej glebie, czesc plastikow malowana, kiera byla prostowana, jedno lusterko i klamka hebla wymieniane. Jezdzi jednak ok, rama i lagi proste. Kosa faktycznie jest fatalna, a przynajmniej sprawia wrazenie zera stabilnosci - centralka bedzie konieczna. Ma akcesoryjna wyzsza owiewke, wiec odpada problem urywania glowy przy wyzszych predkosciach.
Zonie sprzet sie spodobal i nie jest zbyt wysoki, wiec bedziemy sie na niego decydowac.

Pozdr,

Wojtek

Data: 2010-02-28 23:38:02
Autor: LukeB
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
Daj znac jak kupisz to polatamy. A wogole to bylo kupic Trampka. :D

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-03-01 10:57:31
Autor: AnalBlast
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
W dniu 2010-03-01 08:38, LukeB pisze:
Daj znac jak kupisz to polatamy. A wogole to bylo kupic Trampka. :D

Ciezko byloby kupic nieskatowanego Trampka w takiej cenie, poza tym Agnieszka musialaby ze soba nosic stolek, zeby na niego wsiasc.

Sprawdz maila :-)

Pozdr,

Wojtek

Data: 2010-03-01 15:58:55
Autor: Grzegorz Rogala
Golas do 7-8k PLN Wa-wa
Raf pisze:

Ma jeden plus: ¶wietnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami :) I na tym koniec zalet.
Drugi plus to taki, ze da sie na winklach poprzycierac podnozki.. pasazera :) i chyba daje rade WolnaWinda calkiem niezle co nie Watson? ;P

--
pozdr
Rogal

[KUPIE] Golas do 7-8k PLN Wa-wa