Data: 2011-09-14 21:45:49 | |
Autor: Waldek | |
Gold w polbanku | |
Heh... tak jakos wyszlo ze zamowilem dzisiaj, choc co prawda
bylem nastawiony bardziej na pogawedke niz karte. Ale coz, w trakcie sympatycznej konwersacji wyszlo ze pani moze od reki sprawdzic w BIK i powiedziec na jaki limit moge liczyc. Tak wiec uwiedziony wlasna ciekawoscia, i hipnotycznym glosem konsultantki :D podalem jej namiary i uzyskalem odpowiedz .... A1 /cokolwiek to znaczy ?/ podobno jestem "kredytowo OK" i nie bedzie problemu z limitem. No a skoro juz jej te wszystkie dane podalem, zdecydowalem sie plastik przygarnac. W sumie skusilo mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet ubezpieczen - podrozny i "prestiz" assistance ;) No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?) czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc sporo ;) Np. AGD po gwarancji ale < 5lat ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie okres gwarancji :) Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie ..... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL Ps. Hmm... bedzie trzeba polubic sezamki i cole ;) Pozdrawiam |
|
Data: 2011-09-14 22:30:20 | |
Autor: witrak() | |
Gold w polbanku | |
Waldek <spam@nie.cpam> wrote on 2011-09-14_21:45
.... podalem, zdecydowalem sie plastik przygarnac. W sumie skusilo Na te ubezpieczenia bym za bardzo nie liczył - przecież to Półbank. [Choć może właśnie to dobrze - a nuż nie zabezpieczyli się porządnie? :-) ]
60 na rok to tylko 5 miesięcznie :-) Ale muszę Cię zmartwić. Moja połowica ma MC Gold i własnie wczoraj odbiła się od nie(zawsze)działania tegoż: rano dało się zapłacić przez internet za rezerwację samochodu a godzinę później już nie - za rezerwację hotelu; wszystkie próby (łącznie 5) w tym zarówno powtórki na tej samej witrynie, jak i na dwóch innych witrynach, dały (prawie) ten sam rezultat: albo "są problemy z kartą, proszę powtórzyć a jak nie zadziała to zadzwonić ....", albo po prostu "proszę podać dane ważnej karty". Interwencja (moja) w oddziale w kraju: "nic nie wiemy, nawet zasad nie znamy, tylko infolinia". Interwencja na dezinfolinii: "Nie ma pan racji, nie jest wszystko w porządku, bo nie działa a raz zadziałało, więc proszę sprawdzić i oddzwonić, bo dzwonię z (tu nazwa zagramaniczna) i drogo mi to czekanie wychodzi". Rezultat jak zwykle - nie oddzwonione i dalej nie działa. Więc, choć kursy wymiany dobre, nie zawsze wymiana Ci się uda... witrak() |
|
Data: 2011-09-15 00:07:41 | |
Autor: Krzysiek | |
Gold w polbanku | |
On 14 Wrz, 22:30, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
Wiêc, choæ kursy wymiany dobre, nie zawsze wymiana Ci siê uda... Ja nie zauwa¿y³em takich problemów(na nie goldzie). Owszem w niektórych miejscach w necie (w sumie tylko takie dwa spotka³em) nie chcia³a dzia³aæ ale tam gdzie dzia³a³a to zawsze;) |
|
Data: 2011-09-15 00:18:13 | |
Autor: Waldek | |
Gold w polbanku | |
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j4r15g$j87$1srv.cyf-kr.edu.pl... Ale muszę Cię zmartwić. Moja połowica ma MC Gold i własnie wczoraj Hmm, ano zobaczymy - wyjdzie w praniu.... dla spokoju pytalem czy karta jest wypukla ale tu chyba nie bardzo sie zrozumielismy z konsultantką Jest pin off-line ? co np. stosuje Citek (pin zaszyty w karcie) - coz, jak to mawiaja ... bez pał litra nie razbieriosz ;) |
|
Data: 2011-09-15 00:09:12 | |
Autor: Krzysiek | |
Gold w polbanku | |
On 15 Wrz, 00:18, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Jest pin off-line ? co np. stosuje Citek (pin zaszyty w karcie) Raczej nie, chyba, ¿e nie zauwa¿y³em. Natomiast bardzo czêsto (jak na obecne czasy) idzie na podpis. Ostatnio (odk±d mam now± kartê) w³a¶ciwie zawsze w hipermarketach (tylko na kasach samoobs³ugowych PIN - co oczywiste). |
|
Data: 2011-09-15 12:04:36 | |
Autor: Matt | |
Gold w polbanku | |
On Thu, 15 Sep 2011 09:09:12 +0200, Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:
On 15 Wrz, 00:18, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote: Moja Visa Gold w Polbanku dzia³a³a wszêdzie, gdzie jej u¿ywa³em, równie¿ w sporej ilo¶ci hoteli we W³oszech i Hiszpanii, w wypo¿yczalniach samochodów, przez net itp. Kiedy¶, gdy by³a tylko z paskiem, to wszêdzie by³a na podpis. Obecnie, gdy jest z chipem i paskiem, to wszêdzie, gdzie u¿yty jest chip karta prosi o PIN. Natomiast wszêdzie, gdzie u¿ywany jest pasek, karta prosi o podpis - dotyczy to te¿ kas samoobs³ugowych w Tesco, bo w Tesco s± terminale z Pekao, które czytaj± tylko pasek. Matt |
|
Data: 2011-09-15 13:08:05 | |
Autor: Radex | |
Gold w polbanku | |
W dniu 2011-09-14 21:45, Waldek pisze:
No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemowNie specjalnie bym liczył na ubezpieczenia. Kiedyś chciałem skorzystać z autopomocy - po blisko godzinnej szarpaninie skorzystałem z Assistance ubezpieczenia samochodowego... |
|
Data: 2011-09-15 13:32:15 | |
Autor: Waldek | |
Gold w polbanku | |
Użytkownik "Radex" <radex@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4e71dc8b$1news.home.net.pl... Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie Nie specjalnie bym liczył na ubezpieczenia. Kiedyś chciałem skorzystać z autopomocy - po blisko godzinnej szarpaninie skorzystałem z Assistance ubezpieczenia samochodowego... A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine? bo naprawde ciekawy jestem jak to jest w praktyce A jestem w stanie wyobrazic sobie taki scenariusz : - zepsulo mi sie auto - nie mamy zadnego mechanika w poblizu - zaczekam - moze przyjechac jutro - to prosze wyslac lawete - laweta jest zajeta i tez nie dojedzie - no to nalezy mi sie hotel - wszystkie miejsca zajete w okolicy ... ;) etc. i dlatego pytam czy ktos juz przypadkeim korzystal i z jakim skutkiem ;) |
|
Data: 2011-09-15 18:20:06 | |
Autor: Radex | |
Gold w polbanku | |
W dniu 2011-09-15 13:32, Waldek pisze:
Złapałem gumę, dzwonię pod odpowiedni numer - pani pyta się o pesel, nr rejestracyjny samochodu, nr vin, odległość od miejsca zamieszkania, ma oddzwonić jak sprawdzi czy mam prawo do pomocy. Po pół godziny dzwonię bo nikt do mnie nie oddzownił. Pani twierdzi, że nadal sprawdzają, po godzinie oddzwania i mówi, że nie udało się jej sprawdzić jakie świadczenia są mi należne. Może przysłać lawetę, ale jak świadczenie mi się nie należy, to zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty. Mam dosyć i rezygnuję...Nie specjalnie bym liczył na ubezpieczenia. Kiedyś chciałem skorzystaćA moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine? |
|
Data: 2011-09-15 18:48:17 | |
Autor: witrak() | |
Gold w polbanku | |
Radex <radex@nospam.pl> wrote on 2011-09-15_18:20
W dniu 2011-09-15 13:32, Waldek pisze:.... A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine?Złapałem gumę, dzwonię pod odpowiedni numer - pani pyta się o pesel, nr rejestracyjny samochodu, nr vin, odległość od No, to wypadałoby złożyć reklamację - z winy usługodawcy nie mogłeś skorzystać z należnej usługi. witrak() |
|
Data: 2011-09-15 23:39:45 | |
Autor: Waldek | |
Gold w polbanku | |
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j4t8h1$sb3$1srv.cyf-kr.edu.pl... Radex <radex@nospam.pl> wrote on 2011-09-15_18:20Albo trafił na wyjątkowego tępaka który nie potrafił przez godzine przeczytac zakresu swiadczenia assistance ... ze zrozumieniem ;P Wniosek - chyba warto miec regulamin gdzies w aucie .... na wszelki wypadek ;) |
|
Data: 2011-09-15 23:48:05 | |
Autor: Borys Pogore³o | |
Gold w polbanku | |
Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:20:06 +0200, Radex napisa³(a):
bo nikt do mnie nie oddzowni³. Pani twierdzi, ¿e nadal sprawdzaj±, po godzinie oddzwania i mówi, ¿e nie uda³o siê jej sprawdziæ jakie ¶wiadczenia s± mi nale¿ne. Mo¿e przys³aæ lawetê, ale jak ¶wiadczenie mi siê nie nale¿y, to zobowi±zuje siê pokryæ wszystkie koszty. To i tak lepiej, ni¿ moja próba skorzystania z assistance medycznego w Raifim. Ja po niemo¿no¶ci weryfikacji us³ysza³em wersjê, ¿e bêdê musia³ zap³aciæ od razu i mam im odes³aæ fakturê. OKDR robiæ takie "premium". Na szczê¶cie mia³em backup w postaci karty mBanku. -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-09-16 00:27:53 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
Gold w polbanku | |
W sumie skusilo mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet Ubezpieczenie podró¿ne jest jak najbardziej w porz±dku. Nie powinno byæ problemu z organizacj± leczenia, czy ze zwrotem pieniêdzy w przypadku opó¼nienia lotu czy baga¿u. Je¿eli chodzi o sprzêt AGD, to rzeczywi¶cie trochê s³abo, bo w Mondial Assistance naprawiaj± sprzêt do 8 lat. Tak czy inaczej, mo¿esz te¿ potraktowaæ to Assistance jako dobre ¼ród³o fachowców, bo bez wzglêdu na to, ile lat ma sprzêt, kontakt dostajesz. Poza tym, asssistance domowy jest dobry. Niedalej jak w lipcu mia³em przeciek z zaworu doprowadzaj±cego wodê do pralki. Zap³aci³em tylko za materia³, czyli za nowy zawór, a za materia³y dodatkowe i us³ugê nie zap³aci³em. |