Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Gold w polbanku

Gold w polbanku

Data: 2011-09-14 21:45:49
Autor: Waldek
Gold w polbanku
Heh... tak jakos wyszlo ze zamowilem dzisiaj, choc co prawda
bylem nastawiony bardziej na pogawedke niz karte.
Ale coz, w trakcie sympatycznej konwersacji wyszlo ze pani moze
od reki sprawdzic w BIK i powiedziec na jaki limit moge liczyc.
Tak wiec uwiedziony wlasna ciekawoscia, i hipnotycznym glosem konsultantki :D
podalem jej namiary i uzyskalem odpowiedz .... A1 /cokolwiek to znaczy ?/
podobno jestem "kredytowo OK" i nie bedzie problemu z limitem.
No a skoro juz jej te wszystkie dane podalem, zdecydowalem sie plastik przygarnac.
W sumie skusilo mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet
ubezpieczen - podrozny i "prestiz" assistance ;)

No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow
mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?)
czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc sporo ;)
Np. AGD po gwarancji ale < 5lat  ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie okres gwarancji :)
Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
..... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL

Ps.
Hmm... bedzie trzeba polubic sezamki i cole ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-09-14 22:30:20
Autor: witrak()
Gold w polbanku
Waldek <spam@nie.cpam> wrote on 2011-09-14_21:45
....
podalem, zdecydowalem sie plastik przygarnac. W sumie skusilo
mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet ubezpieczen
- podrozny i "prestiz" assistance ;)

No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos
korzystal ?) czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo
wykluczen jest IMO dosc sporo ;) Np. AGD po gwarancji ale <
5lat  ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie okres gwarancji
:) Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo
paliwa w trasie ..... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL

Na te ubezpieczenia bym za bardzo nie liczył - przecież to
Półbank. [Choć może właśnie to dobrze - a nuż nie zabezpieczyli
siÄ™ porzÄ…dnie? :-) ]

Ps. Hmm... bedzie trzeba polubic sezamki i cole ;)

60 na rok to tylko 5 miesięcznie :-)

Ale muszę Cię zmartwić. Moja połowica ma MC Gold i własnie wczoraj
odbiła się od nie(zawsze)działania tegoż: rano dało się zapłacić
przez internet za rezerwację samochodu a godzinę później już nie -
za rezerwacjÄ™ hotelu; wszystkie próby (Å‚Ä…cznie 5) w tym  zarówno
powtórki na tej samej witrynie, jak i na dwóch innych witrynach,
dały (prawie) ten sam rezultat: albo "są problemy z kartą, proszę
powtórzyć a jak nie zadziała to zadzwonić ....", albo po prostu
"proszę podać dane ważnej karty".
Interwencja (moja) w oddziale w kraju: "nic nie wiemy, nawet zasad
nie znamy, tylko infolinia".
Interwencja na dezinfolinii: "Nie ma pan racji, nie jest wszystko
w porządku, bo nie działa a raz zadziałało, więc proszę sprawdzić
i oddzwonić, bo dzwonię z (tu nazwa zagramaniczna) i drogo mi to
czekanie wychodzi". Rezultat jak zwykle - nie oddzwonione i dalej
nie działa.

Więc, choć kursy wymiany dobre, nie zawsze wymiana Ci się uda...

witrak()

Data: 2011-09-15 00:07:41
Autor: Krzysiek
Gold w polbanku
On 14 Wrz, 22:30, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

Wiêc, choæ kursy wymiany dobre, nie zawsze wymiana Ci siê uda...

Ja nie zauwa¿y³em takich problemów(na nie goldzie).
Owszem w niektórych miejscach w necie  (w sumie tylko takie dwa
spotka³em)  nie chcia³a dzia³aæ ale tam gdzie dzia³a³a to zawsze;)

Data: 2011-09-15 00:18:13
Autor: Waldek
Gold w polbanku

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j4r15g$j87$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Ale muszę Cię zmartwić. Moja połowica ma MC Gold i własnie wczoraj
odbiła się od nie(zawsze)działania tegoż: rano dało się zapłacić
przez internet za rezerwację samochodu a godzinę później już nie -

Więc, choć kursy wymiany dobre, nie zawsze wymiana Ci się uda...


Hmm, ano zobaczymy - wyjdzie w praniu....
dla spokoju pytalem czy karta jest wypukla
ale tu chyba nie bardzo sie zrozumielismy z konsultantkÄ…
Jest pin off-line ? co np. stosuje Citek (pin zaszyty w karcie)
- coz,  jak to mawiaja ... bez paÅ‚ litra nie razbieriosz  ;)

Data: 2011-09-15 00:09:12
Autor: Krzysiek
Gold w polbanku
On 15 Wrz, 00:18, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:

Jest pin off-line ? co np. stosuje Citek (pin zaszyty w karcie)
- coz,  jak to mawiaja ... bez pa³ litra nie razbieriosz  ;)

Raczej nie, chyba, ¿e nie zauwa¿y³em.

Natomiast bardzo czêsto (jak na obecne czasy) idzie na podpis.
Ostatnio (odk±d mam now± kartê) w³a¶ciwie zawsze w hipermarketach
(tylko na kasach samoobs³ugowych PIN - co oczywiste).

Data: 2011-09-15 12:04:36
Autor: Matt
Gold w polbanku
On Thu, 15 Sep 2011 09:09:12 +0200, Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

On 15 Wrz, 00:18, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:

Natomiast bardzo czêsto (jak na obecne czasy) idzie na podpis.
Ostatnio (odk±d mam now± kartê) w³a¶ciwie zawsze w hipermarketach
(tylko na kasach samoobs³ugowych PIN - co oczywiste).

Moja Visa Gold w Polbanku dzia³a³a wszêdzie, gdzie jej u¿ywa³em, równie¿ w  sporej ilo¶ci hoteli we W³oszech i Hiszpanii, w wypo¿yczalniach  samochodów, przez net itp. Kiedy¶, gdy by³a tylko z paskiem, to wszêdzie  by³a na podpis. Obecnie, gdy jest z chipem i paskiem, to wszêdzie, gdzie  u¿yty jest chip karta prosi o PIN. Natomiast wszêdzie, gdzie u¿ywany jest  pasek, karta prosi o podpis - dotyczy to te¿ kas samoobs³ugowych w Tesco,  bo w Tesco s± terminale z Pekao, które czytaj± tylko pasek.

Matt

Data: 2011-09-15 13:08:05
Autor: Radex
Gold w polbanku
W dniu 2011-09-14 21:45, Waldek pisze:
No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow
mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?)
czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc
sporo ;)
Np. AGD po gwarancji ale < 5lat ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto
wlasnie okres gwarancji :)
Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
.... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL
Nie specjalnie bym liczył na ubezpieczenia. Kiedyś chciałem skorzystać z autopomocy - po blisko godzinnej szarpaninie skorzystałem z Assistance ubezpieczenia samochodowego...

Data: 2011-09-15 13:32:15
Autor: Waldek
Gold w polbanku

Użytkownik "Radex" <radex@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4e71dc8b$1news.home.net.pl...

Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
.... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL

Nie specjalnie bym liczył na ubezpieczenia. Kiedyś chciałem skorzystać z autopomocy - po blisko godzinnej szarpaninie skorzystałem z Assistance ubezpieczenia samochodowego...

A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine?
bo naprawde ciekawy jestem jak to jest w praktyce
A jestem w stanie wyobrazic sobie taki scenariusz :
- zepsulo mi sie auto
- nie mamy zadnego mechanika w poblizu
- zaczekam
- moze przyjechac jutro
- to prosze wyslac lawete
- laweta jest zajeta i tez nie dojedzie
- no to nalezy mi sie hotel
- wszystkie miejsca zajete w okolicy ... ;)
etc.
i dlatego pytam czy ktos juz przypadkeim korzystal i z jakim skutkiem ;)

Data: 2011-09-15 18:20:06
Autor: Radex
Gold w polbanku
W dniu 2011-09-15 13:32, Waldek pisze:
Nie specjalnie bym liczył na ubezpieczenia. Kiedyś chciałem skorzystać
z autopomocy - po blisko godzinnej szarpaninie skorzystałem z
Assistance ubezpieczenia samochodowego...
A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine?
Złapałem gumę, dzwonię pod odpowiedni numer - pani pyta się o pesel, nr rejestracyjny samochodu, nr vin, odległość od miejsca zamieszkania, ma oddzwonić jak sprawdzi czy mam prawo do pomocy. Po pół godziny dzwonię bo nikt do mnie nie oddzownił. Pani twierdzi, że nadal sprawdzają, po godzinie oddzwania i mówi, że nie udało się jej sprawdzić jakie świadczenia są mi należne. Może przysłać lawetę, ale jak świadczenie mi się nie należy, to zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty. Mam dosyć i rezygnuję...

Data: 2011-09-15 18:48:17
Autor: witrak()
Gold w polbanku
Radex <radex@nospam.pl> wrote on 2011-09-15_18:20
W dniu 2011-09-15 13:32, Waldek pisze:
....
A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine?
Złapałem gumę, dzwonię pod odpowiedni numer - pani pyta się o pesel, nr rejestracyjny samochodu, nr vin, odległość od
miejsca zamieszkania, ma oddzwonić jak sprawdzi czy mam prawo
do pomocy. Po pół godziny dzwonię bo nikt do mnie nie
oddzownił. Pani twierdzi, że nadal sprawdzają, po godzinie
oddzwania i mówi, że nie udało się jej sprawdzić jakie
świadczenia są mi należne.

No, to wypadałoby złożyć reklamację - z winy usługodawcy nie
mogłeś skorzystać z należnej usługi.

witrak()

Data: 2011-09-15 23:39:45
Autor: Waldek
Gold w polbanku

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j4t8h1$sb3$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Radex <radex@nospam.pl> wrote on 2011-09-15_18:20
W dniu 2011-09-15 13:32, Waldek pisze:
...
A moglbys rozwinac ta godzinna szarpanine?
Złapałem gumę, dzwonię pod odpowiedni numer - pani pyta się o
pesel, nr rejestracyjny samochodu, nr vin, odległość od
miejsca zamieszkania, ma oddzwonić jak sprawdzi czy mam prawo
do pomocy. Po pół godziny dzwonię bo nikt do mnie nie
oddzownił. Pani twierdzi, że nadal sprawdzają, po godzinie
oddzwania i mówi, że nie udało się jej sprawdzić jakie
świadczenia są mi należne.

No, to wypadałoby złożyć reklamację - z winy usługodawcy nie
mogłeś skorzystać z należnej usługi.

Albo trafił na wyjątkowego tępaka który nie potrafił przez godzine przeczytac
zakresu swiadczenia assistance ...  ze zrozumieniem ;P
Wniosek - chyba warto miec regulamin gdzies w aucie .... na wszelki wypadek ;)

Data: 2011-09-15 23:48:05
Autor: Borys Pogore³o
Gold w polbanku
Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:20:06 +0200, Radex napisa³(a):

bo nikt do mnie nie oddzowni³. Pani twierdzi, ¿e nadal sprawdzaj±, po godzinie oddzwania i mówi, ¿e nie uda³o siê jej sprawdziæ jakie ¶wiadczenia s± mi nale¿ne. Mo¿e przys³aæ lawetê, ale jak ¶wiadczenie mi siê nie nale¿y, to zobowi±zuje siê pokryæ wszystkie koszty.

 To i tak lepiej, ni¿ moja próba skorzystania z assistance medycznego w
Raifim. Ja po niemo¿no¶ci weryfikacji us³ysza³em wersjê, ¿e bêdê musia³
zap³aciæ od razu i mam im odes³aæ fakturê. OKDR robiæ takie "premium".

 Na szczê¶cie mia³em backup w postaci karty mBanku.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-09-16 00:27:53
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Gold w polbanku
W sumie skusilo mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet
ubezpieczen - podrozny i "prestiz" assistance ;)

No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow
mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?)
czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc sporo
;)
Np. AGD po gwarancji ale < 5lat  ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie
okres gwarancji :)
Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
.... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL

Ubezpieczenie podró¿ne jest jak najbardziej w porz±dku. Nie powinno
byæ problemu z organizacj± leczenia, czy ze zwrotem pieniêdzy w
przypadku opó¼nienia lotu czy baga¿u.
Je¿eli chodzi o sprzêt AGD, to rzeczywi¶cie trochê s³abo, bo w Mondial
Assistance naprawiaj± sprzêt do 8 lat.
Tak czy inaczej, mo¿esz te¿ potraktowaæ to Assistance jako dobre
¼ród³o fachowców, bo bez wzglêdu na to, ile lat ma sprzêt, kontakt
dostajesz.
Poza tym, asssistance domowy jest dobry. Niedalej jak w lipcu mia³em
przeciek z zaworu doprowadzaj±cego wodê do pralki. Zap³aci³em tylko za
materia³, czyli za nowy zawór, a za materia³y dodatkowe i us³ugê nie
zap³aci³em.

Gold w polbanku

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona